Facial muka sempena hari raya di Crystal Spa & Beauty

   
**Gambau Kiri : bintik kekuningan itu adalah kuman @ ulat resdung kulit yang dah mati.
** Gambau Kanan : setelah muka dicuci, dipakaikan masker bagi menyejuk dan menutupi semula liang roma di muka.

 Assalamualaikum...

Adakah anda seorang yang menjaga kesihatan muka ataupun penampilan di wajah anda?.  Saya telah mula menjaga kulit muka sejak di zaman sekolah menengah iaitu menggunakan pembersih muka Follow Me - buah kiwi.  Produk berkenaan serasi dengan kulit saya.

Dan semenjak saya memulakan perusahaan servis komputer di Kompleks Hang Tuah, Melaka ini, saya telah berkawan dengan pemilik spa dan bermulalah episod baru penjagaan muka.  Hampir setiap bulan, jika ada kesempatan waktu ( sebenarnya jika ada bajet ), saya akan mendapatan rawatan dan penjagaan kesihatan dan kecantikkan kulit muka.

Mungkin bagi sesetengah orang terutamanya lelaki akan memandang remeh perkara ini namun bagi saya ianya penting saya menjaga muka saya kerana ia adalah "first impressions" apabila berjumpa dengan pelanggan atau bakal pelanggan.  Jika muka kelihatan bersih, tanpa "kawah-kawah gunung berapi @ bekas jerawat / jeragat", terbukti kita akan berasa lebih yakin untuk berhadapan dengan orang ramai terutamanya yang menjadi prospek kepada sesebuah perniagaan.

Walaupun anda bukan seorang usahawan atau peniaga, namun jika kesihatan muka anda dijaga, ketahuilah bahawa orang-orang yang berdampingan dengan anda akan lebih senang bergaul dalam urusan seharian anda.  Dengan ini barulah kita akan bertambah yakin dengan diri sendiri dan hidup terasa "happy" hanya dengan menjalani proses penjagaan kesihatan, kebersihan dan kecantikan muka.  Cantik adalah perkara subjektif.  Cantik bagi orang perempuan dan lelaki adalah perspektif yang berlainan.  Cantik bagi perempuan adalah untuk dipikat dan pada lelaki cantiknya untuk memikat...

Saya mendapatkan rawatan tersebut di Crsytal Spa & Beauty (milik sepenuhnya Melayu) beralamat di 1.8 G1 & G2, Tingkat 1, Kompleks Hang Tuah (Kompleks MARA lama), Jalan Hang Tuah, 75300 Melaka.  Ianya bersebelahan dengan Klinik Pergigian Persona.  Produk utama yang digunakan oleh Crsytal Spa & Beauty ialah Cleopatra Cosmetics dan High Desert ( HDI ).


**p/s :  walaupun muka bersih dan cantik, hati mesti mahu baik tau...

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan