Siapa nak belajau komputer dan ICT?


Mencari rezeki dengan menjadi usahawan sebenarnya tidak pernah terfikir oleh saya. Namun dengan takdir dari Yang Maha Esa, saya masih menjadi seorang usahawan dan peniaga terutamanya dalam bidang berkaitan komputer.

Saya menjalankan perniagaan atas nama ICT Niaga Enterprise sejak tahun 2007. Sepanjang masa itu hingga kini, pelbagai perubahan saya lakukan terutamanya pada konsep dan orientasi perniagaan yang dijalankan.

Melalui artikel ini saya ingin memperkenalkan dan menonjolkan perkhidmatan kelas atau kursus berkaitan dengan komputer dan internet.  Sebelum ini sekitar tahun 2011 hingga 2012 saya pernah menjalankan program usahasama dengan GIATMARA Melaka melalui program Perintisan yang menerima pelajar belajar di tempat saya selama enam bulan.

Program yang saya anjurkan ini adalah program jangka pendek, yang diadakan di sekitar Jalan Hang Tuah, Melaka.

Berikut adalah kursus yang saya tawarkan melalui Kelas Belajar Komputer dan ICT :


Berikut adalah senarai kursus-kursus terkini yang ada ditawarkan :

(Klik tajuk kursus di bawah untuk keterangan lanjut. Tertakluk pada perubahan semasa) 



 
Kursus Asas Baikpulih Sistem Komputer : (Format - Install - Selenggara)

(Kursus dan kelas adalah secara individu. Ia dijalankan antara hari Isnin hingga Ahad.  Sesi pagi bermula pukul 10.30 pagi  dan sesi petang bermula pukul 3.30 petang).

Untuk maklumat lanjut, sila lawat blog berikut dengan meng klik >>   Kelas Belajar Komputer dan ICT


Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan