Isteri gadaikan diri untuk kenaikkan pangkat


Siti berdiri sambil merenung ke lantai. Corak karpet di kakinya yang bertumit tinggi direnung dengan fikiran yang berkecamuk.

“Macam mana Siti? You terima tawaran yang I beri?” bosnya Chong memandang Siti yang berdiri di hadapannya.

“Siti… just accept sajalah. Cuma kita bertiga saja tau mah… U jangan takut. Husband u tak kan tahu punya..” Tan yang juga pembantu bosnya turut menambah.

“Betul ke saya akan dapat apa yang you all tawarkan tadi?” tanya Siti inginkan keyakinan.

“Macam inilah Siti. Untuk bagi U lebih yakin dengan tawaran I, you ambil dulu duit ni sebagai duit kocek you. I tahu HR memang ambil masa dalam dua bulan untuk naikkan pangkat you dan juga gaji you selepas I approve. So, I myself akan top up gaji U dari duit I sendiri sampai you confirm dapat surat naik pangkat dari head office. Ambil ini..” kata Chong sambil meletakkan seikat wang kertas RM50 yang berjumlah RM1500 di atas mejanya.

Siti merenung ikatan wang di hadapannya. Dia tahu peluang ini adalah yang selama ini dinantikan. Pangkatnya naik bermaksud gajinya akan naik juga. Malah dia akan turut mendapat insentif yang lebih besar berbanding semasa menjadi kerani.

“Siti… jangan fikir lagi… kami bukan mahu buat setiap hari. Kadang-kadang saja. Kami pun ada isteri mah… Jangan risaulah Siti…” kata Chong meyakinkan anak buahnya.

Siti terdiam. Soal pahala dan dosa bermain di fikirannya. Syaitan mula membisikkan alunan merdu mendendangkan pangkat dan harta di hati naluri Siti. Dia serba salah untuk menerima tawaran dari kedua-dua bosnya.

“Siti…. Jangan bimbang… kami bukan nak buat jahat kepada Siti… Kami cuma suka saja sama you…” Chong menghampiri Siti dan mengusap bahu keraninya itu.

“Ye Siti… Kami betul-betul suka awak. Awak pekerja yang baik dan tidak banyak masalah. Awak juga cantik dan………” kata-kata Tan terhenti sejenak lalu dia menghampiri Siti.

“….dan kami betul-betul suka tengok body you yang sungguh seksi ini, “ sambung Tan sambil meraba punggung Siti yang ketat dengan skirt berwarna kelabu itu.

Tan dapat merasakan garisan seluar dalam Siti di permukaan punggung Siti yang ketat dengan skirt labuhnya. Chong juga mengambil kesempatan meraba payudara Siti yang mengkal meskipun bersaiz sederhana dari luar kemeja hitam yang dipakainya ketika itu.

Wajah Tan mendekati sisi kepala Siti dan dia menghembuskan nafasnya dengan lembut di telinga wanita itu yang terlindung oleh tudung yang masih di kepalanya. Siti bagaikan terkena renjatan elektrik yang bernafsu. Bulu romanya meremang dan naluri kewanitaannya mula terbuka menerima belaian-belaian nafsu dari kedua-dua lelaki cina hidung belang yang berahi kepadanya ketika itu.

Siti memejamkan mata dan mula pasrah terhadap apa saja yang berlaku kepadanya sekejap lagi. Melihatkan Siti bagaikan sudah merelakan dengan setiap perlakuan mereka, Chong lantas membuka butang kemeja hitam Siti satu persatu hingga baju kemeja isteri orang yang bertubuh ramping dan melentik seksi itu terlucut ke lantai. Terdedah tubuh Siti yang masih berdiri itu separuh telanjang. Hanya tudung hitam, coli dan skirt labuhnya yang ketat masih melekat di tubuhnya.

Chong membuka kancing coli Siti dan menanggalkannya terus dari tubuh staffnya itu. Terus saja dia menghisap puting payudara Siti sambil meramas yang sebelahnya lagi tanpa henti. Siti mendengus bernafsu sambil memejamkan matanya. Dirinya bagaikan berada diawangan. Rasa geli dan bernafsu memenuhi setiap penjuru syahwatnya.

Manakala Tan sudah pun menanggalkan seluarnya dan hanya tinggal berkemeja dan berstoking. Batang kulupnya sudah keras bernafsu. Kepala balaknya yang kemerahan dan berkilat kembang berkilat melepaskan diri dari belenggu kulupnya yang tidak disunat. Nafsunya kepada wanita melayu bertudung yang cantik dan seksi separuh bogel di hadapannya membuatkan dia benar-benar ingin menyetubuhi wanita itu. Lentikan punggung Siti yang berkain ketat membuatkan dia tidak dapat mengawal perasaannya lagi dan terus dia berlutut di belakang Siti dan membenamkan mukanya di punggung Siti.

Bau punggung Siti di sedutnya dengan penuh nikmat. Sebelah tangannya meramas pinggul wanita itu dan sebelah lagi menggoncang batangnya tanpa henti. Tan benar-benar ghairah. Sekian lama dia mengidamkan tubuh seksi wanita yang selalu berpakaian ketat itu dan ketika itulah dia harus melampiaskan keinginannya yang selama ini terpendam.

Chong pula mula beralih ke dada dan seterusnya mulut Siti. Dia mengucup bibir Siti dan dorongan nafsu yang semakin menguasai membuatkan wanita itu memberikan tindak balas menerima kucupan Chong. Tanpa segan silu, Chong membuka seluar bersama seluar dalamnya hingga terlucut ke lantai. Kemudian dia menarik tangan Siti agar memegang batangnya yang semakin keras memberahikan wanita melayu yang seksi di hadapannya. Siti memegang batang Chong dan melancapnya dengan perlahan-lahan.

“Emmm… Pandai you goncang penis ye Siti.. Come…goncang I punya guna mulut…” pinta Chong dan menarik tangan Siti menuju ke sofa di dalam pejabat itu.

Tan tersenyum lebar sebaik melihat Siti berlutut di atas lantai dan mula menghisap batang Chong yang sedang duduk di sofa. Dia meminta Siti menonggeng tanpa perlu berhenti menghisap batang Chong. Siti melakukan seperti yang disuruh. Meleleh air liur Tan melihat punggung bulat Siti yang sendat dengan skirt kelabu yang ketat itu. Terus sahaja dia menyelak skirt Siti dan melorotkan seluar dalam Siti hingga terlucut ke lutut. Menelan air liur Tan melihat pemandangan yang mengghairahkan itu.

Belahan punggung Siti yang montok dilihatnya memiliki kulit yang halus dan mulus. Dia membuka belahan daging punggung wanita itu dan menjilatnya dari belahan kemaluan Siti hingga naik ke lubang duburnya. Tubuh Siti sedikit menggeliat sebaik lidah Tan bagaikan menggelitik lubang duburnya. Kegelian bercampur keberahian. Siti mula dimasuki nafsu dan semakin melentikkan punggungnya agar lelaki cina yang sedang menjilat di punggungnya itu mendapat lebih pameran lucah yang memberahikan. Batang Chong yang sedang di hisapnya itu dirasa semakin kuat kerasnya. Dia memandang Chong dan kelihatan lelaki cina yang sedang duduk di atas sofa itu sedang menghayati bentuk tubuhnya yang melentik seksi.

Chong ghairah benar melihat rakannya sibuk ‘bekerja’ di punggung Siti yang melentik. Tubuh Siti yang slim itu sungguh seksi sekali dan mengghairahkan. Kepala Siti yang bertudung dilihatnya turun naik menikmati batang kerasnya yang tidak bersunat. Dia melihat wajah Siti yang sedang menghisap batangnya, begitu memberahikan sekali melihat seorang wanita melayu yang cantik sedang mengolom batangnya.

Nafsu yang terdorong oleh keinginan untuk mendapat pangkat dan kemewahan telah membutakan deria bau Siti terhadap bau bacin yang terbit dari kulup batang tidak bersunat yang sedang di hisapnya. Bau air liurnya sendiri akhirnya yang menutup bau bacin dari batang cina yang berahi itu. Siti sendiri semakin ghairah apabila kemaluan dan lubang duburnya tidak henti ‘dicuci’ bersih oleh Tan di belakangnya.

Tan pula sudah penat lidahnya menjilat. Lalu dia berlutut di belakang Siti dan merapatkan tubuhnya hingga batangnya mengenai belahan punggung wanita itu. Dia meletakkan batangnya di kelengkang Siti dan menyorong tarik di belahan kemaluan Siti yang tembam. Sedikit demi sedikit batang kerasnya dapat merasakan laluan masuk yang semakin licin dengan cairan keberahian Siti. Terus sahaja Tan menekan batangnya hingga akhirnya terjerumus masuk ke dalam lubang kemaluan Siti yang sudah pun terangsang. Melengkung tubuh Siti sebaik dia merasakan tubuhnya dimasuki batang kemaluan lelaki. Dia mengerang kecil namun tidak berapa kedengaran lantaran mulutnya dipenuhi oleh batang kemaluan Chong.

Tan terus menekan pinggang ramping Siti agar kembali melentik seperti sebelumnya. Nafsu Tan semakin tercabar melihat punggung Siti melentik seksi, Terus dia menghenyak batangnya lebih dalam dan mula berdayung menghenjut batangnya keluar masuk lubang sedap di tubuh wanita melayu yang sedang seksi menonggeng itu.

“Ohh… sedapnya lubang you Siti. What a nice hot body you have Siti….” Tan melahirkan rasa sedapnya.

“Yeah it’s so good… to see you fuck my dick inside your pretty face Siti…” Chong pula mula bersuara menyatakan sedapnya dia dikolom jelitawan melayu yang seksi itu.

Siti semakin merasai kesedapannya sewaktu di jolok Tan. Darahnya bagaikan mengalir laju menghangatkan tubuhnya hingga dia sendiri yang menghayun punggungnya agar batang Tan keluar masuk di lubang kelaminnya. Tan benar-benar nikmat. Dia berlutut tidak bergerak sambil memegang pinggul Siti yang bergerak maju mundur itu. Lentikan pinggang Siti yang ramping itu di usapnya lembut dan semakin lama dia semakin tidak tahan melihat tubuh Siti yang melentik itu.

“Shit…. You really hot Siti. You really made me cum.. Oh god.. Shit.. Shit.. Shit.. AARGHHHHH!!!!” Tan menjerit sedap sambil melepaskan air benihnya di dalam lubang kemaluan Siti yang masih bergerak menghenjut batangnya yang berdenyut kencang melepaskan benihnya.

Dapat Siti rasakan batang Tan berdenyut memuntahkan isi benih di dalam lubang kelaminnya. Dia terus menghenjut batang Tan hingga batang lelaki cina itu benar-benar lembik kehabisan peluru untuk dilepaskan.

Tan terdampar di lantai. Batangnya lembik bagaikan tubuhnya yang lemah kepenatan memerah benih mengisi tubuh wanita melayu yang seksi itu. Pertama kali dia menikmati tubuh seorang wanita melayu memberikannya persepsi yang cukup mengasyikkan dalam hubungan seks antara kaum itu. Lebih-lebih lagi wanita melayu yang dinikmati itu adalah wanita yang cantik dan selalu diberahikan. Tubuh slim Siti yang selalu berpakaian ketat itu menampilkan kelentikan tubuh wanita itu yang menggoda nafsunya saban hari.

Chong pula, semakin ghairah melihat Siti mengolom batangnya tanpa henti. Dia berasa sungguh bernafsu melihat wajah Siti yang ayu bertudung itu menghisap batangnya. Setiap inci batang keras cina itu dikolom dan dilumat manja oleh bibir mungil Siti yang bergincu merah. Kenikmatan yang dirasai membuatkan Chong pula menjadi tidak menentu. Kemuncak nafsunya membuatkan dia bertindak semakin agresif dengan memegang kepala Siti yang bertudung itu dan menghenjut kepala wanita itu turun naik mengolom batangnya.

“Ohh… god damn it… ohh… Siti… You’re so good Siti… I wanna cum Siti… I wanna cum in your fucking bitchy face.. Ohhh… Take this bitch.. Take this! BITCH!! AARGHHHHHH!!!!!!” Chong menekan kepala Siti dengan kuat hingga seluruh batangnya hilang di dalam mulut Siti.

Memancut-mancut air mani cina itu meledak kuat di dalam mulut Siti. Tiada pilihan bagi Siti. Hendak diluahkan takut termuntah. Dia terpaksa menelan benih-benih pekat yang memancut tepat di rongga tekaknya. Batang keras Chong dirasakan berdenyut kuat di lidahnya yang mengepit batang lelaki itu.

Chong menggigil keberahian dalam kenikmatannya melepaskan benih-benih zuriat di dalam mulut jelitawan melayu bertudung itu. Dia benar-benar merasakan kenikmatan yang tiada tandingnya. Bibir mungil Siti yang mengepit pangkal batangnya membuatkan dia semakin ghairah menghayati kemuncak nafsu yang membara itu.

Sebaik air mani Chong habis dilepaskan dan tekanan di kepalanya juga semakin perlahan, Siti pun menarik kepalanya mengeluarkan batang Chong yang semakin lemah dari mulutnya. Sedikit air mani kelihatan meleleh dari celah bibirnya. Chong tersenyum dalam kepenatan melihat Siti bangun mengutip coli dan kemeja hitamnya di lantai.

Mereka bertiga pun berkemas pakaian masing-masing. Chong mengambil ikatan wang di atas mejanya di diberikan kepada Siti yang sudah siap berpakaian.

“Siti… ini hadiah dari kami. Soal promotion you jangan bimbang. I sudah uruskan. You ok ke?” tanya Chong sambil melihat rakannya Tan keluar dari biliknya.

Siti mengangguk bagaikan perempuan bodoh. Dia ambil duit itu dengan wajahnya yang seakan bercelaru.

“Siti…. Apa yang berlaku antara kita bertiga, biarlah kita bertiga saja yang tahu. Don’t let other parties know about it. Jika tidak kamu juga yang malukan?” kata Chong member ingatan kepada Siti.

“And please… a special request from me… Esok… you boleh tak tolong pakai blouse merah sama skirt hitam yang biasa you pakai dengan tudung putih tu.. I teringin nak tengok you pakailah..” pinta Chong.

Siti termenung sebentar mengingati pakaian yang dimaksudkan oleh Chong. Lantas dia terbayang blouse merah yang pendek dan ketat, juga skirt hitam ketat yang pernah dipakainya beberapa minggu lalu sewaktu bertugas. Dia lantas mengangguk menandakan akur dengan permintaan bosnya itu dan keluar dari bilik Chong menuju ke mejanya untuk menyambung tugas.

Sebelum pulang, Tan telah memanggil Siti masuk ke dalam pejabatnya. Sebaik Siti masuk, dilihatnya Chong sudah sedia menanti sama. Tan meminta Siti berdiri sambil tubuhnya merapati tubuh wanita itu. Sementara Chong pula hanya duduk di kerusi melihat tubuh Siti atas dan bawah sambil tersenyum.

“We all suka dengan you Siti. You suka pakai tight clothes. We really like it ‘coz you looks so hell pretty and sexy..” kata Tan sambil mengeluarkan batangnya yang keras dari seluar.

“Yeah… if you could maintain your apparel that we like, sure you punya bonus I bagi tinggi Siti…” Chong pula menyampuk.

Siti tahu, dia telah dipergunakan oleh kedua-dua bosnya itu untuk menjadi pemuas nafsu. Nafsu bosnya benar-benar terangsang melihat tubuhnya yang gemar berpakaian ketat meskipun dia kekal bertudung yang seakan menandakan kesucian agama yang dianutinya itu. Namun demi pangkat dan harta yang dikejarnya, Siti nekad untuk membutakan matanya kepada maruahnya yang sudah tergadai itu.

Tiba-tiba dia merasakan punggungnya dihujani sesuatu. Siti menoleh dan melihat air mani Tan memancut tepat di punggungnya. Meskipun tidak sebanyak mana, ianya tetap membasahi kain skirt kelabunya yang sendat membaluti punggungnya. Siti diam berdiri membiarkan Tan menghabiskan sisa air mani dan keberahiannya kepada dirinya.

Punggung melentik Siti yang ternoda dengan air mani Tan mengundang keberahian kepada Chong pula. Chong pula memanggil Siti agar duduk di kerusi di sebelahnya. Sebaik Siti duduk, Chong meraba-raba peha Siti yang kelihatan sendat dibaluti skirt kelabu ketatnya. Nafsu Chong semakin bergelora apabila melihat punggung Siti yang duduk melentik ketika itu.

“ You know what…. God gives you a very nice hot curvy ass Siti. Look what you did to me…” kata Chong sambil menunjuk batangnya yang keras terjulur keluar dari seluarnya.

Chong meminta Siti melancapkannya sambil dia meraba peha dan punggung Siti yang duduk di kerusi di sebelahnya. Siti yang patuh itu melancapkan batang bosnya. Dia membiarkan tangan lelaki cina miang itu meraba peha dan punggungnya yang melentik seksi dibaluti skirt kelabu ketat hingga batang lelaki cina itu memancutkan air mani mengenai pehanya.

Menggigil Chong dilancap tangan Siti. Tubuh Siti yang seksi dan wajahnya yang cantik bertudung itu bagaikan satu pameran lucah yang memberahikannya. Chong ghairah menghabiskan air maninya yang diperah tangan Siti. Dia lihat peha Siti dicemari air maninya yang meninggalkan kesan basah pada kain skirt ketat Siti. Dia benar-benar puas.

“Siti… don’t forget ye.. Tomorrow wear that clothes that I said to you lately…” Chong mengingatkan Siti yang hendak keluar dari pejabat Tan.

Siti mengangguk dan membuka pintu lalu keluar dari pejabat, serta seterusnya menuju ke pintu keluar menunggu suaminya datang menjemput di tepi bangunan pejabat itu.

“Tan… you see… Is it true as what I said… She is so hot… can you feel it..” kata Chong.

“If I trust of what you said.. sure I wouldn’t waste my sperm inside my office imagining her. She’s so god damn hot. Did you see how I came in her during lunch hour?” tanya Tan.

“Yeah I can see how you really full throttle your lust during that time. Hey tomorrow her hole is mine ok.. You can take the rest..” kata Chong.

“It’s ok.. I want her ‘other’ hole.. hehehe…” kata Tan.

“Which one… her ass… oh god.. I can assure you that it’s really hot… Did she ever do in that ‘way’ we also don’t know.. so let’s you try it first and tell me how it’s feel… hahaha…” kata Chong pula.

“Sure… eh,.. you said to her that tomorrow you want her to wear something.. What is it?” Tanya tan.

“Alah…. Juz that tight red blouse with that tight black skirt… why? What did you expected pal?” tanya Chong pula.

“Huwalaweh… Nice choice la bro. I stroke my prick all day long last few weeks juz because tak boleh tahan seeing her in that clothes. So tight and her ass shaking as hell. Hey how about that Cindy.. You still stick with her?” tanya Tan.

“Yeah still.. You know what.. I bought her a tight kebaya during my vacation at Bali” kata Chong.

“Wah.. you still got that touch bro.. nice…” kata Tan.

“Nice hotak kau.. It made me came in her you know. I knocked her up. Damn. Now she wants me to marry her. Shit. I still hide this mess from my wife. Mati lor kalau dia tahu…” kata Chong.

“Well.. and it’s your prob pal.. the good thing is, we got Siti. You know what I wanna do with her tomorrow?” tanya Tan.

“Yeah I know. You want to fuck up her ass.” Kata Chong.

“Betul.. but there is something I want to do also…” kata Tan.

“What is it?” tanya Chong tidak sabar.

“I wanna piss inside her ass. Hahahahaha!!!!” kata Tan sambil tertawa terbahak-bahak.

“Wah good idea bro… I also want lor… I cum in her cunt.. then I piss on her face with that tudung still wearing on her head.. Hahahahaha!!!” kata Chong pula sambil ketawa besar.

Sementara itu di sebuah rumah…

“Uuhhh.. Ini first time I rasa lelaki melayu… You banyak kuat la adik…” kata Josephine.

“Ah Jo… you pandai simpan ini adik ye… kalau you punya hubby tahu mati lor…” kata Yeoh.

“He will never know. Dia ni kan satu pejabat sama kita punya husband. Apa mau risau mah.. Hahahaha!” kata Josephine kepada rakannya Yeoh.

“Ya lor… Mesti dia tahu bila dia punya bos mahu balik.. Eh adik.. nanti bagi keluar lagi macam you bagi sama Ah Jo ye.. I tengok Ah Jo macam sedap sangat kena masuk you punya air…” kata Yeoh.

“Hey Yeoh.. You mahu pregnant kah? Hayya… Tadi dia masuk air dalam saya punya belakang lor…. bukan depan….” kata Ah Jo.

“I tak kira… Air Tan tak pernah bagi I baby.. Sekarang I mahu air you adik… buat sampai I pregnant… Kalau I pregnant you dapat satu Camry I hadiah sama you…” kata Yeoh sambil menarik tangan lelaki muda itu ke katil.

“Hayya ini orang.. Suka hatilah….” kata Josephine sambil berdiri di meja solek.

Gambar suaminya, Chong dilihat berdiri di dalam frame gambar di situ. Lantas dia menutup frame gambar tersebut dan kembali ke katil melihat rakannya disetubuhi seorang lelaki melayu yang juga staff suaminya di pejabat. Tubuh gebu rakannya yang berpunggung tonggek itu sedang disetubuhi dengan penuh perasaan. Josephine lantas turun dari katil dan keluar dari bilik menuju ke dapur, meninggalkan dua insan itu melakukan asmara sepuas hati mereka…. hingga kepuasan.

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan