Samadiyya syariah : ajaran songsang yang menyokong hubungan lesbian sedang melanda Asia Tenggara

 


Assalamualaikum...

Dalam masa beberapa bulan kebelakangan ini, isu masalah "hubungan sejenis" dilihat semakin menjadi-jadi dengan tersebarnya berita perkahwinan gay oleh seorang pelajar Malaysia di luar negara.

Tahukah anda, penganut agama Islam kini sedang "diserang" pula dengan ajaran songsang / sesat yang menghalalkan lesbian?.  Ajaran ini dikesan wujud di Indonesia dan dikatakan ulama di negara berkenaan telah mengadakan perbincangan dengan seorang aktivis antarabangsa iaitu Dr Ghazala Anwar (sila buat carian Google atau Yahoo) iaitu mengenai bagaimana mereka boleh menyokong hubungan lesbian yang merujuk kepada sebuah fahaman yang dikenali sebagai "Samadiyya Syariah". 

Usaha untuk menyebarkan fahaman atau ajaran songsang ini ke Malaysia dan negara sekitarnya yang mempunyai penganut agama Islam sedang diusahakan oleh mereka.  Bagi puak-puak ini melalui satu gerakan antarabangsa yang dinamakan " Safra Project ".


Safra Project adalah projek sumber yang berasaskan isu-isu berkaitan dengan wanita Lesbian, Biseksual dan / atau Transgender yang mengenal pasti diri sebagai beragama Islam dan / atau budaya (LBT wanita Muslim).  

Safra Project telah ditubuhkan pada bulan Oktober 2001 oleh dan bagi wanita yang berdasarkan orientasi seksual, identiti jantina, jantina, agama, bangsa, budaya dan status imigresen yang mereka alami, adalah unik dan pada masa ini ditangani dengan secukupnya oleh mereka.


**p/s : Hati-hatilah dengan fitnah akhir zaman. Perang Dajjal dan kuncu-kuncunya telah lama bermula....  Berita TV sekarangpun banyak pembohongan...

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan