Saintis lesbian Cina cipta sperma buatan

 
 Carian Google : Lesbian Chinese Scientists Create Artificial Sperm

Salam sejahtera...

Sebelum ini kita digemparkan dengan kejayaan pengklonan haiwan yang diberi nama Dolly.  Dolly yang memulakan kehidupan pada 5 Julai 1996 dan mati pada 14 Februari 2003, adalah kambing biri-biri betina dan menjadi mamalia pertama yang diklon daripada sel somatic dewasa, menggunakan proses pemindahan nuklear.  

Kini dunia sains kembali "bergegar" dengan kejayaan kononnya beberapa sainstis dari negara China yang dikatakan mencipta "sperma" tanpa memerlukan lelaki.  Kini China telah menggunakan pengetahuan mereka dalam pemetaan genom manusia tiruan untuk mewujudkan sperma buatan yang dipanggil "spermatazoid".  Dipercayai bahawa sainstis berkenaan adalah terdiri dari golongan lesbian.  

Hasil daripada usaha giat mereka dalam penciptaan "sperma buatan" itu dikatakan telah mula kelihatan sejak awal tahun 2011.  Mereka juga telah mengimport saintis dari Yokoshama, Jepun untuk membantu dalam penghasilan sperma buatan dan akan diberikan kepada golongan lesbian yang memerlukan.

Apa yang mereka ini lakukan adalah satu petanda malapetaka manusia akhir zaman.  Kemajuan dalam ilmu pengetahuan yang mereka kecapi telah disalahgunakan dan langsung tidak boleh dibanggakan kerana ia dilihat seolah-olah percubaan mereka untuk menjadi "Tuhan".  

Manusia sejak asal kewujudannya adalah berpasangan lelaki dan perempuan dan "menghasilkan keturunan" dari kaedah biologi (perkahwinan).  Dari perkahwinan akan membentuk sebuah keluarga yang berkongsi kebahagiaan zahir dan batin. Secara langsungnya akan membentuk masyarakat yang sejahtera.

Sekiranya khabar yang telah dilaporkan dalam beberapa laman web antarabangsa ini adalah benar, moga Allah SWT melindungi umat manusia dari kehancuran dan kerosakan akhir zaman.
Previous Post
Next Post
Related Posts

Promosi

Babab.net