Wanita Melayu mangsa minyak pengasih lelaki India/Bangla


Sejak kelmarin atau beberapa hari lepas (29, 30 atau 31 Mei 2018), telah tersebar video seorang wanita Melayu bersama dengan seorang lelaki berbangsa India (mengikut pengakuan dari kawan dan kakak mangsa), sedang berpelukan, bergurau senda dan bercium mulut di tempat kerja.

Namun seperti yang telah dimaklumkan oleh kakak dan kawan mangsa, wanita Melayu berkenaan terkena minyak pengasih yang digunakan lelaki India berkenaan. Lelaki India itu merupakan rakan sekerja mangsa semasa bekerja di Stesyen Minyak Petronas arah jalan ke Kota Tinggi, Johor. Mangsa dikatakan terkena minyak pengasih sebelum bulan puasa.

 

Namun sebilangan pengguna internet terutamanya di Facebook telah beranggapan bahawa hubungan lelaki dan wanita berkenaan adalah disengajakan (kerelaan wanita berkenaan). Ada juga yang mengatakan bahawa apabila dah kantoi dengan suami, barulah wanita itu mengatakan dirinya dipukau bagi menutup kesalahan (komen beberapa pengguna Facebook).

Suami kepada wanita berkenaan telah membuat laporan  polis dan lelaki berkenaan telah melarikan diri namun memberi ugutan jika wanita berkenaan tidak diceraikan, maka beliau akan menyebarkan lagi video dan gambar yang lebih melucahkan ketika beliau bersama dengan wanita Melayu berkenaan.


Laman web sosial wanita yang sudah berkeluarga itu telah ditukar kata laluan oleh lelaki India/Bangla berkenaan namun dikhabarkan ianya telah dipadamkan. Namun lelaki durjana berkenaan dikatakan masih ada membuat akaun palsu bagi meneruskan ugutan beliau kepada keluarga mangsa.


Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan