Video babak kelakar dalam drama Nur - sup bunjut


Ada satu babak dalam drama Nur yang mula menjadi popular baru-baru ini mengenai salah sangka bunjut yang digunakan untuk membuat sup dikatakan bahan untuk sihir. Nampaknya viral ini akan menarik lebih ramai lagi rakyat Malaysia untuk menonton drama ini di penghujung bulan Ramadhan.

Dalam realiti kehidupan kita, sememangnya ada seperti yang digambarkan dalam drama berkenaan. Apa yang perlu kita buat ialah lakukan perubahan pada diri sendiri ke arah yang lebih baik serta melakukan segala amal kebajikkan bagi mendidik hati ke arah jalan yang diredhai Allah SWT.

Video babak kelakar drama Nur :


**°°**


Drama Nur adalah drama di slot Samarinda TV3 yang mula disiarkan sejak 14 Mei  2018, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam. Drama Nur ini bersiaran sepanjang bulan Ramadan ini dan mempunyai 19 episod. 

Antara pelakon drama Nur ini adalah Syafiq Kyle, Amyra Rosli, Riena Diana, Dato Jalaludin Hassan, Fatimah Abu Bakar, Noorkhiriah, Azhan Rani, Raja Muhd Atiqullah, Zaidi Omar, Laila Nasir, Elmy Moin, Kuna Muzani, Mathni Razak dan ramai lagi. Selain itu drama ini diarahkan oleh Shahrulezad Mohameddin dan diterbitkan oleh Radius One Sdn Bhd.

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan