Kisah Nazel dan Ustazah Roslina


“Awak ni dah kenapa?! Merengek mintak berjimak je yang awak tahu?! Awak ingat awak tu hebat sangat atas katil ke?! Saya balik rumah ni pun sebab buat syarat je awak tahu tak?! Ikutkan hati, saya tak nak tinggalkan madu awak tu sorang-sorang kat rumah sana! Fadhiah tu dah lah muda, badan pun lagi mengancam daripada awak. Pandai layan saya lagi, atas katil pun hebat! Apa yang awak ada, hah?! Saya lagi nikmat berjimak dengan dia dari buat dengan awak, tahu tak?! Saya dah bosan hadap puki awak tu bertahun-tahun! Kalau awak bersyahwat sangat, pergi lah mintak pelajar-pelajar kat sekolah menengah awak puaskan nafsu awak tu! Kita tengok takat mana je konek diorang! Boleh ke lawan saya ni ha yang dah buntingkan awak enam kali?! Bertahun-tahun saya pakai awak tau! Biar diorang tau yang awak tu ustazah kegersangan! Tudung je labuh, tapi pelacur!”
Roslina melangkah lemah selepas keluar dari bilik guru. Herdikan suaminya malam semalam masih lagi terngiang-ngiang di telinganya. Semenjak keluar rumah untuk bekerja pagi tadi, fikirannya masih berputar kepada pertengkaran yang membawa kepada herdikan suaminya itu. Roslina berulang-kali menghamburkan diri dengan soalan-soalan samada benarkah dirinya serupa dengan apa yang diperkatakan oleh suaminya. Dia sedar bahawa semenjak suaminya berkahwin dengan madunya, perhatian terhadap dirinya langsung tidak dipedulikan lagi. Bukanlah pula Roslina sengaja meminta tubuhnya dijimak, namun suaminya itu telah jarang menyetubuhinya. Segalanya hilang setelah Fadhiah, madunya mengahwini Osman yang telah dimilikinya seorang selama ini.
Kadangkala hati Roslina remuk kerana suaminya hanya memenuhi tuntutan batin Fadhiah sahaja. Roslina sedar Fadhiah yang juga seorang ustazah di sebuah sekolah rendah bukan sahaja lebih muda daripadanya, malah memiliki tubuh yang amat gebu dan lebih montok daripadanya walaupun berkulit kurang cerah berbanding Roslina. Ketika pertama kali suaminya memperkenalkan Fadhiah kepadanya ketika mereka memberitahu hasrat ingin berkahwin, terkelu Roslina dengan tubuh ranum Fadhiah. Walaupun hati wanitanya berbisik betapa dirinya bakal terancam kerana kelebihan yang ada pada bakal madunya itu, Roslina mengizinkan Osman untuk bernikah dengan Fadhiah. Roslina tidak mahu suaminya itu menyetubuhi Fadhiah di luar ikatan perkahwinan.
Roslina hanya memendam rasa ketika Osman dan Fadhiah berhempas-pulas melempiaskan nafsu masing-masing walaupun Roslina berada di hadapan atau berhampiran dengan pasangan suami dan madunya itu. Raungan Fadhiah yang kenikmatan dan memuji Osman benar-benar membuatkan Roslina berkecil hati sepertimana pujian melambung suaminya itu kepada madunya itu sehingga memperlekehkan Roslina begitu mengguris hatinya. Jelaslah, Osman sudah semakin karam dengan kegebuan, keranuman, dan kemontokan tubuh Fadhiah.
Jika diikutkan jeritan batinnya, Roslina sendiri tidak perlu menunggu herdikan Osman kalau sekadar ingin merasa nafsunya dipuaskan oleh pelajarnya sendiri. Roslina kerap merasakan seolah-olah ada sesuatu yang keras menyentuh belakang tubuhnya dan kadangkala di pehanya ketika Roslina berada berhampiran dengan pelajar yang tidak diketahui siapa olehnya ketika dia dikerumuni oleh para pelajarnya sewaktu melakukan aktiviti luar kelas mahupun ketika sibuk mengedarkan kertas peperiksaan dan keputusan. Roslina tidak mahu bersangka buruk dan beranggapan bahawa semua itu mungkin hanya perasaannya sahaja. Lebih-lebih lagi semenjak konflik perkahwinannya dengan Osman semakin meruncing.
“Hishh, takkan lah student sendiri bernafsu kat aku ni? Aku kan ustazah diorang? Aku ni dah lah tua, umur pun dah masuk 45 tahun, isteri orang lagi, anak pun dah enam. Perasaan aku je agaknya”, bisik Roslina kepada dirinya berulang kali.
Namun samada benar atau tidak telahan itu, Roslina sendiri kadangkala sedikit terangsang juga jika terfikirkan keadaan yang terjadi pada dirinya di sekolah menengah itu. Osman pula teramat jarang menyentuh tubuhnya. Tetapi walau bersyahwat bagaimana sekalipun, Roslina tidak mahu dipuaskan oleh lelaki lain kerana masih menyayangi Osman. Ustazah sekolah menengah itu hanya mahu dijamah suaminya sahaja, lelaki yang telah memenuhi setiap tuntutan batinnya selama ini. Namun, herdikan Osman malam tadi benar-benar meninggalkan kesan yang mendalam kepada Roslina. Ustazah sekolah menengah itu tidak menyangka suaminya akan memarahinya dengan sebegitu rupa sehingga tergamak mencabar Roslina untuk bersetubuh dengan lelaki lain- para pelajarnya sendiri!
“Sampai hati Abang buat Ros macam ni..”, bisik Roslina sendirian.
Roslina melangkah menuju ke kelas pelajar tingkatan tiga di tingkat empat bangunan sekolah menengah itu. Langkahnya dihayun perlahan saat memasuki kelas bersama emosi yang masih lagi berkecamuk kerana herdikan Osman malam semalam. Selepas salam diberi oleh para pelajar dan dijawab oleh Ustazah sekolah menengah itu, sesi pembelajaran bermula.
“Saya nak kamu semua hantar latih tubi yang saya bagi semalam! Letak atas meja saya sekarang!”, arah Roslina dengan nada ketidakpuasan hati kepada suaminya yang masih berbekas.
Para pelajar yang mendengar arahan Roslina menghantar kerja sekolah masing-masing dengan tergopoh-gopoh. Mereka hairan dengan perubahan Ustazah mereka yang tidak lagi mesra, penuh dengan kelembutan dan mudah tersenyum seperti kebiasaan. Di meja pelajar paling hadapan yang berada di tengah kelas, Nazel mula dilanda resah. Kerja sekolah yang diberi Roslina langsung tidak dilakukan kerana asyik meratah tubuh Farah yang bermalam selama sehari di rumah keluarga mereka selepas baru pulang dari berbulan madu setelah dua bulan kakaknya itu melangsungkan perkahwinan.
“Aduh, mampus. Satu apa pun aku tak buat lagi. Malam tadi syok sangat henjut Kak Uda sampai aku lupa nak buat kerja sekolah. Ustazah pun dah kenapa? Hari ni garang semacam pulak. Period ke apa?”, getus Nazel di dalam hati.
Roslina yang duduk di meja guru mengira kerja sekolah yang telah dihantar oleh para pelajarnya. Berkali-kali Ustazah sekolah menengah itu mengira. Roslina kemudian berpaling memandang Nazel yang sudah mula cuak.
“Nazel Zarael! Mana kamu punya!”, soal Roslina dengan nada yang agak tinggi.
“Err.. Saya.. Saya..”, balas Nazel tergagap-gagap.
“Saya apa!”, laung Roslina.
“Saya belum siap lagi, Ustazah..”, tutur Nazel.
“Apa?! Berdiri depan saya sekarang!”, arah Roslina.
Nazel mula melangkah ke hadapan kelas dan berdiri berdekatan dengan meja guru di mana Roslina sedang duduk. Seluruh pelajar di dalam kelas memandang Nazel dan menanti apakah tindakan Ustazah sekolah menengah itu seterusnya. Pandangan Nazel memandang dan kemudian menunduk. Pandangan mata Roslina amat tajam. Ustazah sekolah menengah itu lantas bangun dari kerusi dan berdiri menghadap Nazel.
“Apa nak jadi dengan kamu ni ha! Latih tubi yang mudah pun kamu tak dapat siapkan?! Kamu nak jadi apa ni! Lupa tanggungjawab kamu?! Macam mana nak memimpin kalau perkara asas pun kamu malas!”, ceramah kecil Roslina kepada Nazel dalam nada marah yang sebenarnya dipengaruhi oleh rasa tidak puas hati kepada suaminya.
“Err.. Saya.. Saya..”, tutur Nazel tergagap-gagap.
“Jangan menjawab!!”, Roslina memotong ayat Nazel dan menampar pipi anak muridnya itu secara refleks.
Seluruh kelas tergamam dengan tindakan Ustazah sekolah menengah itu. Nazel hanya membiarkan tamparan Roslina yang hinggap di pipinya. Berpijar-pijar rasanya.
“Kamu jangan nak biadab dengan saya! Lelaki macam kamu la yang selalu layan isteri dengan teruk, tahu tak! Kahwin je nak, satu ilmu pun tak ada! Yang jadi mangsanya, isteri yang tinggal terkontang-kanting! Apa nak jadi dengan kamu ni ha?! Apa nak jadi?!”, marah Roslina lagi dengan emosi yang bergelora sambil memulas-mulas kedua-dua telinga Nazel.
Nazel membiarkan dirinya diperlakukan sebegitu rupa. Tangan kanannya memegang erat sisi seluar, mencuba menahan diri daripada marah.
“Bagi saya dua-dua tangan kamu! Cepat!”, arah Roslina.
Nazel menadah tangan kanannya. Roslina mengambil rotan di atas meja.
“Ini pengajaran untuk kamu!”, tutur Roslina dengan nada suara yang tinggi.
Ustazah sekolah menengah itu merotan tapak tangan kanan Nazel sebanyak tiga kali dengan sekuat hati. Nazel menahan bahang kesan rotan itu. Selepas yang kanan, Roslina mengarahkan Nazel menghulurkan tangan kiri pula. Sekali lagi, tapak tangan kiri anak muda itu dirotan sebanyak tiga kali dengan sekuat-kuat hati Ustazah sekolah menengah itu. Nazel masih menahan bahang rotan tersebut.
“Hari ni kamu masuk kelas tahanan! Habis waktu sekolah nanti, kamu siapkan kerja sekolah di Bilik Bahasa Arab! Jangan balik selagi belum siap! Saya akan tunggu sampai kamu siapkan! Faham?!”, laung Roslina.
Nazel mengangguk dan menuju ke tempat duduknya. Sesi pembelajaran bermula. Nazel hanya memandang Roslina yang tekun menulis di papan hitam. Pandangannya hanya tertumpu ke tubuh Ustazah sekolah menengah itu yang membelakanginya.
“Adoyai, nasiblah dapat Ustazah meroyan hari ni. Malu siot kena marah kat depan kelas”, desis Nazel di dalam hati sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal.
Roslina terus melangkah keluar daripada kelas ketika sesi pembelajaran telah tamat. Loceng berbunyi menandakan waktu rehat. Nazel dikerumuni oleh rakan-rakan sekelasnya. Dia tersengih apabila disakat mereka.
“Best tak jadi punching bag Ustazah Roslina hari ni?”, gurau Yusri.
“Lahabau punya member”, balas Nazel.
Satu kelas bergema dengan gelak ketawa. Nazel turut ikut sama tergelak bersama rakan-rakan sekelasnya. Para pelajar mula berpecah menuju ke kantin. Nazel masih lagi bergelak sakan bersama rakan-rakannya. Ada pula yang melakukan ulang tayang ketika mereka duduk makan di kantin.
Di dalam kantin guru, Roslina duduk bersama rakan sejawatnya menikmati waktu rehat itu. Pandangan Ustazah sekolah menengah itu tertumpu kepada Nazel yang berada di hujung kantin, masih bergurau senda dan bergelak ketawa bersama rakan-rakannya. Perlahan-lahan, perasaan bersalah menyelusup ke dalam dada Roslina. Ustazah sekolah menengah itu mengakui di dalam hati bahawa anak muridnya itu hanya menerima tempias bahang ketidakpuasan hati kepada suaminya. Roslina sedar yang dia terlalu mengikutkan rasa marahnya sehingga anak muda itu menerima hukuman yang tidak setimpal untuk kesilapan yang amat remeh.
“Hai, Ros? Termenung jauh nampak?”, tutur Zainab.
“Eh, Kak Nab. Tak adalah”, balas Roslina sebaik tersedar dari lamunannya.
“Dua, tiga hari ni Kak Nab tengok Ros macam muram aja? Kenapa?”, tanya Zainab lagi.
“Tak ada apa, Kak Nab”, tutur Roslina.
Mata Roslina melihat Nazel lagi ketika dia telah selesai makan dan ingin menuju ke bilik guru. Ustazah sekolah menengah itu tekad akan memohon maaf kepada anak muridnya itu ketika mereka berdua berada di dalam Bilik Bahasa Arab selepas waktu persekolahan nanti.
Roslina telah berada di dalam Bilik Bahasa Arab semenjak sepuluh minit waktu persekolahan tamat tadi. Ustazah sekolah menengah itu duduk dengan punggungnya dilabuhkan di atas kedua-dua tapak kakinya di tengah-tengah Bilik Bahasa Arab itu. Beberapa ketika kemudian, pintu diketuk dan salam diberi. Nazel telah tiba di hadapan bilik itu. Roslina membalas salam dan menjemput anak muridnya itu masuk.
“Duduk sebelah saya dan siapkan latih tubi kamu. Saya tunggu”, tutur Roslina.
Nazel mengangguk. Anak muda itu menutup pintu, duduk bersila di sebelah Roslina dan memulakan kerja sekolahnya. Roslina pula tekun memeriksa buku pelajarnya yang lain. Sesekali pandangan Ustazah sekolah menengah itu terarah kepada anak muridnya yang tekun menyiapkan latih tubi.
“Ustazah, dah siap”, tutur Nazel selepas menyiapkan kerja sekolahnya.
“Sini. Bagi saya periksa”, balas Roslina.
“Dah boleh balik ke ni?”, tanya Nazel.
“Tunggu dulu sampai saya habis periksa”, jawab Roslina.
Nazel mencuri pandang Ustazah sekolah menengah itu ketika Roslina sedang tekun memeriksa kerja sekolah yang baru sahaja disiapkannya. Pandangannya jatuh pada pipi Roslina dan melurut ke bibir Ustazah sekolah menengah itu. Roslina memang memiliki bibir yang kecil tetapi mungil. Tambahan pula, tona warna kulitnya yang cerah dan putih membuatkan dada anak muda itu berdebar-debar. Tangan Ustazah sekolah menengah itu yang tembam menambah getar Nazel ketika Roslina membelek buku sekolahnya muka demi muka. Geram anak muda itu pada Roslina makin bertambah-tambah seiring dengan fantasi nakal yang mula bermain di mindanya.
“Perempuan yang jenis ustazah-ustazah ni kalau kau nak tau, memang la konpem tutup aurat memanjang. Biasa la tu yang jenis tudung labuh, baju lebar. Tapi kalau kau dapat ngayat pastu kena pulak jenis yang memang nafsu kuda, beruntung kau. Luar je macam tak menarik, tutup sana tutup sini. Tapi mantap sebenarnya badan ustazah-ustazah ni. Mana yang pandai selok-belok body perempuan memang akan faham apa yang aku cakap ni. Puas bila dapat kongkek sorang. Tutup aurat suci segala tapi liar kat atas katil. Memang terbaik la aku cakap. Kalau nasib kau baik, sampai kau yang tercungap-cungap henjut yang ustazah-ustazah ni. Kalau bukan sebab ustazah-ustazah ni ganas, mesti sebab lubang diorang power. Dah nama pun ustazah kan? Memang jaga barang baik punya la. Biasanya jarang mengangkang kat lelaki yang katanya bukan muhrim. Tak kira la anak dara ke, bini orang ke, mak orang ke, atau janda sekalipun. Kalau pun dah kena tebuk, tapi memang maintain je dia punya sedap. Macam mana abang sepupu kau ni tau? Sebab dah rasa la. Tu ha, ustazah tudung labuh yang mengajar anak aku kt tadika dia. Kene pulak rupanya berjiran je kat Bandar Manjalara. Entah apa rezeki aku, sekali boleh dapat pulak. Memang teruk aku lenjan Ustazah Samihah tu. Muka tak lawa, tapi body memang tip top. Nafsu kuat betul. Ganas kat atas katil. Sedap giler henjut perempuan solehah tu. Memang aku pancut dalam pantat Ustazah tudung labuh tu kuat-kuat. Suami dia pulak memang selalu bangga je puji isteri dia kat jiran-jiran. Dia tak tau bini dia yang tutup aurat, pakai tudung labuh bagai sebenarnya tu memang mithali lagi solehah sebab hari-hari mengangkang kena tebuk dengan aku. Menjerit-jerit Ustazah Samihah tu kene henjut. Memang nikmat main dengan ustazah, oi”
Kata-kata sepupunya yang tua sepuluh tahun darinya ketika mereka berdua berborak beberapa bulan lepas terngiang-ngiang di telinga Nazel. Perlahan-lahan, seluar sekolah yang dipakai anak muda itu mula membonjol. Zakarnya membesar kerana fikirannya ligat berputar dengan fantasi nakal akibat dari kesan teringatkan perbualan itu. Nazel membayangkan situasi yang dialami sepupunya itu dengan watak yang berbeza- dirinya dan Ustazah sekolah menengah yang berada di sebelahnya ketika ini. Nafasnya berombak kencang. Anak muda itu mencuri pandang lekuk tubuh Roslina yang berbaju kurung itu. Posisi duduk Ustazah sekolah menengah itu benar-benar menyebabkan baju kurung yang dipakai Roslina menampakkan segenap inci tubuhnya. Bentuk punggung Ustazah sekolah menengah itu yang jelas kelihatan beralaskan kedua-dua tapak kaki yang berstokin panjang dirasakan sungguh menyelerakan. Nazel mengalihkan pandangan apabila Roslina selesai menyemak kerja sekolahnya.
“Saya dah siap periksa. Semua lengkap”, bicara Roslina.
“Oh. Ok. Dah boleh balik ke, Ustazah?”, balas Nazel.
“Hurmm.. Ada perkara saya nak beritahu kamu”, tutur Roslina perlahan.
“Apa dia, Ustazah?”, tanya Nazel kehairanan.
Keadaan sepi seketika. Roslina mencari perkataan sesuai sebagai permohonan maafnya. Nazel pula masih menanti butir bicara Ustazah sekolah menengah itu sambil nafsunya bergelora dengan kencang.
“Sakit lagi pipi dengan tapak tangan kamu?”, tanya Roslina memecah keheningan sambil pipinya kemerahan menahan perasaan bersalah.
“Kenapa Ustazah tanya?”, soal Nazel kembali.
“Saya.. Saya.. Saya minta maaf sebab keterlaluan denda kamu..”, kata Roslina perlahan sambil menatap mata anak muridnya itu.
Nazel mengalihkan pandangannya ke tengah Bilik Bahasa Arab itu.
“Nak buat macam mana?”, balas Nazel, pura-pura seperti merajuk.
“Janganlah macam tu. Saya tau saya salah. Saya minta maaf”, pujuk Roslina.
“Senang je Ustazah mintak maaf, ye? Segan ooo kena marah kat depan kelas. Siap kena denda teruk-teruk lagi”, sambung Nazel lagi.
“Cuba kamu bagitau saya, apa yang saya patut buat supaya kamu maafkan saya?”, tanya Roslina.
Nazel kembali memandang Roslina.
“Hurmm, cuba Ustazah pulak bagitau saya kenapa Ustazah lain macam je hari ni? Garang betul. Tak macam selalu. Saya tak paksa, tapi pelik gak sebab Ustazah macam berangin je hari ni. Ustazah nak mana?”, tutur Nazel.
“Tak apalah. Biar saya je yang tau”, elak Roslina.
“Nak saya maafkan ke tak?”, pancing Nazel.
“Baiklah, baiklah. Saya jujur dengan kamu. Sebenarnya, saya..”
Merasa terikat dengan permintaan anak muridnya, Ustazah sekolah menengah itu mengambil keputusan menceritakan perkara yang sebenarnya. Walaupun dikira sebagai membuka aib, Roslina menceritakan juga kesemuanya agar Nazel faham bahawa tindakannya awal hari tadi semata-mata kerana dipengaruhi emosi. Roslina tidak pernah mendedahkan perihal rumahtangganya kepada orang lain sebagai menghormati suaminya, namun hari ini Ustazah sekolah menengah itu menerangkan kesemuanya kepada anak muridnya itu. Dari mula saat Osman memperkenalkan Fadhiah kepadanya dan mengahwini madunya itu, betapa suaminya lalai menjalankan kewajipan yang sebenarnya sebagai lelaki yang berkahwin dua, kekecewaannya tentang Osman yang menyetubuhi Fadhiah walaupun Roslina ada di hadapan pasangan itu atau ketika Ustazah sekolah menengah itu berada berdekatan dengan mereka, soal hancurnya hati Roslina apabila melihat dan mendengar Fadhiah merengek serta meraung kenikmatan memuji Osman yang menyetubuhi madunya itu dengan rakus sepertimana suaminya itu memuji Fadhiah sehingga memperlekehkan kemampuan Ustazah sekolah menengah itu, bagaimana Roslina sebagai isteri pertama yang diabaikan amat dahagakan hubungan kelamin bersama suaminya kerana tidak disentuh semenjak Osman mengahwini Fadhiah, sehingga bagaimana pertengkaran sering berlaku apabila Ustazah sekolah menengah itu meminta batinnya juga dipuaskan oleh suaminya, dan bagaimana herdikan serta cabaran Osman malam semalam benar-benar mendatangkan kesan kepada Roslina.
Pada hemat Roslina, penjelasan diberi agar Nazel faham mengapa tindakannya agak keterlaluan. Ustazah sekolah menengah itu tidak berniat langsung membuka pekung di dada. Namun Roslina terlupa bahawa anak muridnya itu adalah seorang lelaki yang masih punya hawa nafsu. Walau pun masih remaja, beberapa bahagian yang dikatakannya itu jelas membuatkan nafsu anak muridnya berkobar-kobar terhadap Ustazah sekolah menengah itu. Nazel mendengar penuh khusyuk penerangan Roslina bersama visi syahwat yang berputar di dalam mindanya. Semuanya berkisar tentang asmara antara dia dan Ustazah sekolah menengah itu. Kata-kata sepupunya kembali berulang.
“Saya tak tahu dah apa lagi yang patut saya buat supaya suami saya tu kembali sentuh saya. Memang saya tak puas hati sebab madu saya sahaja yang dapat semua. Sekali lagi, saya minta maaf sangat-sangat sebab terlalu ikutkan perasaan. Saya tak patut hukum kamu semata-mata disebabkan masalah peribadi..”, kata Roslina di hujung penjelasannya.
Nazel diam seketika sambil memandang Roslina yang menunduk. Zakarnya di dalam seluar telah mengeras dengan hebat di sepanjang luahan Ustazah sekolah menengah itu. Nazel tidaklah terlalu mengambil pusing apa yang dikatakan Roslina, cuma bahagian hubungan kelamin yang membangkitkan nafsu syahwatnya. Dari tadi matanya meliar memandang dahi, mata, hidung, pipi, bibir, tubuh, punggung, dan tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu. Semua itu jelas merangsang lagi berahi anak muda itu. Hairan juga dia, takkanlah suami Roslina langsung tidak terliur lagi terhadap Ustazah sekolah menengah itu.
“Maaf ye, Ustazah. Saya bukan nak tunjuk pandai. Tapi saya kesian kat Ustazah. Tak patut suami Ustazah layan sampai macam tu sekali. Saya tengok Ustazah ni cantik lagi apa? Mana lagi nak cari perempuan semantap Ustazah walaupun dah ada enam orang anak?”, luah Nazel memula pujian yang berbaur sedikit godaan.
Roslina tersipu-sipu mendengar butir bicara anak muridnya itu. Segan pula Ustazah sekolah menengah itu mendengarnya. Wajahnya kemerahan menahan malu.
“Kamu ni. Saya tak cantik la. Umur pun dah tua. Agaknya saya dah tak menarik lagi kalau nak banding dengan madu saya tu. Mungkin sebab tu suami saya selalu dingin. Salah saya jugak sebab tak pandai jaga badan”, luah Roslina mencuba untuk menarik kembali apa yang diceritakannya awal lagi.
“Siapa pulak yang berani cakap Ustazah tak menarik?” balas Nazel.
“Itu pandangan saya. Yang kamu pulak, maafkan saya ke tak?”, tutur Roslina.
“Hurmm.. Betul Ustazah nak mintak maaf ni?”, soal Nazel kembali.
“Iye la. Kamu cakap nak saya buat apa supaya kamu dapat maafkan saya. Saya tak kisah”, balas Roslina.
Nazel tidak dapat menahan gelodak berahinya lagi. Anak muda itu melebarkan kangkangnya. Tangan kanannya memeluk Roslina sehingga Ustazah sekolah menengah itu terduduk bersimpuh dan tangan kirinya meletakkan tangan kanan Roslina pada bonjolan seluarnya. Roslina tergamam dengan tindakan anak muridnya itu.
“Nazel! Apa yang kamu buat ni!”, bentak Roslina yang terkejut dengan tindakan anak muridnya itu sambil mencuba meronta agar dilepaskan.
“Maaf, Ustazah.. Saya tak tahan.. Kalau Ustazah tak menarik, takkan batang saya boleh naik sampai macam ni..”, tutur Nazel perlahan sambil tangan kanannya memeluk erat Roslina, tangan kirinya menekan-nekan tangan kanan Ustazah sekolah menengah itu pada zakarnya yang berada di dalam seluar danmencium pipi Roslina bertalu-talu.
Ustazah sekolah menengah itu dapat merasa betapa zakar anak muda itu mengeras di dalam seluar. Roslina semakin risau.
“Nazel, tolonglah jangan buat saya macam ni.. Saya ni Ustazah kamu.. Hormatlah saya..”, rayu Roslina sambil mencuba mengelakkan pipinya dari terus dicium Nazel.
“Janganlah melawan, Ustazah. Kata nak mintak maaf? Kan Ustazah buat apa je supaya saya maafkan Ustazah? Inilah caranya kalau Ustazah nak saya maafkan Ustazah..”, balas Nazel sambil mengeratkan lagi pelukan dan ciuman pada tubuh dan pipi Roslina.
Ustazah sekolah menengah itu terasa bagai dipulangkan paku keras kepadanya.
“Tapi saya tak maksudkan yang ini!”, jawab Roslina yang mencuba menolak badan Nazel dari terus memeluk tubuhnya.
Kudrat Ustazah sekolah menengah itu ternyata kurang berdaya dalam cubaan meloloskan diri. Semakin Roslina meronta-ronta dari terus dipeluk Nazel, semakin kuat anak muda itu memeluk dengan lebih erat. Semakin Ustazah sekolah menengah itu mengelak daripada pipinya terus dicium anak muridnya itu, semakin kerap Nazel mencium pipi Roslina bertalu-talu. Di sepanjang keadaan itu, tubuh dan punggung Roslina diramas dengan rakus oleh anak muda itu.
“Tolonglah jangan buat saya macam ni.. Haram bersentuhan dengan yang bukan muhrim.. Berdosa, Nazel.. Ini di luar kerelaan saya.. Saya merayu pada kamu, Nazel.. “, pinta Roslina dengan suara yang terketar-ketar.
“Ustazah ni.. Ingat balik apa yang Ustazah buat kat saya. Ustazah hukum saya melampau-lampau tu, ok ke? Bukan dah dikira naya ke? Kalau saya buat report, memang Ustazah kalah nanti. Satu kelas boleh jadi saksi saya tau. Entah-entah boleh masuk newspaper tau. Saya tak tahan kat Ustazah.. Saya nak Ustazah..”, luah Nazel yang semakin dilanda syahwat.
Ustazah sekolah menengah itu ternyata tidak dapat lagi melepaskan diri. Tangan kanannya masih ditekan hebat oleh tangan kiri anak muda itu pada kedudukan yang membuatkan Roslina merasai zakar Nazel yang mengeras di dalam seluar. Tubuh Roslina pula masih lagi dipeluk erat dan diramas dengan rakus. Roslina tidak menyangka tindakannya yang menceritakan tentang kemelut rumah tangganya menyebabkan nafsu anak muda itu dirangsang sehingga sedemikian rupa. Paling tidak dapat dijangkanya, tindakannya pada Nazel di dalam kelas di dalam waktu persekolahan tadi yang menyebabkan dirinya terjerumus di dalam situasi ini. Roslina dapat mengagak betapa Nazel teramat bernafsu kepadanya kerana kekerasan zakar anak muridnya itu yang dipegang olehnya dari luar seluar anak muda itu.
“Baiklah.. Saya buat apa yang kamu mahu..”, tutur Roslina perlahan dengan separuh kerelaan.
“Bukak zip seluar saya, Ustazah.. Saya nak Ustazah raba batang saya..”, arah Nazel sambil masih mencium-cium pipi Roslina dan memeluk erat tubuh Ustazah sekolah menengah itu.
Roslina kelihatan tergamam dengan permintaan Nazel. Serta-merta fikiran Ustazah sekolah menengah itu teringatkan anak-anaknya. Roslina tertanya-tanya bahawa patutkah dirinya menyentuh zakar anak muridnya itu sedangkan anak muda itu hanya berusia kurang tiga tahun daripada anaknya yang paling bongsu?
“Takkanlah saya kena pegang kamu punya.. Saya ada enam orang anak, Nazel.. Jangan buat saya macam ni.. Hilang maruah saya sebagai ibu kalau saya sentuh kemaluan lelaki yang bukan bapa mereka..”, pinta Roslina.
“Umi diorang ni saya punya hari ni. Lagi pun, saya lagi suka kalau mak orang pegang batang saya. Lebih terasa nikmatnya. Maruah Ustazah tu biar kita je yang simpan. Cepat la, Ustazah.. Bukak zip seluar saya, pegang batang saya..”, jawab Nazel.
Roslina terpana seketika dengan desakan anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu nyata tidak mempunyai pilihan lagi. Perlahan-lahan zip seluar anak muda itu dilurutkan dan dibuka kancingnya. Roslina mengeluarkan zakar Nazel. Ustazah sekolah menengah itu tergamam dengan zakar anak muridnya yang tebal dan menegang hebat serta berdenyut-denyut. Kerisauan mula menjalar di dalam dada Roslina. Ustazah sekolah menengah itu tidak pernah melihat mahupun menyentuh zakar lain selain zakar suaminya sebelum ini, inikan pula zakar anak muda yang jelas bukan suaminya sendiri.
“Ya Tuhan! Tebalnya zakar student aku ni. Kalau budak ni mintak nak berjimak, teruk aku nanti. Apa yang patut aku buat?”, bicara Roslina di dalam hati.
Sementara Ustazah sekolah menengah itu masih berbelah-bagi, Nazel menggoncang tangan Roslina. Ustazah sekolah menengah itu mengerti isyarat anak muda itu dan mula menyentuh zakar anak muridnya itu dengan tangan kanannya. Tapak tangan Roslina yang tembam akhirnya bersentuhan dengan kulit zakar Nazel yang menegang itu. Dada Ustazah sekolah menengah itu serta-merta berombak kencang. Roslina menggenggam pula zakar anak muridnya itu sambil menggosok-gosok zakar Nazel. Anak muda itu memegang pergelangan tangan kanan Roslina dengan tangan kirinya mengikut alunan gosokan sementara tangan kanannya masih memeluk erat tubuh Ustazah sekolah menengah itu. Pipi Roslina dicium dengan rakus.
“Huu.. Ustazah.. Sedapnya tangan yang tampar saya ni pegang batang saya.. Lagi stim saya macam ni..”, racau Nazel.
Roslina mulai tekun melurut zakar anak muridnya itu dengan genggaman telapak tangannya. Mata Ustazah sekolah itu semakin khusyuk menatap kemaluan anak muda itu yang tidak henti-henti berdenyut dan tersengguk-sengguk bersama alunan tangannya. Roslina mula mengetap bibir tanpa disedari tatkala melihat betapa gagah zakar anak muridnya itu manakala Nazel semakin kerap mencium pipi Ustazah sekolah itu bertalu-talu sambil memeluk erat dan meramas rakus tubuh Roslina yang masih lengkap berpakaian.
“Tebal juga zakar kamu, Nazel..”, luah Roslina perlahan yang mula memeluk longgar badan anak muridnya itu dengan tangan kirinya tanpa disedari.
Nafsu Roslina mula menaik secara perlahan-lahan. Dengusan Nazel yang kenikmatan apabila zakarnya disentuh dan ketebalan serta kekerasan zakar anak muridnya itu membangkitkan berahi Ustazah sekolah menengah itu. Roslina masih lagi berusaha mencuba untuk menidakkan yang dirinya juga mula terkesan dengan asakan syahwat anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu masih belum mampu menerima sepenuhnya jika anak muridnya ini yang diumpamakan seperti anaknya sendiri meminta untuk menyetubuhinya.
“Saya nak jolok pantat Ustazah..”, bisik Nazel pada telinga Roslina.
Mata Roslina terbeliak. Sepatah perkataan dan sebuah permintaan itu menyedarkannya kembali. Anak muda ini benar-benar ingin menjamah lubang peranakannya! Ustazah sekolah menengah itu tidak mahu percaya apa yang baru disebut oleh anak muridnya itu.
“Nazel! Jangan minta yang itu.. Kesiankanlah saya.. Saya ni isteri orang, Nazel.. Haram untuk saya melayani lelaki selain suami saya.. Tolonglah, Nazel.. Jangan suruh saya berzina.. Tolonglah..”, rayu Roslina dan menghentikan gosokan pada zakar anak muda itu.
“Saya tak tahan, Ustazah.. Saya stim kat Ustazah..”, luah Nazel sambil menekan-nekan tangan Roslina pada zakarnya dan makin rakus meramas tubuh Ustazah sekolah menengah itu.
“Saya onani kan kamu je, ya?”, pinta Roslina sambil terus mengerjakan zakar Nazel dengan tangannya dengan serta-merta.
Roslina berusaha sedaya-upaya untuk melempiaskan nafsu Nazel dengan hanya membantu proses masturbasi anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu amat berharap agar perlakuan itu tidak diakhiri dengan hubungan kelamin. Selain mahu menjaga statusnya sebagai seorang ustazah, isteri orang, dan ibu kepada enam orang anak, Roslina juga tahu bahawa farajnya akan dirodok dengan menggila oleh zakar tebal anak muda itu jika Ustazah sekolah menengah itu membenarkan tubuhnya dijimak anak muridnya sendiri.
“Ohh.. Sedapnya Ustazah lancapkan batang saya..”, keluh Nazel kenikmatan sambil memeluk erat tubuh Roslina.
Tangan Roslina tangkas mengerjakan zakar anak muridnya itu. Sedang Ustazah sekolah menengah itu berhempas-pulas dan berharap agar anak muda itu bakal memancutkan benihnya, farajnya diterkam oleh jari Nazel.
“Nazel.. Jangan ramas faraj saya.. Jangan..”, pinta Roslina dengan suara yang kian perlahan dan terketar-ketar kerana farajnya diraba dan diramas dengan rakus oleh Nazel dari luar kain baju kurung yang dipakainya pada waktu yang sama Ustazah sekolah itu masih dalam usaha melancarkan proses masturbasi anak muda itu.
Roslina mencuba menguatkan semangatnya untuk meneruskan proses masturbasi anak muda itu. Pertahanannya mula goyah selepas beberapa ketika apabila asakan demi asakan jari anak muridnya pada faraj dari luar kain baju kurungnya itu mula menampakkan kesan. Fokus Ustazah sekolah menengah itu makin kerap terganggu kerana farajnya mula berair akibat tindak balas refleks oleh rangsangan jari Nazel. Anak muda itu tersenyum kecil kerana dapat merasakan perubahan pada bahagian faraj Roslina.
“Perghh.. Pantat Ustazah berlecak habis ni.. Ustazah suka ye..”, usik Nazel yang masih meramas rakus bahagian kelangkang Roslina.
“Kamu buat saya basah..”, balas Roslina dengan suara yang terketar-ketar dan kemudian menyembamkan wajahnya di dada Nazel akibat menahan malu kerana situasi yang tidak disangka-sangkanya itu disedari oleh anak muda itu dan tangan kiri Ustazah sekolah menengah itu memeluk erat badan Nazel tanpa disedari.
Gosokan tangan kanan Roslina pada zakar anak muridnya kian lemah dan hanya menggenggam dengan erat alat kelamin Nazel. Hajat Ustazah sekolah menengah itu yang mahu remaja itu melempiaskan nafsu syahwat melalui proses masturbasi yang dibantu olehnya bertukar menjadi sesi faraj Roslina semakin berair akibat ramasan deras jari Nazel. Ustazah sekolah menengah itu terketar-ketar di sepanjang rangsangan anak muridnya.
“Sedap tak Ustazah.. Sedap tak..”, usik Nazel yang menambah tempo ramasan jarinya pada faraj Roslina.
“Uhh.. Jangan, Nazel.. Jangan..”, rayu Roslina dengan suara yang lemah dan tubuh yang terketar-ketar.
Nafsu Ustazah sekolah menengah itu makin diasak oleh rangsangan anak muridnya. Permainan jari anak muda itu nyata menipiskan lagi pertahanannya. Desahan Roslina semakin kerap kedengaran. Tangan kanannya memegang pergelangan tangan kanan Nazel yang mengerjakan farajnya dengan bernafsu manakala tangan kirinya memeluk erat badan anak muridnya itu.
“Ohh.. Ohh.. Ahh..”, Roslina memeluk Nazel dengan lebih erat apabila tubuhnya mengejang dan terketar-ketar akibat dari klimaks yang dialami beberapa ketika kemudian.
Roslina sendiri tidak menyangka bahawa anak muda itu mampu menyebabkan dirinya mengalami kemuncak syahwat melalui gerak jari pada farajnya, sesuatu yang jarang dialami bersama suaminya saat mereka berdua masih aktif melakukan hubungan badan. Pelukan Ustazah sekolah menengah yang erat dan menggigil itu meledakkan lagi nafsu Nazel ingin mengerjakan tubuh Roslina.
“Banyaknya air Ustazah.. Makin geram la saya macam ni..”, tutur Nazel dan memeluk serta meramas tubuh Roslina.
“Saya tak sengaja..”, balas Roslina lemah sepertimana pelukannya pada anak muda itu yang telah mula longgar.
Nazel bingkas bangun dan berdiri berhadapan Ustazah sekolah menengah itu yang masih duduk bersimpuh, sedikit keletihan akibat dari capaian klimaks yang melanda dirinya sebentar tadi. Nazel memegang lembut kepala Roslina yang bertudung labuh berwarna merah jambu itu dan mendongakkan Ustazah sekolah menengah itu agar memandangnya.
“Sekarang saya nak Ustazah tanggalkan seluar saya”, arah Nazel.
“Nazel! Kan tadi kamu dah buat saya terpancut?”, balas Roslina.
“Saya belum puas lagi, Ustazah Roslina.. Cepat tanggalkan seluar saya”, kata Nazel lagi.
Roslina terpaksa akur. Seluar anak muda itu dilurutkan terus sehingga anak muridnya berada di dalam keadaan separuh bogel, hanya baju sekolahnya sahaja yang menutupi badan. Ketika Ustazah sekolah menengah itu mula menaikkan lenturan tubuhnya dalam keadaan yang masih duduk, pipinya bergesel dengan alat sulit Nazel. Roslina terkedu lagi sebaik sahaja pandangannya tertumpu kepada kemaluan yang menegang dan mengeras mengenai hujung hidungnya.
“Sekarang Ustazah pegang batang saya. Saya nak Ustazah raba batang saya dengan tangan tembam Ustazah tu”, tutur Nazel.
Roslina hanya menurut walaupun hatinya masih berisi dengan sedikit perasaan ketidakrelaan. Ustazah sekolah menengah itu makin tergamam sebaik sahaja menggenggam dan mengurut perlahan zakar anak muda itu. Nazel mendengus kecil tatkala zakarnya diuli Roslina. Tangan kanannya memaut bahu Ustazah sekolah menengah itu dan tangan kirinya memegang erat belakang kepala Roslina. Keghairahan mula melanda Ustazah sekolah menengah itu secara perlahan. Kepala zakar anak muda itu yang kian mengembang, bahagian tengah zakar anak muridnya itu yang tebal, dapat dirasai oleh Roslina di dalam telapak tangannya yang menggenggam, menggosok, mengurut, dan menguli zakar Nazel.
“Fuhh.. Saya dah lama target yang Ustazah memang best kalau pegang batang. Tak sia-sia selama ni saya curik-curik tekap batang kat belakang Ustazah. Ustazah memang terbaik”, luah Nazel sambil mengusap lembut pipi Roslina.
Roslina mendongak dan matanya membulat memandang Nazel sebaik sahaja mendengar kata-kata anak muda itu. Dia! Rupa-rupanya objek keras dan tajam yang dirasakan kerap menyentuh tubuhnya dari belakang adalah zakar anak muda ini yang sedang disentuhnya! Ustazah sekolah menengah itu terkelu seketika. Barulah Roslina sedar bahawa tubuhnya memang telah lama diingini Nazel jauh sebelum hukuman yang keterlaluan pada awal waktu persekolahan tadi. Rupa-rupanya, penjelasan tentang tindakannya itu dan luahan cerita keretakan rumah tangganya hanya melancarkan lagi keinginan terpendam anak muridnya itu.
“Kamu? Kamu, Nazel?”, tanya Roslina sambil masih menggenggam zakar anak muda itu.
“Ye, Ustazah. Saya la. Dah lama saya geram kat Ustazah. Last-last dapat jugak. Memang saya tak kan lepaskan Ustazah hari ni”, jawab Nazel dan meramas-ramas pipi Roslina.
“Tapi kenapa? Saya kan Ustazah kamu? Saya kan dah kahwin? Saya dah ada enam anak, Nazel”, luah Roslina sambil mengurut perlahan zakar anak muridnya itu tanpa disedari.
“Sebab Ustazah dah kahwin la saya lagi stim. Sebab Ustazah mak orang la lagi buat saya tak tahan. Badan Ustazah memang mantap dalam tudung labuh ngan baju kurung yang tutup aurat ni. Seksi lagi. Saya selalu usya body belakang Ustazah tiap-tiap kali Ustazah menulis kat papan hitam dalam kelas. Ustazah buat saya makin geram hari-hari. Kalau ikutkan hati, dalam kelas time Ustazah tengah mengajar tu jugak saya nak henjut Ustazah. Baru la saya tau rupa-rupanya Ustazah memang tengah haus”, tutur Nazel.
“Jangan cakap macam tu, Nazel.. Saya masih sayang suami saya.. Saya bukan terdesak macam yang kamu sangka..”, rayu Roslina bersama genggaman yang kian longgar pada zakar Nazel.
Nazel terus melekapkan zakarnya pada wajah Roslina. Tindakannya itu menyebabkan bibir Ustazah sekolah menengah itu mencium pangkal zakar anak muda itu secara tidak sengaja. Roslina mencuba menolak lemah peha Nazel.
(Emmhh! Emmhh! Emmhh!)
Pipi Roslina kemudian ditampar perlahan secara bertalu-talu oleh zakar anak muridnya itu. Nazel memaut erat belakang kepala Ustazah sekolah menengah itu dan mendongakkan Roslina yang masih dalam keadaan duduk.
“Kalau Ustazah tak haus, takkan basah habis pantat Ustazah tadi? Ustazah gersang atau tak, layan batang saya ni dulu”, tutur Nazel dan tersenyum kecil.
“Jangan, Nazel.. Kamu nak saya buat apa..”, soal Roslina sambil memaut peha anak muda itu.
“Ustazah jilat batang saya. Lepas tu, saya nak Ustazah hisap pulak. Saya nak rasa mulut Ustazah kerjakan batang saya”, kata Nazel dan meramas kasar pipi Roslina.
Roslina tergamam. Pandangannya bertentang dengan pandangan anak muda itu. Selama melayari hubungan kelamin bersama suaminya, sekalipun Ustazah sekolah menengah itu tidak pernah melayani suaminya dengan kaedah yang diminta oleh anak muridnya itu. Dari awal hingga akhir, Roslina dan Osman hanya menggunakan proses konvensional sahaja.
“Saya tak pernah buat macam tu dengan suami saya, Nazel.. Tolonglah..”, pinta Roslina.
“Oh. Tak pernah lagi la ye? Memang best la kalau macam ni. Beruntung saya, Ustazah. Ustazah buat macam jilat aiskrim la. Ustazah pernah makan aiskrim? Takkan tak pernah kot?”, jawab Nazel sambil memegang kedua-dua pipi Roslina dan melekapkan zakarnya pada bibir Ustazah sekolah menengah itu.
“Jangan, Nazel.. Saya tak nak.. Jangan..”, rayu Roslina sambil mencuba menggelengkan kepala untuk mengelakkan bibirnya dari menyentuh zakar anak muda itu, namun zakar anak muridnya mengenai pipinya.
“Ustazah, sila beri kerjasama boleh tak? Come on lah. Ustazah try la dulu. Suami Ustazah kan dah cabar Ustazah? Saya dah cakap yang saya tak nak sakitkan Ustazah. Dah ada depan mata Ustazah dah ni. Ustazah cuba la dulu ye, sayang?”, tutur Nazel dan mengusap lembut pipi Roslina.
Nazel membongkokkan badan dan mencium bibir Roslina yang mendongak memaut memandangnya. Tangan kiri anak muda itu menarik tangan kanan Ustazah sekolah menengah itu agar kembali menggenggam zakarnya. Tangan kanan Nazel menyentuh leher Roslina yang bertudung labuh dan mengusap lembut pipi Ustazah sekolah menengah itu.
“Saya tak nak, Nazel.. Tak nak..”, luah Roslina cuba menolak dengan tangan kirinya bersama matanya yang masih celik.
Nazel menggerakkan tangan kanan Roslina agar menggosok zakarnya yang menegang itu. Nafsu Ustazah sekolah menengah itu makin mula berkembang bersama pertahanannya yang kian goyah. Roslina akhirnya memejamkan mata dan membalas ciuman anak muda itu pada bibirnya. Tangan kiri Ustazah sekolah menengah itu memaut belakang kepala anak muridnya itu dan tangan kanan Roslina merocoh zakar Nazel yang mengeras itu. Anak muda itu pula mula meramas buah dada Ustazah sekolah menengah itu dari luar tudung labuh dengan tangan kirinya. Nafas Roslina turun naik dengan mendadak. Zakar anak muridnya yang terpacak dan dirocoh oleh tangan kanannya, leher dan bibirnya yang dikucup dengan penuh berahi oleh anak muda itu, serta buah dadanya yang diramas dengan rakus cukup menhadirkan sensasi pada Ustazah sekolah menengah itu.
“Jilat, Ustazah..”, luah Nazel perlahan ketika mengusaikan kucupannya pada bibir Roslina.
Roslina teragak-agak ketika mendekatkan wajahnya pada zakar anak muda itu. Ustazah sekolah menengah itu mendongak memandang anak muridnya yang mengusap pipinya dengan nafas yang turun naik. Roslina kemudian mula menjulurkan lidahnya pada kepala zakar Nazel. Percubaan pertama itu jelas menghadirkan rasa kurang selesa buat Ustazah sekolah menengah itu, namun gerakannya digagahkan jua kerana tangan anak muda itu yang menekan-nekan kepalanya. Jilatan Roslina mula menjalar ke bahagian tengah zakar anak muda itu. Nazel terketar-ketar dengan permainan lidah Ustazah sekolah menengah itu.
(Slurp! Slurp! Slurp! Slurp! Slurp!)
Roslina sudah mula hanyut dalam keasyikan menjilat zakar Nazel. Perasaan tidak selesa telah hilang daripada benak Ustazah sekolah menengah itu. Kedua-dua tangan Roslina yang mulanya diletakkan di atas pehanya telah mula memaut peha kiri Nazel dengan tangan kiri dan memegang buah zakar anak muda dengan tangan kanan. Ustazah sekolah menengah itu nyata telah karam di dalam keasyikan itu. Nazel memandang Roslina yang ghairah menjilat zakarnya dengan mata hitam Ustazah sekolah menengah itu yang hampir tidak kelihatan. Anak muda itu mendesah kecil sambil memaut dan menekan-nekan kepala Roslina.
“Huu.. Sedap, Ustazah.. Best..”, keluh Nazel.
(Slurp! Slurp! Slurp! Slurp! Slurp!)
Jilatan Roslina makin deras. Nazel makin tidak keruan dengan permainan lidah Ustazah sekolah menengah itu pada zakarnya. Anak muda itu kemudian menarik kepala Roslina agar mendongak memandangnya.
“Hisap pulak, Ustazah..”, pinta Nazel.
Roslina mengangguk perlahan dengan mata yang kuyu dan mula membaham buah zakar anak muda itu dengan mulut. Ustazah sekolah menengah itu menyedut-nyedut bahagian itu sehingga mengeluarkan bunyi decitan sambil memegang kepala zakar anak muridnya dengan tangan kanan dan memaut peha kiri Nazel dengan tangan kiri. Nazel mendongak, memejam mata, dan mendesah kenikmatan. Kepala Roslina dipaut dengan erat. Ustazah sekolah menengah itu kemudian mengemam zakar Nazel dengan mulutnya dan melurut zakar anak muda itu secara menaik menuju ke kepala zakar anak muridnya. Sebaik sahaja mulutnya tiba di bahagian kepala zakar anak muda itu, Roslina memulakan proses hisapannya. Nazel menikmati hisapan Ustazah sekolah menengah itu dengan desahan dan memegang erat kepala Roslina. Pandangan anak muda itu terus kekal kepada wajah Ustazah sekolah menengah yang sedang mengerjakan zakarnya dengan mulut.
“Huu.. Sedapnya, Ustazah..”, dengus Nazel.
Roslina menikmati kehadiran zakar di dalam mulutnya buat pertama kali dengan penuh rasa syahwat. Zakar anak muda yang lebih tebal daripada suaminya itu menyebabkan mulutnya terasa sendat dan penuh berisi. Ustazah sekolah menengah itu menghebatkan lagi hisapannya sambil mendongak memandang anak muridnya dengan mata yang kuyu dan pipi yang kemerahan.
“Huu.. Seksinya muka Ustazah tengah hisap batang..”, racau Nazel sambil memegang erat dan memegunkan kepala Roslina dengan kedua-dua tangannya dan memberhentikan hisapan Ustazah sekolah menengah itu.
Nazel mengeluarkan zakarnya daripada mulut Roslina dengan perlahan-lahan. Ketika tinggal kepala zakarnya sahaja yang perlu dikeluarkan, Ustazah sekolah menengah itu menyonyot dengan rakus. Nazel membiarkan seketika kepala zakarnya dinyonyot oleh Ustazah sekolah menengah itu dan mengeluarkan zakarnya beberapa ketika kemudian. Roslina nyata menikmati seks oral itu dan mengucup zakar anak muridnya yang masih menegang.
“Sedap tak Ustazah hisap batang?”, usik Nazel sambil memaut belakang kepala Roslina dengan tangan kirinya.
“Saya nak lagi..”, balas Roslina dengan suara miang yang tidak disengajakan sambil meramas-ramas zakar anak muda itu.
“Ustazah, bagi lidah kejap..”, arah Nazel.
Roslina menjulurkan lidahnya tanpa banyak soal. Nazel memegang zakarnya dengan tangan kanan dan memukul perlahan lidah Ustazah sekolah menengah itu.
“Nakal Ustazah ni.. Rotan saya dalam kelas ye.. Rasakan batang saya rotan lidah Ustazah pulak..”, luah Nazel.
“Aaaaa..”, Roslina hanya berbunyi kecil sambil menadahkan lidahnya dan sesekali melunjur-lunjurkan lidahnya agar menjilat zakar anak muridnya yang memukul perlahan.
Nazel kembali memegang erat kepala Roslina dengan kedua-dua tangannya. Tanpa sebarang petanda, anak muda itu terus menghenjut mulut Ustazah sekolah menengah itu dengan laju dan rakus. Roslina tergamam dengan facefuck deras anak muridnya dan kelam kabut memaut kanan dan kiri belakang peha Nazel dengan kedua-kedua tangannya. Kepala Ustazah sekolah menengah itu pula dipegang erat oleh anak muda itu.
(Plop! Plop! Plop! Plop! Plop! Plop!)
Nazel menghenjut mulut Roslina sedalam-dalamnya dengan rakus. Anak muda itu mendongak kenikmatan ketika melempiaskan nafsu serakahnya dengan facefuck yang deras terhadap Ustazah sekolah menengah itu. Roslina pula menahan asakan zakar tebal milik anak muridnya itu yang mengerjakan mulutnya bertalu-talu. Kedalaman yang dicapai oleh zakar anak muda itu benar-benar menyeksanya. Pautan tangan Roslina yang mencengkam erat belakang pehanya benar-benar membakar lagi nafsu Nazel.
“Perghh! Sedap giler henjut mulut Ustazah..”, puji Nazel sambil memandang Roslina.
Mata Roslina yang terpejam, kening yang mengeriut, dan dahi Ustazah sekolah menengah itu yang berkerut menahan asakan zakar di dalam mulut benar-benar memberahikan anak muda itu lagi. Wajah Roslina mula pucat ketika dia separuh bangun dari duduk dan menepuk-nepuk belakang peha kanan Nazel. Anak muda itu kemudian mengeluarkan zakarnya daripada mulut Ustazah sekolah menengah itu.
(Uhukk! Uhukk! Uhukk! Uhukk!)
Roslina terbatuk-batuk setelah zakar anak muridnya dikeluarkan. Anak muda itu kemudian melabuhkan lututnya dan memeluk Ustazah sekolah menengah itu. Nazel mengurut-urut belakang tubuh Roslina yang juga memeluk anak muridnya itu.
“Kamu jahat.. Sampai tersedak kamu buat saya..”, luah Roslina.
“Sorry, Ustazah. Saya stim kat Ustazah. Tak boleh control pulak sebab sedap sangat”, balas Nazel.
“Naik kebas mulut saya”, jawab Roslina yang kemudian memandang Nazel.
“Sapa suruh Ustazah rotan saya? Kan dah kena?”, usik Nazel dan mencium bibir Roslina.
Ustazah sekolah menengah itu saling berciuman dengan anak muridnya itu sambil tubuhnya diramas rakus. Roslina semakin rela diperlakukan apa sahaja oleh anak muridnya itu kerana Ustazah sekolah menengah itu juga telah bernafsu kepada anak muda itu akibat rangsangan demi rangsangan yang dirasai.
“Saya nak jolok mulut Ustazah lagi..”, pinta Nazel.
Roslina mengangguk membenarkan dan Nazel kembali berdiri menghadap Roslina yang telah membetulkan duduknya. Anak muda itu kembali menghenjut mulut Ustazah sekolah menengah itu. Tempo yang perlahan kemudian disederhanakan. Roslina meramas-ramas belakang peha anak muridnya sedang mulutnya dihentak bertalu-talu oleh zakar anak muda itu. Nazel semakin melajukan henjutannya pada mulut Ustazah sekolah menengah itu. Roslina pula memaut erat peha belakang anak muridnya dan berada dalam keadaan di mana hanya lututnya sahaja yang menjadi alas di atas karpet.
“Huu, Ustazah.. Sedap, Ustazah.. Untung dapat bini macam Ustazah..”, racau Nazel sambil memaut erat kepala Roslina dan menghenjut mulut Ustazah sekolah menengah itu dengan deras dan laju.
Roslina memandang ke atas kepada anak muda yang rakus mengerjakan mulutnya itu bertalu-talu dengan mata yang kuyu dan pipi yang kemerahan. Nazel melajukan lagi henjutannya yang menggila dan kemudian memegunkan kepala Roslina.
(Creet! Creet! Creet! Creet! Creet!)
“Ustazah.. Saya pancut dalam mulut Ustazah.. Sedap, Ustazah..”, luah Nazel kenikmatan dan membiarkan zakarnya di dalam mulut Roslina sambil memaut kepala Ustazah sekolah menengah itu.
Nazel memancutkan benihnya dengan deras ke dalam mulut Roslina. Kaki anak muda itu terjingkit-jingkit ketika pancutan benihnya memasuki mulut Ustazah sekolah menengah itu. Roslina dapat merasai pancutan itu di dalam mulutnya.
“Telan air saya, Ustazah..”, luah Nazel setelah menyudahkan pancutannya dan mengeluarkan zakarnya daripada mulut Roslina.
Roslina menurut dan menelan kesemua benih anak muridnya itu. Walaupun Ustazah sekolah menengah itu tidak pernah melakukannya sebelum ini, Roslina dengan rela menelan benih Nazel. Ustazah sekolah menengah itu kemudian mengelap bibirnya dengan tudung labuh yang masih dipakai setelah selesai semuanya. Baru sahaja Roslina ingin bangun, tubuhnya telah dibaringkan oleh anak muridnya dan pipinya dicium bertalu-talu. Ustazah sekolah menengah itu kemudian memeluk anak muda itu. Roslina dan Nazel saling berpelukan serta saling berbalas ciuman dengan penuh bernafsu.
“Pandai Ustazah jilat ngan hisap. Kata tak pernah?”, tanya Nazel dan mencium pipi Roslina.
“Saya pernah nampak madu saya buat kat suami saya.. Kamu yang mintak, saya ikutkan aje..”, balas Roslina dan mengalihkan pandangannya ke sisi bersama pipi yang kemarahan, menahan malu dipuji anak muridnya itu.
Roslina sedikit lega setelah anak muda itu selesai melempiaskan nafsu melalui mulutnya. Walaupun Ustazah sekolah menengah itu juga mulai terkesan dengan asakan syahwat anak muridnya, Roslina sedikit bersyukur kerana tidak berakhir dengan hubungan badan.
“Ustazah memang pandai buat lelaki gersang la..”, ucap Nazel perlahan sambil memeluk Roslina dengan erat dan menekan-nekan zakarnya pada kelangkang Ustazah sekolah menengah itu yang masih berbalut kain baju kurung.
Kelicinan kain baju kurung Roslina yang menyentuh kulit zakarnya benar-benar memberahikan Nazel. Anak muda itu menekan-nekan kelangkang Ustazah sekolah menengah itu dengan rakus sambil memeluk Roslina dengan lebih erat dan mencium pipi Ustazah sekolah menengah itu bertalu-talu. Dada Roslina berombak lagi. Zakar anak muridnya yang mula mengeras kembali dapat dirasai oleh Ustazah sekolah menengah itu. Hatinya kembali berbelah-bahagi samada mahu membiarkan atau menolak sahaja gelora nafsu anak muda itu yang memuncak lagi.
“Nazel.. Sudahlah ya.. Kamu kan dah keluar tadi..”, luah Roslina perlahan dan cuba menolak lembut badan Nazel yang menghimpit tubuhnya dari atas.
“Saya belum puas lagi, Ustazah.. Selagi saya tak dapat jolok Ustazah, selagi saya tak pancut dalam pantat Ustazah, saya nak lagi..”, jawab Nazel yang merapatkan lagi himpitan badannya, mengeratkan lagi pelukannya, mencium pipi Ustazah sekolah menengah itu bertalu-talu, dan menekan-nekan zakarnya pada kelangkang Roslina dengan lebih rakus.
Ustazah sekolah menengah itu tidak dapat meloloskan diri. Kegersangan anak muridnya itu benar-benar di luar kawalannya.
“Tapi.. Tapi kamu dah keluar tadi.. Saya sampai biar kamu pancut dalam mulut saya dan saya telan semua air kamu.. Saya dah tak hutang kamu apa-apa, Nazel.. Cukuplah.. Lepaskanlah saya, Nazel.. Saya merayu..”, pinta Roslina.
“Belum cukup, Ustazah.. Izinkan saya puaskan Ustazah.. Ustazah jadi isteri saya hari ni, ye..”, tutur Nazel yang dipenuhi rasa berahi.
“Nazel! Apa yang kamu cakap ni.. Cukuplah tadi saya puaskan zakar kamu, Nazel.. Saya tak sanggup nak tambah lagi dengan berjimak bersama kamu.. Tolonglah saya, Nazel.. Jangan paksa saya berzina.. Saya masih lagi isteri orang..”, rayu Roslina lagi.
Nazel kemudian mendepakan kedua-dua tangan Roslina dan mencengkam kedua-dua pergelangan tangan Ustazah sekolah menengah itu dengan tangan kiri dan kanannya. Kaki anak muda itu masing-masing mengunci pinggang Roslina dan menghadkan pergerakan Ustazah sekolah menengah itu.
“Kita dah jauh, Ustazah.. Takde beza lagi.. Batang saya ni dari awal lagi dah geram nak masuk dalam Ustazah.. Tak cukup kalau saya tak rasa satu badan Ustazah.. Saya dah tak boleh tahan lagi, Ustazah.. Ustazah pun suka jugak, kan? Kan?”, tutur Nazel sambil mencium pipi Roslina dengan rakus, mencium bibir Ustazah sekolah menengah itu dengan penuh nafsu, dan menjilat dagu Roslina dengan berahi.
“Nazel.. Cukuplah..”, pinta Roslina.
Nazel tidak mengendahkan rayuan Roslina. Anak muda itu terus menaikkan baju kurung yang dipakai Ustazah sekolah menengah itu pada paras atas buah dada Roslina yang masih ditutupi bra setelah meletakkan kedua-dua tangan Ustazah sekolah menengah itu di atas kepala isteri orang beranak enam itu dan mengunci kedua-dua pergelangan tangan wanita berusia itu dengan tangan kirinya. Pandangan mata anak muda itu mula menjalar kepada tubuh Ustazah sekolah menengah yang akan diratah sebentar lagi. Kulit Roslina yang putih mulus itu membakar lagi keinginan nafsu serakah Nazel.
“Putihnya Ustazah ni.. Dah ada anak lima pun pandai jaga kulit lagi.. Macam mana la saya tak stim kalau macam ni.. Saya suka perempuan tua macam Ustazah”, puji Nazel sambil menjilat pipi Roslina.
“Nazel.. Cukuplah.. Lepaskan saya..”, rayu Roslina perlahan.
“Belum lagi, Ustazah sayang.. Kita tengok apa ada kat dalam bra ni pulak..”, balas Nazel sambil menyelukkan tangan kanannya di belakang tubuh Roslina, mencari kancing bra Ustazah sekolah menengah itu.
“Jangan, Nazel.. Jangan..”, pinta Roslina.
Nazel terus merentap halus kancing bra Roslina. Buah dada Ustazah sekolah menengah itu terpamer di depan mata anak muda yang bernafsu terhadap wanita berusia itu. Sungguh pun fizikal buah dada Roslina selari dengan usianya yang menjangkau 45 tahun, namun masih boleh dikategorikan sebagai anjal walaupun sedikit layut. Ditambah pula dengan warna kulit Roslina yang putih mulus, itu jelas merangsangkan lagi nafsu Nazel yang menggila ingin menyetubuhi tubuh Ustazah sekolah menengah yang memiliki enam orang anak itu. Tangan kanan anak muda itu perlahan-lahan menyentuh buah dada Roslina.
“Cantiknya Ustazah ni..”, puji Nazel dalam bernafsu dan meramas-ramas buah dada Ustazah sekolah menengah itu.
“Nazel.. Jangan..”, rayu Roslina dengan nada yang lemah kerana sentuhan tangan anak muridnya pada buah dadanya.
Anak muda itu berterusan meramas buah dada Roslina sehingga kadangkala membuatkan Ustazah sekolah menengah itu tidak keruan kerana skala ramasan anak muridnya yang berlegar pada tahap lembut dan kasar silih berganti.
“Mantap lagi Ustazah ni.. Barang baik lagi ni.. Geram saya..”, luah Nazel.
“Jangan..”, pinta Roslina perlahan.
Anak muda itu sudah semakin liar di dalam keinginan untuk menjamah tubuh Ustazah sekolah menengah itu. Segenap inci buah dada Roslina diramas dengan rakus. Puting Ustazah sekolah menengah itu digentel pantas dengan jari jemari kanan. Roslina terketar-ketar sendirian dengan sentuhan anak muridnya. Dengusan halus keluar dari bibir tanpa disedarinya. Sentuhan, rangsangan, dan penerokaan anak muda itu benar-benar berbisa dan menyeksa batin Roslina. Wajah Ustazah sekolah menengah itu kerap dipalingkan ke kiri dan kanan bersama desahan kecil yang tidak pernah surut.
“Oh, tetek Ustazah pun sensitif jugak rupanya ye? Memang nafsu kuat Ustazah ni..”, usik Nazel sambil melajukan gentelan jarinya pada buah dada Roslina.
“Tak, Nazel.. Saya tak macam tu.. Tapi.. Ahh..”, Roslina tidak dapat menghabiskan ayatnya, anak muridnya itu telah menjumpai titik rangsangan yang menjadi kelemahannya.
Nazel masih mengunci kedua-dua pergelangan tangan Roslina yang diletakkan di atas kepala Ustazah sekolah menengah itu dengan tangannya. Nazel membaringkan dirinya ke atas tubuh Ustazah sekolah menengah itu dan mula menjilat puting Roslina.
(Slurp! Slurp! Slurp! Slurp! Slurp!)
Lidah anak muda itu semakin galak mengerjakan puting buah dada Ustazah sekolah menengah yang tersentak-sentak menerima asakan deras lidah anak muridnya itu. Tubuh Roslina terangkat-angkat menahan rasa antara seksa di dalam ketidakrelaan dan nikmat di dalam kerelaan yang silih berganti. Desahan demi desahan kerap terluah daripada bibir Ustazah sekolah menengah itu. Penangan anak muda itu jauh melepasi jangkaannya sendiri. Suami Roslina juga begitu memuja buah dadanya saat Ustazah sekolah itu masih muda dan bergetah dulu. Namun, kenikmatan yang melanda Roslina akibat dirangsang anak muridnya ketika ini jauh lebih hebat daripada yang pernah dicapai ketika masih disentuh suaminya sendiri.
“Nazel.. Nazel.. Uh.. Uh..”, desah Roslina sambil tersentak-sentak menahan nikmat dan tubuhnya terangkat-terangkat.
Rontaan Ustazah sekolah menengah itu semakin lemah. Nazel melepaskan kuncian tangannya pada pergelangan tangan Roslina dan merentap buah dada Ustazah sekolah menengah itu sementara buah dada Roslina yang sebelah lagi dijilat dengan rakus. Lidah anak muda itu kemudian bergilir-gilir menjilat dan menggentel puting kedua-dua buah dada milik Ustazah sekolah menengah itu. Roslina akhirnya mengalah. Anak muda itu memberikan kepuasan yang didambakannya semenjak pergolakan rumah tangganya semakin meruncing. Permainan anak muridnya itu begitu sasa dan menggoda sehingga kesetiaan Ustazah sekolah menengah itu memberikan tubuhnya hanya kepada suaminya telah hilang. Nafsu Roslina semakin berombak dengan jilatan demi jilatan dan gentelan demi gentelan lidah Nazel pada puting buah dadanya. Kawasan itu memang sensitif buat Ustazah sekolah menengah itu semenjak dari masa mudanya lagi. Buat pertama kali di dalam hidupnya, seorang remaja yang tiga puluh tahun lebih muda darinya sedang menjelajah kawasan yang diterokai oleh suaminya bertahun-tahun dulu. Dalam pertama kali Roslina curang itu, dia tewas dengan teknik remaja ini yang lebih kencang dan hebat berbanding suaminya sendiri.
“Uhh.. Nazel.. Sedap.. Uhh..”, desah Roslina sambil meramas rakus rambut Nazel sementara tubuh Ustazah sekolah menengah itu terangkat-angkat dan tersentak-sentak menahan nikmat.
“Ustazah sedap? Hurm? Sedap, Ustazah? Suka kena jilat tetek? Macam ni?”, balas Nazel dan kemudian menjilat puting buah dada kanan Roslina dengan laju.
“Ohh.. Sedap! Saya suka.. Suka, Nazel.. Ohh..”, racau Roslina yang semakin tersentak-sentak hebat.
Anak muda itu kemudian membaham buah dada Ustazah sekolah menengah yang telah mula tewas dalam usaha rontaan itu. Nazel melahap buah dada Roslina dengan rakus tanpa membazirkan walau seinci pun ruang yang ada. Nafsu Ustazah sekolah menengah itu diruntun bertubi-tubi akibat dari hisapan dan nyonyotan anak muridnya yang singgah di buah dadanya bertalu-talu. Tersentak-sentak dan terketar-ketar tubuh Ustazah sekolah itu merasai penangan anak muda yang benar-benar berbisa sekali tekniknya. Roslina jelas mengalami kenikmatan yang belum pernah dirasainya. Desahan demi desahan tidak pernah hilang dari mulut Ustazah sekolah menengah itu.
“Uhh.. Uhh.. Nazel.. Ahh..”, rengek Roslina.
“Ustazah suka tak? Sedap tak?”, tanya Nazel yang mencuba menggoncang lagi nafsu Ustazah sekolah menengah itu.
“Saya suka.. Sedap sangat kamu buat.. Saya nak lagi, Nazel.. Kamu pandai cari titik syahwat saya..”, rayu Roslina sambil mengusap rambut anak muridnya itu.
“Jadi sex slave Ustazah pun saya sanggup..”, bodek Nazel.
“Kamu ni.. Uhh.. Uhh.. Nazel.. Nazel..”, Roslina tidak dapat menghabiskan perkataannya apabila buah dadanya dikerjakan lagi.
(Ermph! Ermph! Ermph! Ermph!)
Nazel memperhebatkan lagi hisapan dan nyonyotannya pada buah dada Ustazah sekolah menengah itu. Roslina ternyata karam dalam kenikmatan itu.
Walau pun separuh hati Roslina menolak dari meneruskan sesi itu, namun separuh lagi keinginan Ustazah sekolah menengah itu teramat ingin meneruskan kenikmatan syahwat yang dirasai bersama anak muridnya ini. Perlahan-lahan, Roslina mengakui betapa dia tergoda dengan keinginan Nazel yang masih utuh untuk memiliki tubuhnya walau pun dia sendiri telah berusia, betapa Ustazah sekolah menengah itu terpesona dengan kehebatan anak muridnya itu yang tidak pernah berhenti merangsang nafsu wanitanya walau pun dengan jurang usia mereka yang terlalu ketara, bagaimana Roslina sendiri sebenarnya telah tewas dengan kegagahan dan ketebalan zakar anak muda itu yang mengatasi zakar suaminya sendiri, dan terharunya Roslina dengan kesudian Nazel menyempurnakan nafsunya yang dahagakan sentuhan syahwat seorang suami sedangkan suaminya sendiri membiarkan keinginan batinnya terabai.
Nazel kemudian memberhentikan rangsangannya pada buah dada Roslina. Ustazah sekolah menengah itu kelihatan agak sedikit hampa apabila anak muridnya mengangkat muka dari terus melahap buah dadanya.
“Nazel.. Kenapa berhenti.. Saya nak lagi..”, luah Roslina.
Nazel tersenyum dan mengucup bibir Ustazah sekolah menengah itu dengan penuh bernafsu. Roslina membalas ciuman anak muridnya itu bersama syahwat yang semakin membara. Tangan kirinya meramas-ramas dada anak muda itu sementara tangan kanannya membelai zakar Nazel yang masih keras dan menegang dengan gagah.
“Kuat betul zakar kamu ni, Nazel..”, puji Roslina yang semakin ghairah apabila anak muridnya itu menyelak tudung labuhnya dan menjilat lehernya.
“Semua Ustazah punya..”, balas Nazel dan mencium pipi Roslina.
Nazel kemudian beranjak menuju ke bahagian bawah tubuh Ustazah sekolah menengah itu yang masih terlentang. Tangan anak muda itu meraba halus hujung kaki Roslina sehingga ke peha sambil mencium-cium dan menjilat-jilat segenap inci kedua-dua belah kaki Ustazah sekolah menengah itu. Roslina sedikit kegelian namun semakin terangsang apabila permainan ciuman dan jilatan anak muridnya itu menjalar ke kelangkangnya. Nazel kemudian melucutkan kain baju kurung dan stokin panjang Ustazah sekolah menengah itu sehingga Roslina berada dalam keadaan baring menelentang dengan masih bertudung labuh merah jambu, baju kurung diselak ke atas paras buah dada, coli yang telah dibuka, dan hanya berseluar dalam. Anak muda itu makin bernafsu kepada Ustazah sekolah menengah itu.
“Cantiknya Ustazah saya ni.. Kulit putih.. Seksi betol..”, puji Nazel sambil meramas peha Roslina.
“Mana ada cantik.. Saya dah tua..”, balas Roslina sambil memegang tangan Nazel dan mengetap bibir melihat zakar anak muridnya yang mengeras dan berdenyut-denyut.
“Tua la best. Banyak pengalaman. Power tu”, seloroh Nazel sambil tergelak kecil.
“Nazel!”, tutur Roslina dan mencubit lengan anak muda itu.
Anak muda itu tersenyum kecil dan meramas lembut pipi Ustazah sekolah menengah yang kemerahan menahan malu itu. Nazel kemudian menginjak ke bawah dan menjulurkan lidahnya ke kelangkang Roslina yang masih berseluar dalam. Saat kelembapan lidah anak muridnya menyentuh kawasan itu, Ustazah sekolah itu mendesah enak bagai terkena kejutan elektrik.
“Uhh..”, desah Roslina.
Nazel semakin galak menjulurkan lidahnya sehingga Ustazah sekolah menengah itu semakin tidak keruan. Roslina meramas-ramas buah dadanya sendiri sambil menahan deruan berahi yang menjulang. Beberapa ketika kemudian, seluar dalam Ustazah sekolah menengah itu ditanggalkan sepenuhnya. Nazel memandang dengan penuh nafsu tubuh ranum Roslina yang separuh telanjang dan hanya bertudung labuh bersama baju kurung yang telah dinaikkan ke paras atas buah dada. Pandangan anak murid itu tertumpu kepada faraj Ustazahnya. Anak muda itu memang mendambakan faraj wanita yang berusia untuk ditaburkan khidmat.
“Kamu suka tak saya punya..”, tanya Roslina.
“Suka, Ustazah..”, balas Nazel.
Nazel kemudian terus mencium faraj Ustazah sekolah menengah itu dengan rakus. Perilaku anak muda itu jelas menyebabkan Roslina tersentak-sentak. Ciuman anak muridnya yang bertalu-talu singgah di farajnya memberikan sensasi yang tidak terperi kepada Ustazah sekolah menengah itu. Berkali-kali Roslina mengetap bibir sambil menggigil keenakkan. Tidak lama kemudian, anak muda itu menguakkan faraj Ustazah sekolah menengah itu dan melabuhkan lidahnya di alur ruang peranakan wanita yang telah enam kali menghasilkan zuriat untuk suaminya. Perlahan-lahan, lidah Nazel mula menganyak faraj Roslina yang jelas telah bersedia untuk berlaku curang terhadap suaminya. Permainan lidah anak muridnya begitu mempesonakan sehingga Ustazah sekolah menengah itu menjadi tidak tentu arah. Kepalanya dipalingkan ke kiri dan kanan, tubuhnya tersentak-sentak hingga melentik ke atas, sementara kakinya terketar-ketar akibat kesedapan.
“Uhh.. Uhh.. Sedap, Nazel.. Sedap..”, desah Roslina.
(Clup. Clup. Clup. Clup. Clup. Clup.)
Lidah Nazel mengemudi faraj Roslina dengan deras seumpama kucing yang minum air. Ustazah sekolah menengah itu benar-benar kelemasan di dalam keasyikan nafsu kerana rangsangan anak muridnya sendiri. Roslina sudah tidak lagi teragak-agak untuk disentuh anak muda itu, sebaliknya rela tubuhnya dijamah anak muridnya itu yang lebih muda daripada suaminya. Sedang Ustazah sekolah menengah itu hanyut dalam kenikmatan farajnya dirangsang, anak muda itu kemudian meningkatkan tempo dengan menyonyot faraj Roslina dengan rakus. Terbeliak mata Ustazah sekolah menengah itu dengan kepala yang terdongak akibat dari deruan kenikmatan yang semakin deras melanda dirinya.
“Oh! Oh! Oh! Nazel! Nazel! Oh! Oh!”, erang Roslina.
Anak muda itu semakin rakus menyonyot faraj Ustazah sekolah menengah itu yang dilanda keenakkan yang maha hebat. Lidah anak muridnya kemudian menjolok faraj Roslina bertalu-talu. Ustazah sekolah menengah itu memegang erat kepala anak muridnya yang sedang berteleku di bahagian farajnya sambil meramas-ramas rambut anak muda itu. Dalam keadaan tubuhnya yang tersentak-sentak dan terketar-ketar kesedapan dek penangan Nazel di dalam Bilik Bahasa Arab itu, bayangan Osman semakin hilang daripada ingatan Roslina. Ustazah sekolah menengah itu pasrah bahawa tubuhnya terlalu ingin diratah anak muda itu daripada suaminya sendiri.
“Abang, maafkan Ros.. Ros tak tahan lagi.. Ros nak budak ni.. Dia pandai puaskan Ros, Abang.. Saya nak kamu, Nazel..”, rengek Roslina perlahan dalam kenikmatan farajnya dikerjakan anak muridnya sendiri.
Nazel tersenyum kecil mendengar rengekan Ustazah sekolah menengah itu. Faraj Roslina telah basah kerana permainan oral anak muridnya. Anak muda itu kemudian merangkak perlahan ke bahagian atas tubuh Ustazah sekolah menengah itu dan menyonyot buah dada Roslina semahu-mahunya. Ustazah sekolah menengah itu tersentak-sentak lagi. Kedua-dua kaki Roslina menyilang dan mengunci erat belakang punggung Nazel. Kenikmatan yang dirasai tidak terperi lagi.
“Ahh.. Ahh.. Sedap, Nazel..”, desah Roslina.
“Ustazah suka?”, tanya Nazel.
“Suka.. Saya nak zakar kamu..”, pinta Roslina.
Nazel membaringkan dirinya di sebelah Roslina. Ustazah sekolah menengah itu saling berciuman dengan anak muridnya sambil tangannya merocoh zakar anak muda itu. Roslina yang rakus berbalas tautan bibir anak muridnya itu kemudian mengusap dada Nazel perlahan dan menginjakkan pergerakan tangannya melewati perut dan berakhir di zakar anak muda itu. Nazel mencium pipi Ustazah sekolah menengah itu sementara zakarnya sedang diusap lembut. Roslina yang sedang mengusap zakar Nazel tidak berganjak daripada menatap zakar anak murid yang menegang keras itu.
“Sedap tak saya pegang zakar kamu, Nazel?”, soal Roslina.
“Sedap, Ustazah. Tip-top”, balas Nazel.
Dari sisi kanan anak muda itu, Roslina menukar posisi meniarapnya menghala ke kaki Nazel. Ustazah sekolah menengah itu menghalakan zakar anak muridnya itu mengadap ke wajahnya dan melabuhkan lidahnya di kepala zakar yang tebal itu. Roslina memperkemaskan lagi jilatannya pada segenap inci zakar Nazel sambil tangannya memegang lembut alat sulit anak muda itu. Nazel menahan kenikmatan akibat jilatan Ustazah sekolah menengah itu yang perlahan tetapi penuh bernafsu pada zakarnya. Anak murid itu tidak berhenti meramas punggung Ustazahnya.
(Slurp. Slurp. Slurp. Slurp. Slurp.)
“Huu.. Ustazah.. Hisap la..”, rengek Nazel.
Roslina separuh bangun dan terus membaham zakar anak muda itu. Pergerakan Ustazah sekolah menengah itu kini lebih lancar dan kencang daripada sewaktu mula-mula mengerjakan zakar anak muridnya itu. Nazel mengeluh kesedapan sambil memejamkan matanya. Roslina ternyata telah bijak memuaskan zakar anak muda itu. Nazel memandang ke bawah dan sungguh terangsang melihat kerakusan Ustazah sekolah menengah itu menghisap dan menyonyot zakarnya sehingga berdecit-decit bunyinya.
(Clup! Clup! Clup! Clup! Clup! Clup!)
Nazel semakin tidak keruan dan di landa kesedapan akibat hisapan dan nyonyotan padu Roslina. Anak muda itu menarik kaki Ustazah sekolah menengah itu agar berada di sebelah kiri dan kanan badannya. Roslina meneruskan permainannya di zakar anak muridnya itu. Jika tadi mulut Ustazah sekolah menengah itu menabur khidmat kepada zakar anak muridnya secara menyerong, kini zakar anak muda itu dibaham secara menegak. Roslina benar-benar dikuasai nafsu serakah yang menggila. Nazel meramas peha Ustazah sekolah menengah itu dengan rakus akibat kenikmatan. Faraj Roslina yang berada di atas wajahnya membangkitkan lagi nafsu anak muda itu. Ustazah sekolah menengah itu di landa ombak syahwat yang deras kerana farajnya sekali lagi dijilat, dihisap, dan dinyonyot anak muridnya sendiri ketika zakar anak muda itu masih lagi dihisapnya. Rengekan Roslina yang separa jelas berselang-seli dengan bunyi decitan memenuhi ruang Bilik Bahasa Arab itu.
(Ermh! Ermh! Clup. Ermh! Ermh! Clup.)
Tumpuan Roslina kerap terganggu dengan kehadiran lidah dan bibir anak muda itu yang mengerjakan farajnya. Seringkali hisapan dan nyonyotan Ustazah sekolah menengah itu pada zakar anak muridnya terhenti-henti kerana kenikmatan farajnya dijilat, dihisap, dan dinyonyot. Roslina menonggeng tinggi agar lidah anak muda itu kurang menerjah farajnya dan mulutnya terus melahap buah zakar anak muridnya itu.
“Huu.. Sedap, Ustazah..”, keluh Nazel.
Anak muda itu mengangkat sedikit kepalanya dan menarik punggung Ustazah sekolah menengah itu. Jilatan yang deras terus berlaku di faraj Roslina. Desahan Ustazah sekolah menengah itu terus kedengaran akibat kenikmatan yang tidak tertanggung lagi. Bibir Roslina kerap mengucup zakar Nazel disulami dengan desahan yang tidak sudah terbit dari mulutnya. Beberapa ketika kemudian, Ustazah sekolah menengah itu memegang erat kaki anak muridnya itu dengan tubuh yang mengejang. Roslina klimaks lagi. Farajnya basah. Entah berapa kali Ustazah sekolah menengah itu kebasahan. Aura kegersangan yang menebal dari tadi mula memberahikan Roslina pada tahap maksimum.
“Nazel.. Saya nak zakar kamu.. Masukkan sekarang.. Saya tak boleh tahan lagi..”, rayu Roslina sambil mencium-cium zakar anak muridnya itu.
Anak muda itu membiarkan seketika faraj Ustazah sekolah menengah yang berair sambil menjilat halus kawasan sulit itu. Nazel kemudian menyumbatkan zakarnya ke dalam mulut Roslina yang masih berada di kawasan kemaluannya. Ustazah sekolah menengah itu membiarkan zakar anak muridnya kembali memenuhi ruang mulutnya sambil menyonyot perlahan. Dengan zakarnya yang masih berada di dalam mulut Roslina, anak muda itu memeluk punggung Ustazah sekolah menengah itu membalikkan posisi baringan mereka berdua. Sebaik sahaja kedudukan berubah, hayunan deras milik zakar yang mengeras terus menujah ke mulut Roslina. Facefuck dalam posisi 69 itu penuh dengan kerakusan seorang anak murid menujah mulut Ustazahnya.
(Plop! Plop! Plop! Plop! Plop! Plop!)
Roslina menahan henjutan deras zakar anak muda itu pada mulutnya dengan penuh syahwat. Ustazah sekolah menengah itu sudah tidak sabar ingin merasai zakar anak muridnya itu mengerjakan farajnya. Nazel kemudian mengeluarkan zakarnya dan menekapkan buah zakarnya di bibir Roslina yang mencium dengan penuh bernafsu. Lidah anak muda itu menyentuh faraj Ustazah sekolah menengah itu dan turun melewati perut dan buah dada Roslina seiring dengan pergerakan badannya. Di sepanjang proses itu, Ustazah sekolah menengah itu menjulur-julurkan lidahnya ketika zakar anak muridnya itu melewati bibirnya dalam menuruni wajahnya. Mereka berdua berciuman dengan penuh ghairah apabila bibir saling bertaut dalam posisi pasca-69 itu. Nazel mengucup dahi Roslina dan mencium mesra pipi Ustazah sekolah menengah itu sambil mendekatkan bibirnya ke telinga Roslina.
“Boleh saya masuk dalam Ustazah sekarang?”, bisik Nazel.
Ustazah sekolah menengah itu menganggukkan kepala.
Anak muda itu membangunkan Roslina dalam posisi separuh duduk dan membaringkan Ustazah sekolah menengah itu agar menelentang. Pipi Roslina tidak berhenti dihujani ciuman bertalu-talu oleh anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu merocoh-rocoh zakar anak muda itu dalam keadaan menelentang. Nazel kemudian memasukkan jari telunjuk dan jari hantu tangan kirinya ke dalam mulut Roslina. Ustazah sekolah menengah itu menyonyot kedua-dua jari anak muridnya itu dengan penuh bernafsu sambil kedua-dua tangannya memaut lembut pergelangan tangan kiri anak muda itu. Tangan kanan Nazel mengusap pipi Roslina dan perlahan-lahan melewati rabaan payu dara serta berakhir dengan ramasan lembut pada perut Ustazah sekolah menengah itu. Anak muda itu kemudian menggentel-gentel faraj Roslina dengan ibu jari tangan kanannya. Nyonyotan Ustazah sekolah menengah itu pada kedua-dua jari anak muridnya makin rakus seiring dengan tubuhnya yang tersentak-sentak kerana gentelan pada farajnya.
(Ermh! Ermh! Ermh! Ermh! Ermh!)
Nazel mengeluarkan kedua-dua jarinya daripada mulut Roslina dan menyapu baki cecair mulut Ustazah sekolah menengah itu ke zakarnya. Roslina memandang ke bawah, tepat kepada zakar anak muridnya yang keras dan tegang itu dengan penuh bernafsu sambil mengetap bibir. Anak muda itu kemudian menggeselkan kepala zakarnya ke bibir faraj Roslina sambil kedua-dua tangannya bergerak perlahan mengusap tubuh Ustazah sekolah menengah itu bermula dari kawasan pinggang. Roslina mendesah kecil ketika merasai kehadiran kepala zakar Nazel yang bergesel dengan permukaan farajnya. Tangan anak muda itu telah tiba di kedua-dua buah dada Ustazah sekolah menengah itu. Roslina dapat merasai betapa erat genggaman anak muridnya itu pada buah dadanya.
(ZAPP!)
Nazel terus menujah santak zakarnya ke dalam faraj Roslina. Ustazah sekolah menengah itu tersentak dengan tujahan anak muridnya sambil mengerut dahi dengan tubuhnya yang melentik. Anak muda itu kemudian membiarkan zakarnya di dalam faraj Roslina selama beberapa saat dan mengeluarkan zakarnya dengan pantas. Nazel kemudian berhenti beberapa saat. Belum sempat Ustazah sekolah menengah itu bersedia, Nazel mengulangi perlakuannya tadi. Proses itu berulang-ulang selama beberapa minit. Roslina melentik setiap kali zakar anak muridnya itu menujah farajnya dalam-dalam.
(Tekan santak. Biar. Keluar. Rehat. Tekan santak. Biar. Keluar. Rehat.)
“Uhh! .. Uhh! .. Uhh! .. Uhh! .. Uhh!”
Zakar anak muridnya yang tebal benar-benar menyeksakan faraj Ustazah sekolah menengah itu . Ditambah pula dengan pergerakan anak muda itu yang tidak terus menambah tempo hayunan sebaliknya hanya mengulangi langkah masuk-berhenti-keluar-berhenti, keinginan Roslina untuk merasai kegagahan zakar anak muridnya itu semakin membara akibat nikmat seksa berbaur sedap yang dialaminya. Genggaman kedua-dua tangan Nazel pada kedua-dua buah dada Ustazah sekolah menengah itu kemudian mulai longgar sementara zakarnya ditekapkan ke bibir faraj Roslina. Perlahan-lahan, tangan anak muda itu menuruni tubuh Ustazah sekolah menengah yang terlentang dengan ghairah. Kedua-dua pinggang Roslina dipaut dengan erat. Kemudian,
(ZAPP! Pak! Pak! Pak! Pak! Pak!)
Nazel menghenjut faraj Ustazah sekolah menengah itu dengan hentakan yang deras sedalam-dalamnya. Roslina meraung kesedapan walau pun senak farajnya diratah dengan rakus oleh anak muridnya. Kedalaman yang diterokai oleh zakar tebal anak muda itu memberikan kenikmatan yang tidak terperi kepada segenap inci kepuasan Ustazah sekolah menengah itu. Henjutan Nazel semakin deras dan sentiasa dihentakkan di faraj Roslina sedalam-dalamnya. Ustazah sekolah menengah itu tidak berhenti meraung sambil kedua-dua kakinya memaut erat belakang punggung anak muridnya, tangan kirinya mencengkam perut anak muridnya itu, tangan kanannya mengusap kasar pipi anak murid tersebut, sementara matanya yang kuyu berselang seli pejaman dan celikan menatap anak muda itu yang semakin bernafsu meratah tubuhnya.
“Ahh! Ahh! Ahh! Ahh! Ahh! Ahh!”, raung Roslina.
“Huu, Ustazah.. Sedap pantat Ustazah ni.. Sedap.. Huu..”, puji Nazel yang kesedapan menghenjut faraj Ustazah sekolah menengah itu.
“Lagi, Nazel.. Ahh! Ahh! Ahh! Jangan berhenti.. Uhh! Uhh! Uhh! Saya dah lama tak rasa macam ni.. Ahh! Ahh!”, rengek Roslina.
Cengkaman anak muda itu pada pinggang Ustazah sekolah menengah itu makin erat. Henjutan zakar Nazel pada faraj Roslina semakin laju dan deras. Ustazah sekolah menengah itu bertambah tidak keruan dek penangan tujahan zakar anak muridnya yang meratah farajnya dengan sedalam-dalamnya.
“Uhh! Uhh! Uhh! Nazel..”, rengek Roslina sambil terlentik dalam menelentang dan tangan kiri dan kanannya mencengkam erat pergelangan tangan kiri dan kanan anak muda itu yang memaut pinggangnya.
“Huu.. Ustazah.. Pantat Ustazah ni sedap betul.. Huu.. Lain macam feel dia.. Huu..”, omel Nazel sambil mendongak dan menganga sementara faraj Ustazah sekolah menengah itu dihenjut dengan penuh rakus.
“Ahh! Ahh! Ahh! Bisa betul zakar kamu, Nazel.. Uhh! Uhh! Uhh! Lagi, Nazel.. Ahh! Ahh! Ahh! Laju lagi.. Uhh! Uhh! Uhh! Biar suami saya tu rugi sebab cabar saya.. Ahh! Ahh! Ahh! Saya nak kamu..”, desah Roslina dan mengusap pipi anak muda itu apabila pandangan mereka saling bertembung.
Rengekan Ustazah sekolah menengah itu membakar lagi nafsu anak muridnya. Nazel meletakkan kedua-dua tapak tangannya di belakang leher Roslina. Dengan tarikan yang sederhana sehingga kepala Ustazah sekolah menengah itu sedikit terangkat, jolokan padu yang amat deras terus menerobos faraj Roslina dengan penuh nafsu.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Macam tu, Nazel! Ohh!! Ohh!! Ohh!! Sedap! Sedap! Ohh!! Ohh!! Ohh!!”, raung Roslina.
Nazel meneruskan henjutannya. Matanya memandang tepat ke mata kuyu Ustazah sekolah menengah itu yang kerap memandangnya dengan mata yang pejam celik silih berganti akibat kenikmatan. Dengan dahi yang berkerut dan mulut yang kerap ternganga, Roslina kesedapan sambil memandang anak muridnya itu. Sesekali, pandangan Ustazah sekolah menengah itu terarah kepada farajnya yang dijolok oleh Nazel. Roslina akur dengan kegagahan zakar anak muridnya itu yang memberikannya kenikmatan melebihi suaminya sendiri. Raungan demi raungan oleh Ustazah sekolah menengah itu merakuskan lagi nafsu serakah Nazel.
“Sedap, Nazel.. Ahh! Ahh! Ahh! Sedap.. Ohh! Ohh! Ohh!”, rengek Roslina.
“Best pantat Ustazah ni.. Huu.. Buat saya geram je..”, puji Nazel.
“Kamu pandai jimak.. Uhh! Uhh! Uhh! Senak saya, Nazel.. Ahh! Ahh! Ahh!”, rengek Roslina lagi.
Anak muda itu mengeluarkan zakarnya. Cecair putih daripada faraj Ustazah sekolah menengah itu jelas kelihatan menyelaputi sebahagian zakar anak muridnya. Nazel tersenyum nakal kepada Roslina yang ternyata memang sangat kegersangan. Wajah Ustazah sekolah menengah itu yang kemerahan akibat asakan nafsu menambahkan geram anak muridnya. Nazel mengangkat kaki Roslina dan mengangkangkan Ustazah sekolah menengah itu dengan lebih luas. Anak muda itu dapat melihat faraj Roslina yang terkemut-kemut ingin diratah lagi. Sebaik sahaja mencengkam kedua-dua pergelangan kaki Ustazah sekolah menengah itu dengan kedua-dua tangannya, Nazel memasukkan kembali zakarnya dan menjolok faraj Roslina dengan lebih rakus.
“Uhh! Uhh! Uhh! Ye, Nazel.. Lagi.. Ahh! Ahh! Ahh! Lagi..”, rengek Roslina.
Henjutan anak muda itu semakin laju menjelajahi saluran peranakan Ustazahnya. Roslina karam dalam kenikmatan farajnya dijolok oleh anak muridnya sendiri. Rengekan dan desahan saling hadir seiring dengan bunyi sentuhan kulit mereka.
(Pak! Pak! Pak! Pak! Pak! Pak!)
“Ahh! Ahh! Ahh! Uhh! Uhh! Uhh!”
Anak muda itu memesatkan lagi hentakan zakarnya agar desahan Ustazah sekolah menengah itu lebih kerap kedengaran. Cecair putih daripada faraj Roslina semakin kerap menyelaputi zakar anak muridnya setiap kali zakar tebal itu masuk menghenjut farajnya dengan rakus. Ustazah sekolah menengah menengah itu rela, redha, dan pasrah tubuhnya dikerjakan anak muda itu. Roslina memang sudah lama menginginkan untuk merasai rasa senak akibat farajnya dirodok oleh zakar yang gagah dan kenikmatan akibat henjutan penuh nafsu yang menghentak farajnya. Anak muda itu benar-benar memenuhi hajat Ustazah sekolah menengah itu yang telah lama terpendam.
“Nazel.. Ahh! Ahh! Ahh! Situ.. Situ.. Uhh! Uhh! Uhh!”, rengek Roslina.
“Sini ye, Ustazah.. Huu.. Macam ni? Huu.. Macam ni ye! Huu.. Ustazah..”, racau Nazel sambil menghenjut santak dengan deras ke kedalaman kawasan yang direngekkan Ustazah sekolah menengah itu.
“Ohh! Ohh! Ohh! Ye, Nazel! Uhh! Uhh! Uhh! Kuat lagi!”, raung Roslina sambil menekan-nekan belakang punggung anak muda itu mengikut alunan hayunan.
Hentakan deras zakar Nazel dan raungan serta desahan Ustazah sekolah menengah itu berterusan selama beberapa waktu. Raungan kesedapan dan pautan erat wanita berusia yang juga ibu kepada enam orang anak itu menjadi bukti betapa persetubuhan bersama remaja berumur lima belas tahun ini lebih menikmatkan daripada ketika bersama dengan suaminya sendiri yang membuka ruang untuk berlaku curang. Anak muda itu kemudian mengeluarkan dan menghalakan zakarnya ke buah dada Roslina.
(Creet! Creet! Creet! Creet!)
“Ustazah! Saya pancut! Huu! Huu!”, teriak Nazel ketika memancutkan air maninya ke buah dada dan kemudian ke wajah Ustazah sekolah menengah itu.
“Pancut, Nazel.. Pancut..”, balas Roslina dan kemudian menjilat serta menelan air mani anak muridnya itu yang mengenai bibirnya.
(Glup. Glup. Glup.)
Remaja itu kemudian mengelap baki air mani yang berada di wajah dan buah dada Ustazah sekolah menengah itu menggunakan tudung labuh berwarna merah jambu yang masih dipakai wanita berusia itu. Nazel kemudian membaringkan badannya di atas tubuh Roslina yang terlentang separuh telanjang dengan tudung labuh merah jambu masih berada di atas paras buah dadanya. Nazel memeluk Ustazah sekolah menengah itu dan membaham buah dada yang putih mulus dengan rakus. Ciuman, jilatan, hisapan, dan nyonyotan anak muridnya terus memenuhi buah dada Roslina. Ustazah sekolah menengah itu memeluk Nazel bersama desahan yang semakin memberahikan dan meramas belakang rambut anak muridnya itu. Kepala anak muda itu kerap ditekan-tekan ke buah dadanya.
(Slurp! Ermph. Slurp! Ermph.)
“Ahh.. Ahh.. Ess.. Uhh.. Uhh.. Ohh..”, desah Roslina.
Nazel menekapkan zakarnya di permukaan faraj Roslina sambil mencium bibir Ustazah sekolah menengah itu. Roslina saling berbalas ciuman anak muridnya itu dan mereka berdua berkucupan dengan penuh bernafsu.
“Pandai kamu, Nazel.. Saya sampai teruk kena dengan kamu punya..”, luah Roslina sambil mengusap pipi anak muridnya itu.
“Tak lah. Saya biasa-biasa je”, balas Nazel dengan pendek sambil tersenyum.
“Tak sangka yang student saya sendiri puaskan batin saya.. Untunglah siapa yang kahwin dengan kamu..”, seloroh Ustazah sekolah menengah itu lagi.
“Ustazahlah yang untung. Kan hari ni Ustazah jadi bini saya?”, gurau Nazel.
“Mana mas kahwinnya kalau kamu ni suami saya?”, usik Roslina sambil tergelak manja.
Dengan pandangan yang nakal, anak muda itu mendekatkan bibirnya ke bahagian buah dada Ustazah sekolah menengah itu. Nyonyotan yang sekuat hati terus singgah di kawasan tengah antara pangkal dan puting buah dada itu. Roslina kembali mendesah dan meramas rakus belakang kepala anak muridnya. Dalam asyik menyonyot buah dada Roslina dengan sekuat-kuat hati, jari telunjuk dan jari hantu Nazel terus mengorek dan menjolok faraj Ustazah sekolah itu dengan sangat laju. Roslina terketar-ketar kerana asakan pada buah dada dan farajnya secara serentak. Tangan Ustazah sekolah menengah itu memeluk dan kakinya melingkar erat pada belakang badan anak muridnya.
“Uhh! Uhh! Nazel.. Uhh!”, rengek Roslina dan mencium hujung rambut anak muda itu.
Pergerakan sepasang jari Nazel semakin deras mengerjakan faraj Ustazah sekolah menengah itu. Nyonyotan anak muridnya pada buah dada Roslina semakin kuat. Faraj Ustazah sekolah menengah itu tidak dapat menahan lagi asakan rakus jari anak muda itu. Ketika Nazel menghentikan asakan dan mengeluarkan jarinya, faraj Roslina memancutkan air syahwat dengan deras mengenai zakar anak muridnya itu. Terketar-ketar kaki Ustazah sekolah menengah itu sambil memeluk anak muda itu seerat-eratnya.
“Ohh.. Ohh.. Ohh..”, rengek Roslina.
Nazel memberhentikan nyonyotannya setelah tubuh Ustazah sekolah menengah itu reda dari mengejang.
“Ustazah nampak tak love bite yang saya buat kat tetek Ustazah ni? Rasa tak macam mana power pantat Ustazah berair tadi? Mas kahwin kita la ni”, usik Nazel.
“Sampai merah kamu buat.. Basah habis saya..”, balas Roslina sambil meramas bahagian kanan buah dadanya yang merah padam akibat love bite anak muridnya itu.
Anak muda itu kemudian menegakkan kedua-dua kaki Ustazah sekolah menengah itu dan meluruskannya ke atas. Sambil tangan kanan Nazel memegang belakang betis Roslina agar kedudukan sepasang kaki Ustazah sekolah menengah itu kekal melunjur ke atas, jilatan lidahnya mula menjalar daripada hujung faraj Roslina sehingga ke belakang peha Ustazah sekolah menengah itu. Lidah anak muda itu terus menjelajah ke segenap inci bahagian belakang kaki Roslina. Ustazah sekolah itu sedikit kegelian apabila permainan lidah anak muridnya menyusuri sepasang kakinya. Rasa kegelian itu semakin bertukar menjadi rangsangan syahwat apabila lidah Nazel menuju ke bahagian tumit Roslina. Anak muda itu telah berdiri sambil mencium-cium kedua-dua tapak kaki Roslina dengan rakus. Ustazah sekolah menengah itu yang masih baring menelentang hanya menatap dan mendesah kecil melihat perlakuan anak muridnya itu yang bernafsu mencium tapak kakinya bertalu-talu. Nazel kemudian berdiri tegak, membengkokkan kaki Roslina, dan menekapkan zakarnya di antara kedua-dua tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu. Setelah memegang kedua-dua pergelangan kaki Roslina dengan kedua-dua tangannya, anak muda itu menggeselkan tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu pada zakarnya.
Tapak kaki Roslina yang bergeselan dengan zakarnya benar-benar kembali menegangkan zakar Nazel itu. Anak muda itu makin pantas menggeselkan tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu sambil terdongak-dongak kesedapan.
“Huu.. Best betul tapak kaki Ustazah ni..”, keluh Nazel.
Anak muda itu kemudian memandang Ustazah sekolah menengah itu dengan pandangan yang penuh kenikmatan. Roslina yang pertama kali diperlakukan seperti itu mengetap bibir melihat anak muridnya bernafsu pada tapak kakinya. Sepanjang persetubuhan yang dilaluinya selama ini, suami Ustazah sekolah menengah itu tidak pernah melempiaskan nafsu pada anggota tubuhnya yang lain kecuali buah dada dan farajnya sahaja. Nafsu Roslina makin terangsang merasai betapa kerasnya zakar anak murid yang bergesel dengan tapak kakinya.
“Nazel.. Biar saya buat pulak..”, pinta Roslina.
Anak muda itu memberhentikan geselan tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu dan meletakkan kedua-dua tangannya di belakang badannya. Perlahan-lahan, jari-jari kaki Roslina menyentuh zakar anak muridnya itu. Desahan kecil mula kedengaran dari mulut Nazel. Ustazah sekolah menengah itu kini mula menekan-nekan zakar anak muda itu yang berada di antara kedua-dua tapak kakinya. Pergerakan tapak kaki Roslina yang menekan-nekan zakar itu dengan ulangan menaik dan menurun menyebabkan anak muridnya itu semakin tidak keruan.
“Huu.. Sedap, Ustazah.. Sedap..”, luah Nazel sambil memandang ke bawah dengan pandangan kenikmatan.
Ustazah sekolah menengah itu kemudian menggunakan tapak kakinya menolak lembut zakar anak muda itu kepada paras bawah perut dan menguli zakar yang keras menegang itu dengan tapak kakinya. Ulian tapak kaki Roslina pada zakar tegang itu amat rakus sehingga anak muridnya itu mendesah sambil terdongak. Ustazah sekolah itu ternyata suka melihat reaksi anak muda itu dan semakin terangsang merasai zakar tebal milik anak muridnya itu pada tapak kakinya. Nazel kemudian menundukkan kepalanya memandang Roslina.
“Kamu suka macam ni, Nazel..”, tanya Ustazah sekolah menengah itu.
“Suka, Ustazah..”, balas Nazel.
“Kaki saya pun kamu bernafsu jugak ye..”, luah Roslina lagi.
“Ye, Ustazah.. Ustazah mantap.. Tapak kaki Ustazah tebal.. Sedap bila kena kat batang saya.. Ustazah memang power..”, puji anak muda itu yang dalam keenakkan.
“Tapi saya dah tua.. Anak pun dah enam.. Faraj saya tak macam anak dara punya.. Kamu nak saya jugak ke..”, goda Roslina dengan suara yang miang sambil merakuskan lagi ulian tapak kakinya pada zakar anak muridnya itu.
“Huu.. Saya nak Ustazah.. Saya suka perempuan tua.. Saya suka mak orang.. Saya nak kongkek Ustazah puas-puas.. Huu.. Ustazah..”, racau Nazel.
Ustazah sekolah menengah itu mengetap bibir dan tersenyum nakal. Zakar anak muda itu diturunkan daripada paras bawah dan diluruskan dengan menggunakan tapak kakinya. Setelah zakar Nazel berada di antara kedua-dua tapak kakinya, Roslina mula melurut zakar anak muridnya ke atas dan ke bawah menggunakan anggota pada kakinya itu.
“Huu.. Huu.. Huu..”, keluh Nazel.
Tempo lurutan tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu pada zakar anak muridnya mula berganjak daripada perlahan kepada sederhana. Anak muda itu semakin galak mengeluh. Roslina semakin bijak merangsang nafsu remaja itu yang membuak-buak. Zakar tebal anak muda itu telah mengeras dan menegang habis sementara kepala zakarnya mengembang pada tahap maksimum akibat lurutan tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu. Roslina semakin tertawan menyaksikan kegagahan zakar remaja itu.
“Zakar budak muda macam kamu ni memang cepat naik, kan.. Pantang disentuh..”, luah Roslina yang kegersangan.
“Special untuk Ustazah.. Huu..”, balas Nazel.
“Kamu belum puas lagi ye dah pancut dua kali.. Senak saya kalau kena lagi ni, Nazel.. Kamu punya dah keras sangat tu..”, tutur Ustazah sekolah menengah itu lagi.
“Huu.. Memang bertuah kalau saya dapat puaskan Ustazah.. Huu.. Saya nak jolok pantat Ustazah lagi.. Boleh lah, Ustazah..”, rengek anak muda itu.
Roslina melajukan lurutan tapak kakinya pada zakar Nazel dengan deras. Nafsu anak muda itu semakin menggila.
“Huu! Huu! Haa! Huu!”, keluh Nazel.
Tapak kaki Ustazah sekolah menengah itu semakin pantas melurut zakar anak muridnya.
“Ustazah.. Huu.. Saya nak pantat Ustazah.. Huu..”, pinta anak muda itu lagi.
Roslina tidak menjawab sebaliknya merakuskan lagi lurutan tapak kakinya sambil membuat mimik muka jalang ketika memandang wajah anak muridnya itu.
“Huu! Ustazah.. Janganlah dera saya lagi.. Huu! Saya tak tahan.. Saya nak pantat Ustazah sekarang.. Huu! Please, Ustazah..”, rayu remaja itu.
Ustazah sekolah menengah itu masih tidak menjawab dan melajukan lagi lurutan tapak kakinya pada anak muridnya itu dengan lebih deras. Roslina suka melihat anak muda itu yang merayu ingin mengerjakan farajnya. Ustazah sekolah menengah itu bangga kerana anak muridnya itu begitu bernafsu ingin menyetubuhinya.
“Sekarang, Nazel.. Saya dah tak tahan..”, pinta Roslina.
Anak muda itu merendahkan badannya dan merapatkan kaki Ustazah sekolah menengah itu yang melurus. Kemudian, kaki Roslina itu ditolak lembut sehingga separas dengan kepalanya. Kedudukan itu menyebabkan punggung Ustazah sekolah menengah itu sedikit terangkat. Dengan keadaan separuh mencangkung, Nazel menolak lagi kaki dan mencium-cium tumit Roslina sambil menggesel-geselkan zakarnya yang mencanak keras pada permukaan faraj Ustazah sekolah menengah itu.
“Ess.. Nazel.. Masukkan sekarang..”, rayu Roslina.
Remaja itu kemudian memeluk erat sepasang kaki Ustazah sekolah menengah itu dan menghenjut santak faraj Roslina dengan rakus.
“Ahh! Ahh! Ahh! Nazel! Uhh! Uhh! Uhh!”, raung Ustazah sekolah menengah itu.
Kedudukan kedua-dua kakinya yang ditolak anak muda itu sehingga separas dengan kepalanya menyebabkan pergerakan Roslina terbatas. Posisi itu menyebabkan punggung Ustazah sekolah menengah itu sedikit terangkat dan hanya raungan kenikmatan yang mampu kedengaran daripada Roslina. Dengan kedua-dua kakinya diluruskan dan ditolak ke paras kepalanya, Ustazah sekolah menengah itu menahan sedap dalam senak kerana zakar remaja itu dirasakan menerobos lebih jauh ke dalam farajnya.
“Oh, Ustazah.. Huu..”, keluh remaja itu.
Anak muda itu mendengus-dengus kenikmatan sambil mencium-cium kedua-dua tapak kaki Roslina yang rapat dan melunjur ke atas. Henjutan zakar remaja itu amat deras dan santak ke dalam faraj Ustazah sekolah menengah itu.
“Uhh! Uhh! Uhh! Nazel! Ahh! Ahh! Ahh! Dalam ni! Uhh! Uhh! Lagi!”, raung Roslina.
Anak muda itu ternyata kesedapan melenjan faraj Ustazah sekolah menengah itu. Posisi Roslina itu menyebabkan bukaan ruang saluran peranakannya sedikit terbatas sehingga menghadirkan sensasi yang maha hebat kepada remaja itu kerana merasakan faraj Ustazah itu lebih sempit berbanding sebelumnya.
“Huu! Rasa ketat betul pantat Ustazah ni..”, dengus Nazel.
Ustazah sekolah menengah itu kemudian memaut kakinya dan mendekatkan lagi kedudukan itu. Anak muridnya terus menolak lagi badannya dan melabuhkan kedua-dua tapak tangannya di atas karpet biru di dalam Bilik Bahasa Arab itu. Pergerakan remaja itu yang kini lebih bebas memudahkannya menghentak faraj Roslina dengan lebih ampuh, lebih santak, dan lebih deras.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Yes!! Yes!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu sekuat-kuat hati sambil terdongak.
Kualiti nikmat persetubuhan itu amat didahagakan oleh Roslina selama ini. Henjutan zakar anak muridnya amat menikmatkan Ustazah sekolah menengah itu. Remaja itu memanfaatkan peluang menjolok faraj Roslina dengan semahu-mahunya. Bunyi kuat kulit mereka yang bersentuhan itu jelas menunjukkan betapa anak muda itu kemaruk meratah tubuh Ustazahnya.
Tempo henjutan zakar Nazel diperlahankan ketika Roslina meletakkan kaki kiri dan kanannya di atas bahu kiri dan kanan anak muridnya itu. Setelah Ustazah sekolah menengah itu selesa, remaja itu mengeluarkan dan menekapkan zakarnya pada permukaan faraj Roslina sambil mencium bibir Ustazah sekolah menengah itu. Mereka berdua saling berbalas kucupan dengan rakus.
“Saya tak dapat bayang kalau kamu dengan perempuan lain, Nazel..”, bisik Roslina sambil meramas-ramas rambut anak muridnya itu.
“Ustazah suka kena kekah dengan saya? Hurm?”, goda remaja itu dan mencium pipi Roslina dengan ghairah.
“Ess.. Suka.. Kamu pandai jimak.. Zakar kamu kuat.. Bisa bila kena..”, puji Ustazah sekolah menengah itu, separuh mendesah.
“Ustazah kena selalu tadah pantat kat saya kalau tak nak saya main burit lain. Boleh tak, Ustazah sayang?”, pinta anak muda itu yang separa mengusik.
“Ye, Nazel.. Saya bagi kamu.. Suami saya pun dah tak nak pakai.. Kamu buat dengan saya je, ye.. Saya nak kamu..”, luah Roslina.
Remaja itu mencengkam erat kedua-dua bahu Ustazah sekolah menengah itu dengan kedua-dua tangannya dan kembali menghentak faraj Roslina sekuat-kuat hati dengan zakarnya.
“Uhh!! Uhh!! Uhh!! Lagi, Nazel! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu.
Anak muda itu menurunkan kedua-dua tangannya dan mengepal penumbuk di atas karpet bagi menstabilkan kedudukannya. Setelah kedua-dua kaki anak muridnya dalam keadaan separuh mencangkung, henjutan zakar yang maha kencang terus menerobos faraj Roslina tanpa teragak-agak. Jolokan zakar Nazel yang teramat pesat menyebabkan Ustazah sekolah menengah itu tersentak dan memaut kedua-dua pergelangan tangan remaja itu dengan kedua-dua tangannya secara refleks. Tubuh Roslina sedikit melentik sementara kepalanya terdongak ketika meraung-raung kuat akibat kenikmatan yang maksimum. Mata Ustazah sekolah menengah itu terbeliak dan terpejam, wajahnya merah padam, sementara dahinya yang berkerut itu menampakkan urat kerana rasa senak dan sedap yang dialaminya.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Ohh!! Ohh!!”
Remaja itu menghenjut santak faraj Roslina dengan sekuat-kuat hati. Semakin Ustazah sekolah itu kenikmatan dalam terseksa, semakin bernafsu anak murid itu meratah tubuh Ustazahnya. Raungan Roslina kedengaran seiring dengan bunyi kulit mereka yang bersentuhan. Setelah dua kali memancutkan benihnya dalam dua sesi, pusingan kali ini benar-benar akan melambatkan waktu pancutan Nazel. Keadaan begitu memberikan anak muda itu ruang dan potensi yang maksimum untuk mengerjakan Roslina dengan semahu-mahunya.
“Ahh!! Ahh!! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”
Ustazah sekolah menengah itu meraung lagi sambil memandang wajah anak muridnya yang sedang rakus menghentak farajnya. Pandangan anak muda itu yang memandang Roslina dengan liar sambil menghenjut faraj Ustazah sekolah menengah itu jelas menunjukkan betapa remaja itu bersungguh-sungguh menyetubuhi Ustazahnya. Peluh mengalir pada dahi dan dada Nazel. Roslina menggagahkan diri memandang ke bawah. Ustazah sekolah menengah itu dapat melihat betapa zakar anak muridnya yang tebal itu menghenjut farajnya dengan gagah sekali. Sambil meraung kenikmatan, Roslina menaikkan pandangan dan mengelap dahi Nazel serta mengusap lembut pipi remaja itu.
“Sedap, Nazel.. Uhh! Uhh! Uhh!”, rengek Ustazah sekolah menengah itu.
Anak muda itu tidak membalas. Sebaliknya, kederasan henjutan makin dipesatkan lagi.
“Ahh!! Ahh!! Ahh!! Nazel! Uhh!! Uhh!! Uhh!! Saya suka macam ni! Ahh!! Ahh!! Ahh!! Kamu lagi jantan dari suami saya, sayang! Uhh!! Uhh!! Uhh!!”, rengek Roslina lagi.
Perkataan sayang itu merakuskan lagi Nazel. Kedua-dua tangan Ustazah sekolah menengah itu digenggam erat dengan tangan kiri dan kanannya di atas karpet. Hentakan santak zakarnya merodok faraj Roslina sedalam-dalamnya dengan laju.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Nazel! Ohh!! Ohh!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu sambil memandang anak muridnya dengan dahi yang berkerut, mata yang kuyu kenikmatan, dan wajah yang kemerahan akibat menanggung seksa, senak, dan sedap yang teramat.
Buah dada Roslina terpantul-pantul ke atas dan bawah kesan daripada kelajuan henjutan remaja remaja itu. Faraj Ustazah sekolah menengah itu mengemut hebat zakar anak muda yang menjoloknya. Jerutan padat faraj Roslina sungguh mengasyikkan Nazel.
“Huu! Pantat Ustazah power! Huu!”, keluh remaja itu.
“Ahh! Ahh! Ahh! Kamu suka saya punya, Nazel.. Uhh! Uhh!”, rengek Ustazah sekolah menengah itu.
“Suka, Ustazah.. Huu! Saya suka.. Huu!”, keluh anak muda itu lagi.
Roslina meraung dan terus meraung. Penangan anak muridnya sangat menyeksakan dan menikmatkan Ustazah sekolah menengah itu. Beberapa ketika kemudian, Nazel menurunkan kedua-dua kaki Roslina yang berada di atas bahunya dan mengeluarkan zakarnya dari faraj Ustazah sekolah menengah itu. Belum sempat membetulkan posisi, Roslina menarik remaja itu menelentang di atas karpet. Ustazah sekolah itu berguling dan melabuhkan tubuh di atas anak muridnya. Roslina mengundur sambil menggeselkan tubuhnya ke bawah dan menyambar zakar anak muda itu. Ustazah sekolah menengah itu menghisap zakar Nazel dengan rakus sekali. Remaja itu memegang kepala Roslina sambil mengeluh kesedapan.
(Ermph! Ermph! Ermph! Ermph!)
“Huu.. Ustazah..”, dengus Nazel.
Hisapan Ustazah sekolah menengah itu amat bernafsu sekali. Remaja itu melihat bagaimana zakarnya tenggelam timbul di lahap Roslina dan mengeluh panjang ketika Ustazah itu menyudahkan khidmat mulutnya dan mengucup zakar anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu meludah zakar Nazel dan melurutkan ludahannya pada zakar anak muda itu menggunakan genggaman tangan kanannya. Sambil menggenggam zakar anak muridnya, Roslina menginjak tubuhnya ke atas dan mencangkung agar farajnya berada di atas zakar remaja itu. Sambil masih meramas-ramas zakar Nazel, Ustazah sekolah menengah itu memandang anak muda itu dengan pandangan jalang.
“Keras betul zakar kamu.. Teruk saya kalau macam ni..”, goda Roslina dengan suara yang miang.
“Perempuan sedap macam Ustazah ni memang patut kena kongkek puas-puas”, luah Nazel sambil meramas peha Ustazah sekolah menengah itu.
“Nakal..”, tutur Ustazah sekolah menengah itu dan mencium bibir remaja itu.
Setelah menegakkan kembali postur tubuhnya, Roslina melabuhkan farajnya perlahan-lahan memamah zakar anak muridnya itu. Ustazah sekolah menengah itu mendesah sehingga zakar remaja itu memenuhi saluran peranakannya.
“Ahhh…”
Roslina membiarkan seketika zakar Nazel berada di dalam farajnya. Rasa senak kerana kehadiran zakar tebal anak muridnya amat mengasyikkan Ustazah sekolah menengah itu hingga farajnya mengemut bertalu-talu. Remaja itu mencengkam erat peha Roslina.
“Huu, sedapnya Ustazah kemut..”, dengus Nazel.
Ustazah sekolah menengah itu mula mengayak zakar anak muridnya dengan perlahan. Kekerasan dan kegagahan zakar anak muda itu cukup membuatkan Roslina mendesah-desah.
“Ahh.. Ahh.. Ahh.. Ahh..”
Pergerakan ayakan Ustazah sekolah itu mula menjangkau ke sederhana. Nada desahan Roslina juga mula menaik perlahan-lahan sambil memaut pinggang Nazel. Remaja itu di landa kesedapan dek jerutan bertalu-talu faraj Ustazah sekolah menengah itu yang mengemut-ngemut hebat sementara masih mengayak zakarnya.
“Sedap, Ustazah.. Huu! Memang untung dapat main Ustazah.. Huu! Ustazah pandai goyang.. Huu! Kemut pun sedap.. Ustazah..”, keluh Nazel sambil menggentel faraj Roslina.
Ustazah sekolah menengah itu bangga dengan pujian anak muridnya. Posisi perempuan di atas lelaki memang kepakaran Roslina sejak zaman mudanya lagi. Suami Ustazah sekolah menengah itu amat menggilai dan ketagih pada kemahirannya sewaktu mereka masih aktif bersetubuh dulu. Roslina ingin remaja itu merasai apa yang pernah dinikmati oleh suaminya.
“Huu! Huu!”, dengus Nazel.
Ustazah sekolah menengah itu mencengkam perut anak muridnya dan mengayak laju zakar remaja itu. Nazel semakin dilanda kesedapan yang berganda kerana ayakan Roslina yang deras itu.
“Uhh! Uhh! Uhh! Ahh! Ahh! Ahh!”, erang Ustazah sekolah menengah itu.
Ayakan Roslina semakin pantas. Zakar anak muridnya diayak dengan amat hebat sehingga Nazel mengeluh-ngeluh kenikmatan.
“Sedap, Ustazah! Sedap! Huuu!”
Remaja itu kemudian menggenggam kedua-dua buah dada Ustazah sekolah menengah dengan kedua-dua tangannya. Roslina memegang kedua-dua pergelangan tangan anak muridnya dan menderaskan lagi ayakan farajnya. Mengayak zakar tebal anak muda itu dengan tempo yang pantas nyata memberikan kenikmatan yang tiada bandingan kepada Ustazah sekolah menengah itu. Roslina mendongak sambil meraung enak.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Ohh!!”
Selepas Nazel melepaskan genggamannya, Ustazah sekolah menengah itu merendahkan tubuhnya dan mencium bibir anak muridnya sementara farajnya masih mengayak zakar remaja itu. Roslina menundukkan kepala dan menyonyot dada Nazel dengan kuat. Nyonyotan Ustazah sekolah menengah itu turut disertai dengan ayakan farajnya yang laju.
“Ustazah.. Sedap betul..”, dengus remaja itu sambil mencengkam punggung Roslina dengan rakus.
Selepas menyudahkan nyonyotannya, Ustazah sekolah menengah itu meninggikan kembali tubuhnya. Roslina kemudian menarik remaja itu dan menyembamkan wajah Nazel ke buah dadanya. Anak muda itu terus memeluk dan menyonyot buah dada Ustazah sekolah menengah itu. Roslina membalas pelukan anak muridnya dan mengayak farajnya pada zakar Nazel dengan lebih pesat lagi.
“Uhh! Uhh! Uhh! Ahh! Ahh! Ahh!”, erang Ustazah sekolah menengah itu.
Keadaan itu berterusan sehinggalah Roslina memberhentikan ayakan farajnya dan memeluk Nazel dengan sangat erat sambil tubuhnya terketar-ketar mengejang sementara farajnya mengemut zakar remaja itu bertalu-talu.
“Ahhhh..”, desah Ustazah sekolah menengah itu.
Roslina klimaks lagi.
“Huuu! Power betul Ustazah kemut!”, keluh Nazel.
Anak muda itu mengeluarkan zakarnya daripada faraj Ustazah sekolah itu yang berair dan memimpin Roslina bangun.
“Liar jugak Ustazah ni bila time main ye”, tutur remaja itu sambil memeluk tubuh dan mencium pipi Ustazahnya.
“Kamu la. Buat saya bernafsu je”, balas Roslina dan mengucup bibir anak muda itu.
Ustazah sekolah menengah itu saling berbalas ciuman dengan anak muridnya dan tubuh mereka menginjak ke dinding Bilik Bahasa Arab itu. Nazel membalikkan Roslina agar menghadap ke dinding dan meramas halus punggung Ustazah sekolah menengah itu.
“Tonggeng lagi, Ustazah”, pinta anak muda itu.
Roslina menurut dan menonggeng dengan seksi sekali. Remaja itu geram dengan lentikan Ustazah sekolah menengah itu dan mengusap-usap zakarnya yang tegang.
(ZAPP!)
Zakar Nazel terus menjolok faraj Roslina dari belakang dengan kuat. Ustazah sekolah menengah itu tersentak dan memegang dinding sambil menjarakkan kedua-dua kakinya agar lebih stabil. Anak muda itu menghenjut faraj Roslina dengan menggila.
“Uhh!! Uhh!! Uhh!! Ohh!! Ohh!! Ohh!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu.
Zakar remaja itu menerobos faraj Roslina dengan rakus. Punggung Ustazah sekolah menengah itu dicengkam kedua-dua tangan anak muridnya dengan erat.
(Pak! Pak! Pak! Pak! Pak! Pak!)
Bunyi kulit pasangan itu yang saling bersentuhan dengan kuat turut menjadi latar suara kerakusan hubungan seks antara Roslina dan anak muridnya. Menyetubuhi Ustazah sekolah menengah itu yang masih lagi isteri orang amat mengasyikkan Nazel. Status Roslina sebagai cikgu sekolah turut mengghairahkan lagi remaja itu yang menghenjut farajnya cukup-cukup.
Anak muda itu menarik tudung labuh Ustazah sekolah menengah itu sehingga kepala Roslina terdongak sambil meraung kerana derasnya hentakan zakar anak muridnya itu pada farajnya dari belakang.
“Ahh!! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu sambil menonggeng dan kedua-dua tangannya masih memegang dinding.
“Huu..Sedap betul jolok burit Ustazah macam ni.. Ustazah suka kena bedal macam ni? Suka tak, sayang?”, goda Nazel.
“Suka, Nazel.. Ahh! Ahh! Ahh!”, rengek Roslina.
Remaja itu merapatkan kedua-dua kaki Ustazah sekolah menengah itu dan memeluk erat tubuh Roslina yang tidak dapat lagi memegang dinding kerana kedua-dua tangannya terkunci di dalam pelukan anak muridnya. Zakar anak muda itu menerobos faraj Ustazah sekolah menengah itu dengan lebih garang.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Nazel! Uhh!! Uhh!! Uhh!! Sedap, sayang! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”, raung Roslina sambil melentikkan lagi punggungnya dan menjingkitkan tapak kakinya.
“Ergh! Ustazah! Saya nak Ustazah! Saya je boleh jolok pantat Ustazah ni! Ergh! I love you, Ustazah!”, keluh remaja itu dan mencium belakang tubuh Ustazah sekolah menengah itu sambil menghenjut faraj Roslina dengan ganas.
“Ahh!! Ahh!! Ahh!! Ye, Nazel! Kamu je! Uhh!! Uhh!! Uhh!! Saya nak kamu, sayang! Ohh!! Ohh!! Ohh!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu lagi.
Anak muda itu kemudian mengeluarkan zakarnya dan membawa serta membaringkan Roslina secara mengiring di tengah-tengah Bilik Bahasa Arab itu. Remaja itu berbaring di belakang Ustazah sekolah menengah itu dan menaikkan kaki kiri Roslina menggunakan tangan kirinya sementara tangan kanannya melalui bahagian bawah pada sudut tepi dada Ustazah sekolah menengah itu agar dapat dipeluk. Setelah menyesuaikan diri, Nazel menghalakan zakarnya ke arah faraj Roslina dan menghenjut Ustazah sekolah menengah itu secara mengiring.
“Ahh! Ahh! Ahh! Ahh!”, erang Ustazah sekolah menengah itu.
Faraj Roslina dihentak zakar anak muda itu bertalu-talu sehingga Ustazah sekolah menengah itu hanya mampu mengerang kenikmatan. Kedudukan kaki kirinya yang diangkat menyebabkan laluan saluran peranakannya terasa padat dimasuki zakar tebal milik anak muridnya.
Ahh! Ahh! Ahh! Uhh! Uhh! Uhh! Ohh! Ohh! Ohh!”, erang Roslina yang dikerjakan remaja itu.
Henjutan zakar anak muda itu terus menujah faraj Ustazah sekolah menengah itu dengan rakus sehinggalah Nazel memeluk tubuh Roslina dengan sangat erat dan memegunkan zakarnya yang berada santak di dalam faraj Ustazah sekolah menengah itu.
(Creet! Creet! Creet! Creet!)
“Ustazah! Saya pancut dalam pantat Ustazah! Sedap pancut dalam burit Ustazah ni!”, teriak Nazel sambil memancutkan air maninya.
“Ye.. Pancut lagi, sayang.. Uh.. Uh.. Nazel..”, rengek Roslina.
Ustazah sekolah menengah itu tidak peduli lagi kerana sudah lama farajnya tidak menerima pancutan benih suaminya sendiri. Roslina menikmati hangatnya pancutan air mani anak muridnya itu dengan wajah yang penuh kepuasan. Dengan zakar remaja itu masih di dalam farajnya, Ustazah sekolah menengah itu meniarap dengan kakinya di luruskan. Nazel turut mengikuti pergerakan Roslina dan membaringkan diri di belakang tubuh Ustazah sekolah menengah itu yang meniarap. Ciuman yang lembut singgah di pipi Roslina.
“Nazel..”, luah Ustazah sekolah menengah itu.
Roslina memejamkan mata. Ustazah sekolah menengah itu amat keletihan setelah berhempas-pulas berjimak bersama anak muridnya. Remaja itu mengeluarkan zakarnya dan berdiri serta memandang tubuh Roslina yang separuh telanjang hanya bertudung labuh merah jambu bersama baju kurung yang berada di paras atas buah dada terbaring meniarap kepuasan.
“Betul cakap abang sepupu aku. Memang nikmat main dengan Ustazah ni”, desis Nazel di dalam hati sambil tersenyum kecil.
Pandangan mata anak muda itu masih memandang Roslina yang meniarap dengan kaki yang melurus rapat serta tapak kaki yang melunjur. Tubuh Ustazah sekolah menengah itu yang berusia dan berisi mengghairahkan remaja itu. Pandangan Nazel kemudian tertumpu tepat kepada punggung Roslina yang pejal dan bersaiz sederhana besar, sesuai dengan susuk tubuh yang berisi.
“Perghh! Bontot dia.. Memang mantap body Ustazah Roslina ni. Lain macam betul dia punya kick. Ni yang buat aku rasa nak sontot Ustazah ni lagi sekali. Tak tahan doh”, desis anak muda itu lagi di dalam hati sambil membelai zakarnya sendiri tanpa disedari.
Nazel kemudian mendekati bahagian itu. Punggung Roslina diramas dan dicium-cium dengan rakus. Ustazah sekolah menengah itu yang keletihan hanya membiarkan sahaja perlakuan anak muridnya. Remaja itu kemudian menguak punggung Roslina dan meneguk air liur melihat lubang dubur Ustazah sekolah menengah itu.
“Wow.. Sedap kalau tala ni. Tak pernah kena tebuk kat sini lagi rupanya Ustazah ni.. Baik aku rasmikan je. Padat pun padat..”, fikir remaja itu.
Lidah anak muda itu menjalar ke alur punggung Roslina. Kemudian, jilatan remaja itu mula meneroka lubang dubur Ustazah sekolah menengah yang menggoyangkan punggung dengan perlahan.
“Geli..”, tutur Roslina perlahan dengan mata yang terpejam.
Lidah Nazel menyucuk lubang dubur Ustazah sekolah menengah itu bertalu-talu. Roslina terketar-ketar menahan asakan lidah anak muridnya.
“Ess..”, suara Ustazah sekolah menengah itu yang separuh mendesah sedangkan matanya masih terpejam.
Remaja itu menghentikan tindakannya dan mengangkat wajahnya daripada punggung Roslina. Anak muda itu semakin bernafsu melihat lubang dubur Ustazah sekolah menengah itu yang terkemut-kemut. Zakar remaja itu sudah mula menegang kembali. Dengan perlahan, Nazel memasukkan jari telunjuk kanannya ke dalam lubang dubur Roslina sementara tangan kirinya memegang punggung yang mengemut dengan sangat erat.
“Nazel.. Kamu buat apa ni..”, luah Ustazah sekolah menengah itu yang masih lagi keletihan dan matanya masih lagi terpejam.
Remaja itu kemudian memasukkan jari hantu kanannya agar turut sama mengikuti gerak jari telunjuk kanannya yang meneroka lubang dubur Roslina.
“Uhh.. Nazel.. Tak nak..”, desah Ustazah sekolah menengah itu sambil mengemut erat kedua-dua jari anak muridnya yang berada di dalam duburnya.
Anak muda itu memasukkan pula jari hantu kiri dan jari telunjuk kiri ke dalam faraj Roslina. Ustazah sekolah menengah itu mendesah sambil melentik kerana faraj dan duburnya diterokai oleh jari-jari Nazel.
“Ahhh…”
Aktiviti itu berterusan sehinggalah remaja itu sudah tidak dapat menahan gelodak nafsunya lagi. Zakar anak muda itu telah mengeras dengan sepenuhnya. Nazel mengeluarkan jari-jarinya.
“Ustazah.. Tonggeng, sayang”, pinta anak muda itu.
“Kamu nak lagi ke.. Saya tak larat..”, balas Roslina sambil menonggeng juga dengan perlahan.
Remaja itu mengemaskan lagi tonggengan Roslina. Ustazah sekolah menengah itu kini menonggeng dalam meniarap dalam keadaan merangkak sambil kepala dan bahagian atas tubuhnya disembamkan ke karpet. Nazel meramas-ramas dan menepuk-nepuk punggung Roslina. Anak muda itu kemudian menggesel dan melurutkan zakarnya pada alur punggung Ustazah sekolah menengah itu. Selepas itu, punggung Roslina dikuak dan lubang duburnya diludah berkali-kali secara perlahan oleh remaja itu. Setelah itu, Nazel meludah sedikit zakarnya dan digeselkan pada faraj Ustazah sekolah menengah itu.
“Uhh..”, desah Roslina.
Kemudian, remaja itu menghalakan zakarnya ke lubang dubur Ustazah sekolah menengah itu dan menolak kepala zakarnya ke dalam lubang yang belum pernah diterokai oleh suami Ustazahnya. Lubang dubur Roslina telah ditembusi oleh kepala zakar anak muridnya.
“Nazel.. Bukan dekat situ.. Situ tak boleh..”, pinta Ustazah sekolah menengah itu sambil menggoyangkan punggungnya.
Anak muda itu mencengkam erat punggung Roslina dan memegunkan goyangan punggung Ustazah sekolah menengah itu. Dengan satu tujahan tunggal, remaja itu menekan keseluruhan zakarnya santak ke dalam dubur Ustazah sekolah menengah itu.
“Arghh!! Nazel! Sakit! Jangan, Nazel! Liwat hukumnya haram! Arghh!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu sambil tangan dan bahagian atas tubuhnya diangkat lantas menyempurnakan kedudukan menonggeng dalam merangkak, kedua-dua tangannya mencengkam karpet dengan seerat-eratnya sementara kepalanya digeleng-gelengkan kerana menahan kepedihan yang teramat akibat di liwat buat pertama kali.
Anak muda itu menekan-nekan zakarnya yang telah santak berada di dalam dubur Roslina. Keperitan jelas terpancar pada raut wajah Ustazah sekolah menengah itu dengan dubur yang tanpa disengajakan mengemut zakar anak muridnya bertalu-talu kerana belum mampu menyesuaikan diri.
“Perghh.. Ketat betul bontot Ustazah..”, dengus remaja itu yang masih menekan-nekan zakarnya sambil mencium-cium belakang tubuh Roslina.
“Urghh.. Tolonglah, Nazel.. Jangan liwat saya.. Sakit ni.. Urghh..”, rayu Ustazah sekolah menengah itu dengan suara yang sedikit bergetar dan tangan yang menggeletar.
Nazel memeluk Roslina yang menonggeng dalam merangkak dengan erat dan menghenjut dubur Ustazah sekolah menengah itu dengan bertalu-talu.
“Huu! Sedap betul jolok bontot Ustazah! Jubur Ustazah ketat! Huu! Ustazah.. Ustazah..”, keluh remaja itu.
“Erghh!! Erghh!! Sakit! Sakit! Arghh!! Arghh!!”, raung Roslina sambil kepalanya terdongak dan kaki kirinya menghentak-hentak karpet.
Ustazah sekolah menengah itu diliwat anak muridnya dengan menggila. Roslina mencuba mengemut duburnya sekuat-kuat hati serta merapatkan punggungnya erat-erat dengan harapan agar keperitan yang dirasai akan berkurangan. Sebaliknya, punggungnya menanggung kepedihan yang lebih berbisa daripada sebelumnya. Ustazah sekolah menengah itu tidak mampu melawan kudrat tenaga anak muridnya.
“Erghh!! Erghh!! Nazel! Tolonglah berhenti! Arghhh!!”, rayu Roslina.
Remaja itu makin menghebatkan lagi hentakan zakarnya pada dubur Ustazah sekolah menengah itu.
“Alang-alang dah dapat kongkek Ustazah, biar saya balun semua lubang Ustazah.. Sedapnya, Ustazah..”, dengus anak muda itu.
Roslina tiada pilihan lagi. Ustazah sekolah menengah itu berhenti meronta dan melentikkan punggungnya. Walau pun masih merasa pedih, Roslina mengembangkan lubang duburnya sementara zakar anak muridnya semakin galak menghenjut. Ustazah sekolah menengah itu menahan diri dari terus mengemutkan lubang duburnya dengan serta merta sebaliknya secara perlahan-lahan demi menyesuaikan diri.
“Ergh!! Erghh!! Urghh!! Urghh!!”, rengek Roslina sambil menggeleng-gelengkan kepalanya.
Remaja itu kemudian mengeluarkan zakarnya daripada dubur Ustazah sekolah menengah itu dan menguak punggung Roslina. Anak muda itu dapat melihat lubang dubur Ustazah sekolah menengah itu mengemut-ngemut. Tiba-tiba, rasa kepedihan yang teramat terus melanda dubur Roslina. Ustazah sekolah menengah itu melingkarkan kedua-dua kakinya pada kedua-dua kaki anak muridnya dengan erat sambil tangan kanannya memegang-megang punggung sementara tangan kirinya mencengkam karpet dengan terketar-ketar.
“Pedih.. Pedih..”, luah Roslina.
Nazel mengusap-usap punggung Ustazah sekolah menengah itu. Rasa kasihan menyentuh hati remaja itu melihat Roslina yang terketar-ketar menahan kesakitan kerana pertama kali diliwat walau pun masih belum puas mengerjakan dubur Ustazah sekolah menengah itu. Sambil tangan kanan anak muda itu masih mengusap punggung Roslina, tangan kirinya memeluk Ustazah sekolah menengah itu yang menonggeng merangkak dalam meniarap dan mencium-cium belakang tubuh Ustazah.
“Kamu jahat.. Kamu tak sayang saya.. Suami saya pun tak pernah liwat saya.. Pedih lagi ni..”, ujar Roslina.
“Saya sayang, Ustazah.. Sebab sayang la saya main bontot Ustazah.. Biar suami Ustazah tu tau yang badan isteri dia still lagi sedap.. Dah la ketat jubur bini dia ni..”, balas Nazel dan mengucup bibir Ustazah sekolah menengah itu.
“Jahat..”, balas Roslina sambil mencubit perlahan lengan anak muridnya dan berbalas ciuman dengan anak muda itu.
Remaja itu kemudian membetulkan kedudukan dan memegang dan menguakkan punggung Ustazah sekolah menengah itu. Kepala zakarnya singgah di permukaan lubang dubur Roslina.
“Tahan sikit ye, Ustazah”, tutur Nazel.
“Kamu nak liwat saya lagi ke, Nazel? Matilah saya macam ni. Kamu punya dah lah tebal, sayang. Sakit saya nak menahan nanti..”, luah Ustazah sekolah menengah itu yang mula pasrah akan disetubuhi anak muridnya pada luar tabi’e.
“Bukannya besar pun pelir saya ni”, balas Nazel dan menekan zakarnya ke dalam lubang dubur Roslina dengan perlahan.
“Erghh..”, desah Ustazah sekolah menengah itu sambil terdongak dan mengetap bibir dalam keadaan menonggek meniarap dalam merangkak.
Anak muda itu kemudian mengeluarkan zakarnya dengan perlahan. Setelah itu, zakar remaja itu dimasukkan kembali ke dalam lubang dubur Roslina dengan perlahan dan dikeluarkan dengan tempo yang sama. Keadaan itu berlanjutan untuk beberapa minit.
(Tekan perlahan. Keluar perlahan. Tekan perlahan. Keluar perlahan.)
“Urghh! Haa.. Urghh! Haa..”, desah Ustazah sekolah menengah itu selama tempoh tersebut.
Lama-kelamaan, Roslina sudah dapat menyesuaikan diri dengan kehadiran zakar ke dalam punggungnya. Sungguh pun Ustazah sekolah menengah itu masih merasa pedih, namun yang lebih dirasai pada duburnya sekarang adalah kepedihan kerana kenikmatan berbanding kepedihan akibat kesakitan. Nada suara Roslina juga mula bertingkah daripada desahan keperitan kepada mengerang sedap. Nazel menyedari perubahan kelakuan Ustazah sekolah menengah itu dan mula mengubah rentak permainannya. Zakar remaja itu ditekan santak ke dalam dubur Roslina dengan pantas dan dikeluarkan terus dengan tempo yang sama. Langkah anak muda itu kemudian diulangi semula berkali-kali. Selama beberapa minit kemudian, Ustazah sekolah menengah itu mengerang enak diliwat anak muridnya.
(Tekan santak. Keluar habis. Tekan santak. Keluar habis.)
“Uhh! Ahh.. Ess! Ahh..”, erang Roslina.
“Huu.. Bontot Ustazah ketat..”, dengus remaja itu.
“Ess! Uhh.. Ahh! Ess..”, erang Ustazah sekolah menengah itu lagi.
Nazel kemudian melurutkan zakarnya pada alur punggung Roslina dengan rakus sementara Ustazah sekolah menengah itu makin melentikkan lagi tonggengan punggungnya. Seterusnya, dubur Roslina terus dihenjut bertalu-talu oleh zakar anak muridnya dengan sekuat-kuat hati.
“Ahh!! Ahh!! Ahh!! Uhh!! Uhh!! Uhh!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu sambil tubuhnya terlentik-lentik dan kepalanya terdongak-dongak sementara dahinya berkerut-kerut, matanya terpejam erat, dan mulutnya menganga luas.
Henjutan zakar remaja itu pada dubur Roslina semakin deras dan rakus. Jerutan dubur Roslina yang mengemut hebat zakarnya amat mengasyikkan anak muridnya itu.
“Huu! Sedapnya jolok bontot Ustazah! Ketat! Ustazah memang kemut power!”, keluh Nazel.
“Uhh!! Uhh!! Uhh!! Kamu memang dah lama nak liwat saya ye! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”, tanya Roslina dalam meraung kerana diliwat anak muda itu dengan deras.
Nazel tidak menjawab dan terus mengerjakan punggung Ustazah sekolah menengah itu dengan semahunya. Remaja itu menarik kedua-dua tangan Roslina ke belakang dan meletakkannya dibelakang pinggang Ustazah sekolah menengah itu. Setelah kedudukan kedua-dua tangan Roslina dikunci oleh kedua-dua tangannya, Nazel menghenjut lagi dubur Ustazah sekolah menengah itu dengan lebih deras dan lebih rakus.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Ohh!! Ohh!!”, raung Roslina dengan tubuh yang separa ternaik dan punggung yang terlentik habis dalam kedudukan menonggeng meniarap sambil merangkak itu.
“Sedap betul dapat jolok jubur Ustazah! Huu! Huu!”, dengus anak muda itu dengan kuat.
Meliwat wanita berusia yang bukan sahaja isteri orang malah ibu kepada enam orang anak amat menikmatkan remaja itu. Hentakan demi hentakan zakarnya pada dubur Ustazah sekolah menengah itu amat padu. Roslina meraung-raung kerana diliwat anak muridnya dengan gagah sekali.
“Uhh!! Uhh!! Uhh!! Ohh!! Ohh!! Ohh!! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”
Nazel berterusan meliwat Ustazah sekolah menengah itu dengan rakus. Roslina menerima setiap tusukan zakar anak muda itu pada duburnya dengan raungan demi raungan. Sehinggalah remaja itu memeluk Roslina dengan erat sambil memegunkan tujahan zakarnya di dalam dubur Ustazah sekolah menengah itu dan menekan-nekan punggung Ustazahnya dengan sekuat-kuat hati.
(Creet! Creet! Creet! Creet! Creet!)
“Saya pancut dalam bontot Ustazah.. Huu.. Pancut dalam jubur Ustazah.. Ustazah..”, keluh anak muda itu.
Nazel memancutkan benihnya di dalam dubur Roslina.
“Ahhh.. Nazel..”, desah Ustazah sekolah menengah itu.
Walau pun itu kali keempat remaja itu memancutkan air maninya, pancutan anak muda itu masih deras dan dapat dirasai oleh Roslina yang pertama kali menerima pancutan benih seorang lelaki ke dalam punggungnya.
Ustazah sekolah menengah itu terjelepuk bersama anak muridnya sambil badan anak muda itu menindih belakang tubuhnya dengan zakar yang memegun di dalam duburnya. Mereka berdua nyata keletihan selepas berhempas-pulas melempiaskan nafsu serakah masing-masing. Setelah tenang, Nazel mengeluarkan zakarnya dari dubur Roslina. Pandangan remaja itu menatap Ustazah sekolah menengah itu yang dalam posisi seperti bersujud. Anak muda itu bangun dan duduk di kedudukan kepala Roslina. Tubuh Ustazah sekolah menengah itu didudukkan oleh remaja itu agar berada dalam keadaan bersimpuh. Nazel mengusap lembut pipi Roslina dan memeluk Ustazah sekolah menengah itu.
“Pedih lagi..”, luah Roslina dengan perlahan sambil memeluk anak muridnya dengan erat sementara kepalanya disandarkan di atas bahu kanan remaja itu.
“Iye, Ustazah. Sorry la. Kan saya ada dengan Ustazah? Saya temankan Ustazah ye, sayang?”, tutur Nazel sambil mengusap-usap kepala Ustazah sekolah menengah itu yang masih bertudung labuh merah jambu.
Roslina tersenyum. Sayang benar anak murid itu kepadanya.
Malam itu.
“Yah! Sedapnya cipap Yah ni!”, keluh Osman yang sedang menghenjut faraj isteri keduanya di ruang tamu.
“Uhh! Uhh! Lagi, Abang Man.. Ahh! Ahh!”, rengek Fadhiah yang mengangkang menerima tujahan zakar suaminya itu.
“Yah! Yah!”, dengus Osman lagi.
Di dalam bilik tidur, Roslina hanya baring mengiring sambil terpaksa mendengar keluhan dan rengekan suami dan madunya itu yang sedang berjimak di ruang tamu. Ustazah sekolah menengah itu meraba-raba punggungnya yang masih berdenyut-denyut. Sepanjang perjalanan ke rumah daripada sekolah selepas diliwat anak muridnya petang tadi, punggung Roslina berdenyut dan jalan mengengkang kerana kepedihan. Ustazah sekolah menengah itu tersenyum sendirian mengenangkan bagaimana tubuhnya amat mengghairahkan remaja itu.
“Abang Man suka cipap Yah tak.. Ahh! Ahh! Sedap tak.. Uhh! Uhh!”, rengek Fadhiah.
“Suka, Yah! Cipap Yah ketat! Sedap bila Abang sondol! Hu! Tak macam puki Kak Ros kamu tu! Longgar!!”, keluh Osman sambil meninggikan nada suaranya pada perkataan yang terakhir sementara kepalanya dipalingkan ke arah bilik tidur isteri pertamanya.
“Abang Man.. Uhh! Uhh! Uhh!”, erang Fadhiah.
Roslina masih baring mengiring. Selalunya cemuhan suaminya dan erangan madunya membuatkan hatinya sakit dan sering menangis. Tetapi tidak pada malam ini. Ustazah sekolah menengah itu tidak lagi terkesan dengan tingkah laku suami dan madunya itu. Ingatan Roslina hanya tertumpu kepada anak muda yang menginginkannya lebih daripada suaminya sendiri dan lebih sasa melayani batinnya di ranjang. Perlahan-lahan, Ustazah sekolah menengah itu menyelak kain batiknya sehingga ke paras pinggang dan menyentuh lubang duburnya dengan jarinya. Di sebalik denyutan punggungnya, satu rasa kenikmatan mula menular pada lubang duburnya. Ustazah sekolah menengah itu mulai menjolok punggungnya perlahan-lahan menggunakan jarinya sambil fikirannya memutar kembali saat zakar remaja itu meliwat duburnya dengan rakus. Jolokan jarinya pada punggungnya sendiri mulai deras seiring dengan desahan yang dikawal nadanya.
“Yah! Abang nak pancut ni!”, dengus Osman.
“Pancut dalam cipap Yah! Yah nak air Abang Man!”, rengek Fadhiah.
(Creet! Creet! Creet!)
“Yah! Sedap, Yah..”, keluh Osman ketika memancutkan benihnya ke dalam faraj isteri keduanya.
“Abang Man.. Abang.. Ahhh..”, desah Fadhiah lagi sambil memeluk Osman.
Di dalam bilik tidur, Roslina terbaring keletihan. Ustazah sekolah menengah itu tidak sabar menanti hari esok.
Keesokan harinya di sekolah, Roslina dan Nazel saling tersenyum setiap kali bertembung. Ustazah sekolah menengah itu dan anak muridnya jelas ingin merasai kembali kehangatan persetubuhan semalam. Selepas sesi persekolahan tamat, hujan mulai turun ketika Roslina dan Nazel menuju ke kereta yang diletakkan di belakang kantin sekolah. Sebaik sahaja masuk dan menutup pintu kereta, Ustazah sekolah menengah itu saling berbalas ciuman dengan remaja itu. Di luar, hujan turun dengan lebat sekali sementara Roslina meraung-raung hebat kerana farajnya dihenjut dan duburnya diliwat oleh anak muridnya dengan penuh nafsu di dalam Answer berwarna merah gelap itu.
Semenjak hari itu, Roslina tidak meminta suaminya memenuhi tuntutan batinnya lagi. Ustazah sekolah menengah itu semakin ceria hari demi hari. Osman lega dan menganggap bahawa isteri pertamanya itu telah redha. Anak-anak Roslina dan rakan-rakan sekerjanya gembira kerana Ustazah sekolah menengah itu tidak lagi murung seperti dulu.
Ternyata Osman yang tidak tertarik lagi untuk bersetubuh dengan Roslina itu memang bodoh dalam menilai kenikmatan tubuh isterinya hanya kerana faktor usia ibu kepada lima orang anak itu yang melewati 45 tahun. Berkali-kali Roslina merelakan tubuhnya digomol, farajnya dihenjut, dan punggungnya diliwat remaja berumur 15 tahun yang memiliki zakar yang sasa, gagah, dan tebal. Pucuk muda yang selalu menyebabkan Ustazah sekolah menengah itu meraung-raung kenikmatan.
Petang itu :
“Yah duduklah dulu kat rumah Kak Ros tu, ye? Abang balik rumah Abi Yah seminggu je. Nak uruskan hal ladang tebu tu. Kalau bukan sebab Yah tak dapat cuti, dah lama Abang bawak Yah sekali. Yah tunggu Abang, ye? Balik Bangi nanti Abang sental cipap Yah, ok? Rindu kat cipap ketat bini Abang ni”
Ustazah sekolah rendah itu teringat kembali perbualan telefon bersama suaminya di sekolah pagi tadi. Fadhiah kini berada di dalam teksi menuju ke rumah isteri pertama suaminya. Ustazah sekolah rendah itu mengeluh perlahan kerana tidak akan disetubuhi suaminya selama seminggu. Pemandu teksi yang berumur dalam lingkungan 70-an itu kerap memusatkan pandangan ke arah cermin pandang belakang kepada Fadhiah. Orang tua itu geram melihat kemontokan tubuh Ustazah sekolah rendah itu. Walau pun bertudung berwarna krim yang menutupi dada, baju kurung ungu yang sendat itu jelas mempamerkan bentuk tubuh Fadhiah. Zakar pemandu teksi itu telah lama mengeras dari tadi. Ustazah sekolah rendah itu membuka pintu teksi dan turun sebaik tiba. Selepas Fadhiah menutup pintu teksi dan memusingkan tubuhnya, sempat lagi orang tua itu melancap kerana melihat lenggok punggung Ustazah sekolah rendah itu yang besar. Setelah terpancut-pancut beberapa das, pemandu teksi itu tersengih-sengih dan terus memecut laju teksinya.
“Orang tua gila!”, bentak Fadhiah di dalam hati.
Belum sempat menutup pintu pagar, telinga Ustazah sekolah rendah itu menangkap bunyi raungan perempuan dan keluhan lelaki dari dalam rumah.
“Uhh!! Uhh!! Uhh!! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”
“Eh, ni suara Kak Ros ni. Abang Man tengah jimak dengan Kak Ros ke? Kata balik rumah Abi seminggu? Sebelum ni tak ada pulak nak sentuh bini tua dia tu”, tanya Ustazah sekolah rendah itu di dalam hati.
Fadhiah menuju ke tingkap di luar ruang tamu dengan perlahan selepas menutup pagar. Ustazah sekolah rendah itu mengintai ke dalam.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Sedap, sayang! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”, raung Roslina.
“Ustazah! Ustazah!”, dengus anak muda itu.
Fadhiah dapat melihat isteri pertama suaminya itu bertelanjang dengan hanya bertelekung dan menonggeng dalam posisi merangkak di atas sofa sambil dihenjut dengan rakus oleh lelaki yang nyata bukan suaminya. Ustazah sekolah rendah itu juga mula sedar lelaki yang menyetubuhi madunya adalah seorang remaja yang masih bersekolah kerana mendengar panggilan anak muda itu kepada Roslina dan melihat baju kemeja sekolah yang masih dipakai serta seluar hijau, stokin, dan kasut sekolah yang berselerak di atas lantai.
“Hebat jugak Kak Ros ni. Budak sekolah menengah pun dia sapu. Mesti budak tu student dia ni. Seronok la bini tua laki aku tu dapat pucuk muda”, desis Fadhiah sendirian.
Ustazah sekolah rendah itu meneruskan intaiannya. Fadhiah kemudian terbeliak melihat arah tujahan zakar remaja itu.
“Huu! Ustazah! Sedap betul main jubur Ustazah ni!”, keluh remaja itu.
“Ye, Nazel! Uhh!! Uhh!! Uhh!! Liwat punggung saya kuat-kuat! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”, raung Roslina lagi.
“Huu.. Huu..”, dengus Nazel dan menghenjut dubur Roslina dengan lebih deras.
Ustazah sekolah rendah itu menekup mulut.
“Budak tu jolok bontot Kak Ros? Kak Ros kena liwat?”, tanya Fadhiah pada dirinya sendiri.
Ustazah sekolah rendah itu meneruskan intaiannya.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!!”, raung Roslina yang kenikmatan diliwat anak muda itu.
Hentakan zakar remaja itu pada dubur Roslina berterusan dengan rakus sehinggalah..
(Creet! Creet! Creet! Creet!)
“Ustazah! Saya keluar! Ustazah..”, dengus Nazel sambil memeluk Roslina dengan erat.
“Ahhh..”, desah Roslina.
Fadhiah masih memerhati aksi pasangan itu dari luar tingkap di tepi ruang tamu. Ustazah sekolah rendah itu tertonggeng-tonggeng kerana farajnya mengemut-ngemut hebat.
“Budak tu pancut dalam bontot Kak Ros la..”, luah Fadhiah di dalam hati.
Ustazah sekolah rendah itu mula meramas-ramas farajnya. Nazel mengeluarkan zakarnya sementara Roslina masih menonggeng di atas sofa.
“Sampai lobos budak tu kerjakan bontot Kak Ros? Mesti Kak Ros selalu kena jolok kat bontot ni. Besar ke batang budak tu ha?”, soal Fadhiah kepada diri sendiri selepas melihat lubang dubur isteri pertama suaminya itu mengemut-ngemut.
Nazel duduk di sofa dan menampar-nampar punggung Roslina. Kemudian, Roslina duduk bersimpuh dan mengusap-usap zakar remaja itu sambil berbalas ciuman. Selang beberapa minit kemudian, zakar anak muda itu telah mengeras dengan sepenuhnya. Fadhiah yang masih berada di luar, membulatkan matanya.
“Tebal daripada Abang Man.. Patut la Kak Ros suka..”, tutur Ustazah sekolah rendah itu di dalam hati.
Roslina mula menjilat dan menghisap zakar Nazel dengan penuh bernafsu. Nazel kenikmatan dan memegang-megang kepala Roslina yang masih bertelekung itu.
(Slurp! Slurp! Slurp! Slurp! Slurp!)
Kemudian, Nazel memegunkan kepala Roslina dan mengeluarkan zakarnya. Remaja itu berdiri di atas sofa dan menyumbat zakarnya ke dalam mulut Roslina yang mendongak sambil duduk di atas sofa itu. Seterusnya, facefuck yang deras direncanakan menujah mulut Roslina dengan amat rakus. Anak muda itu mendengus dan mengeluh kesedapan sambil memegang erat kepala Roslina yang bertelekung itu.
(Plop! Plop! Plop! Plop! Plop! Plop!)
Beberapa ketika kemudian, Nazel memegunkan kepala Roslina dan menunjal-nunjal zakarnya. Belakang peha remaja itu dipegang Roslina dengan erat.
(Creet! Creet! Creet! Creet!)
“Sedapnya pancut dalam mulut Ustazah..”, luah Nazel sambil memancutkan air maninya ke dalam mulut Roslina.
Roslina menerima pancutan benih anak muda itu di dalam mulutnya dan menelan air mani remaja itu setelah Nazel mengeluarkan zakarnya. Di luar, Fadhiah mengetap bibir ketika Roslina menelan benih anak muda itu. Ustazah sekolah rendah itu menyandar pada dinding. Isteri pertama suaminya itu ternyata lebih hebat darinya. Fadhiah menggosok-gosok farajnya yang mengemut bertalu-talu walau pun masih lengkap berbaju kurung sendat. Ustazah sekolah rendah itu terdongak-dongak, ternganga-nganga, dan terketar-ketar ketika melempiaskan nafsu dengan onani. Desahan demi desahan keluar daripada mulutnya.
“Yah, buat apa tu?”, tanya Roslina.
Fadhiah terkejut dan memandang ke kiri. Isteri pertama suaminya telah berada di tepi Ustazah sekolah rendah itu.
“Eh, Kak Ros.. Takde. Ni Yah tengah.. Apa nama dia ni.. Alah”, jawab Fadhiah yang kalut dan tergagap-gagap.
Roslina tersenyum melihat gelagat Ustazah sekolah rendah itu yang menggelabah. Nampak sangat yang madunya itu terangsang setelah melihat aksi persetubuhannya bersama anak muridnya di ruang tamu sebentar tadi. Roslina memimpin tangan Fadhiah masuk ke dalam rumah. Setelah memasuki rumah, Roslina meramas-ramas punggung Ustazah sekolah rendah itu sementara Nazel membelai-belai zakar tebalnya yang menegang di ruang tamu. Fadhiah pasrah ..
Malam itu.
(Tut,tut.. Tut,tut.. Tut,tut.. Tut,tut..)
Osman berulang kali menelefon rumah, namun panggilan tidak diangkat.
“Dah tidur agaknya Yah ni. Bini aku yang tua pun sama jugak? Tak angkat pun dari tadi”, desis Osman di dalam hati.
(Kringg, kringg! Kringg, kringg!)
Telefon berdering-dering dari tadi tetapi tiada sesiapa pun di ruang tamu itu. Di dalam bilik tidur, Fadhiah meraung-raung diliwat Nazel sementara farajnya dijilat Roslina.
“Ahh!! Ahh!! Ahh!! Kak Ros! Sedapnya budak ni jolok bontot Yah! Uhh!! Uhh!! Uhh!!”, raung Ustazah sekolah rendah itu.
Fadhiah semakin suka disetubuhi di luar tabi’e. Zakar remaja itu amat menyenakkan dan menikmatkan Ustazah sekolah rendah itu pada masa yang sama. Petang tadi, Fadhiah menangis-nangis ketika diliwat buat pertama kali oleh Nazel. Anak muda itu benar-benar mengerjakan punggung Ustazah sekolah rendah itu dengan secukup-cukupnya. Namun Fadhiah menikmati kesedapan yang tidak terhingga pada sesi diliwat remaja itu malam ini tatkala Nazel memancutkan air mani dengan deras ke dalam duburnya.
“Ahhh..”, desah Ustazah sekolah rendah itu.
Setelah anak muda itu mengeluarkan zakarnya, Roslina terus menjilat dan menghisap zakar remaja itu sehingga kembali mengeras dengan maksimum. Nazel kemudian meliwat pula Roslina dengan lebih garang, lebih rakus, lebih deras, dan lebih ampuh.
“Ohh!! Ohh!! Ohh!! Nazel! Uhh!! Uhh!! Uhh!! Sedap, sayang! Ahh!! Ahh!! Ahh!!”, raung Ustazah sekolah menengah itu.
(Creet! Creet! Creet! Creet!)
“Ustazah..”, keluh remaja itu ketika memancutkan benihnya di dalam dubur Roslina dengan santak.
Nazel, Roslina, dan Fadhiah tidur dengan bertelanjang bulat dan lena sambil saling berpelukan di atas satu katil malam itu. Kepuasan jelas terpancar pada wajah masing-masing.
Selama seminggu ketiadaan suami mereka, Roslina dan Fadhiah berkali-kali dihenjut dan diliwat Nazel. Di rumah bapa mertuanya, Osman langsung tidak menyedari bahawa kedua-dua isterinya kepuasan dan ketagih disetubuhi remaja itu melalui depan dan belakang.
Sayangilah isteri anda sebelum orang lain menikmati isteri anda.

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan