Liga Super Fantasi 2014 : Menangi hadiah lumayan!


Astro Malaysia Super League Fantasy Football 2014 adalah PERCUMA untuk bermain.
Jika anda pernah mendaftar sebelum ini untuk memainkan permainan Liga Super Fantasi, anda tidak perlu mendaftar akaun baru, anda boleh menggunakan maklumat anda yang sedia ada.

Liga Super Fantasi 2014 berdasarkan "Malaysia Super League musim 2014". Permainan akan bermula dengan set pertama perlawanan musim ini dimainkan pada 17 Januari 2014 dan akan berjalan melalui ke set terakhir perlawanan dimainkan pada 25 Jun 2014.

Anda akan menerima Fantasy Bajet RM 12 juta untuk mewujudkan sendiri
Pasukan Fantasy Football anda yang terdiri dari pemain 12 pasukan dalam 2014 Malaysia Super League. Pasukan anda akan menerima mata ganjaran untuk prestasi Fantasy kehidupan sebenar pemain yang anda pilih.

Setiap peserta hanya boleh memasukkan satu (1) Pasukan dalam Tempoh Peraduan. Mana-mana Peserta yang didapati telah memasuki lebih daripada 1 pasukan akan dibatalkan dan dikeluarkan daripada Peraduan ini. Anda boleh menyertai Peraduan pada bila-bila sepanjang Tempoh Peraduan. Walau bagaimanapun anda tidak akan mendapat mata sehingga pasukan fantasi anda didaftarkan.

Untuk maklumat lanjut dan pendaftaran penyertaan, sila klik "link" berikut :   http://fantasy.arena.my.
  
Anda juga dijemput untuk menyertai Liga Mini (Mini - League) yang dicipta oleh saya. Maklumat liga mini berkenaan adalah seperti berikut :

Nama Liga :  Liga Terbuka Melaka
Password :  tamingsari2014

Sesudah log-in, klik pada "Mini Leagues" , klik "Join a Mini Leagues". Masukan nama liga dan password yang di atas ini.

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan