Bila Intan Berlian BUAT CONTEST, GAMBAR MAKAN PALING SEDAP..!


Dialog :


Situasi berlaku semasa waktu kudapan pagi di Hotel Sri Costa, Melaka semasa Bengkel Jaringan Perniagaan Melalui Koperasi GIATMARA Peringkat Zon Selatan yang melibatkan bekas pelatih GIATMARA yang telah menjalankan perniagaan sendiri.  Kelihatan di gambar, kumpulan yang mewakili Kelab Usahawan GIATMARA Melaka sedap enak menyantap makanan dan minuman...

Wan (1)  :  "Wei Naz.., hang tengok la kueh ni, bukan main sedap sungguh aku dok balun, kat kampung aku pun tak da sedap macam ni... hang tengok la, tengok la ooii..."

Nazri (2) : "Bang oii.., jangan la hang suruh aku pandang hang makan kueh tu... Aku tahu perasaan hang bang, ni aku tengah menghayati kesedapan karipap ni,  mangaii.. punyelah sedap, hang tak nampak ke bang..?

Aini (3) : "Korang ni, agak2 le, group lain tak le macam korang berdua... Kesian pun ade jugak aku tengok. Terpegun dan terkesima sejenak diriku ini... korang nak lagi ke karipap tu..? agak2 sebakui lagi cukup kaa...?

~ yang lain buat tak tau je, sibuk dok ligan apa yang ada kat pinggan memasing... tak ambek port, biasa dah diaorang berdua buat perangai, dah lama dah...



Slogan :

SAYA PALING SUKA ENTRI INTANBERLIAN YANG berkaitan dengan iklan raya dari TV3 KERANA ianya sealiran dengan artikel saya yang juga berkaitan dengan isu yang telah menjadi suatu fenomena di dunia blogSelain itu, dengan kemunculan artikel berkenaan membuktikan bahawa pemilik blog INTANBERLIAN termasuk dalam golongan yang prihatin dan serius dengan isu bersangkutan dengan kepentingan agama.
Previous Post
Next Post
Related Posts

Promosi

Babab.net