Keputusan perlawanan bola sepak persahabatan antara Negeri Sembilan dan Johor

 


Assalamualaikum....

Apabila mengetahui adanya perlawanan bola sepak persahabatan ini melalui Facebook, pada waktu petangnya saya terus menuju ke Stadium Mini Tampin, Negeri Sembilan kerana kampung saya iaitu Kampung Tanjung Rimau Dalam yang berada di dalam daerah Alor Gajah, berhampiran dengan sempadan Tampin.

Perlawanan persahabatan ini adalah unik kerana Negeri Johor merupakan negeri kelahiran saya dan Negeri Sembilan pula adalah negeri yang dahulunya saya menuntut pelajaran di sekolah rendah dan menengah.  Tetapi saya lebih menyokong Negeri Sembilan kerana sudah sebelas tahun saya belajar di Tampin... :-)

Kesimpulannya perlawanan kali ini adalah memuaskan.  Maklumlah pasukan Negeri Sembilan baru sahaja dibentuk dalam masa sebulan setelah penghijrahan beberapa nama-nama penting dalam skuad "hoben jang hoben" ke pasukan Angkatan Temtera Malaysia. Jadinya keserasian belum sampai tahap maksimum.  Kedua-dua gol dijaringkan oleh pemain tempatan.  Persembahan permain import berada pada tahap biasa...


 
 Bergambar bersama ketua jurulatih, Azrai Khor Abdullah



 
Bersama Norhafiz Zamani Misbah

 
Bersama Kunanlan Subramaniam

 
Bersama Idris Karim
 
Bersama penjaga gol, Mohd Farizal Marlias

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan