Glutaberries dengan VITAMIN B17

 


Menjaga kecantikan dan kesihatan luaran serta dalaman selalunya dikaitan dengan perempuan, namun pihak lelaki juga sebenarnya memerlukan sesuatu produk untuk keseimbangan tubuh mereka. Malah saya sendiri sejak zaman sekolah menengah telah mula menjaga kebersihan, kesihatan dan kecantikan (ketampanan), khususnya pada bahagian muka kerana ia antara salah satu bahagian penting dalam pembentukan personaliti dan daya penarik seseorang.

Pada permulaan, untuk kulit muka saya menggunakan pembersih muka FollowMe terutamanya dari extrak buah kiwi dan masih menggunakannya lagi sekarang. Saya juga pernah menggunakan produk Cleopatra Cosmetic ia amat bersesuaian dengan jenis kulit muka saya.

Namun pada kali ini saya ingin memperkenalkan produk yang unik dan terkini di pasaran, yang diberi nama Glutaberries.  Antara bahan utama yang terkandung di dalamnya ialah vitamin B17, iaitu bahan pencegah kanser.

Ia merupakan minuman kolagen kesihatan dan pemutihan kulit serta berupaya bertindak sebagai anti kanser yang berkesan. Bertindak juga sebagai ejen pembaikpulihan serta mengalakkan regenerasi sel (pertumbuhan sel ) secara sempurna yang menjadi akar kepada kewujudan penyakit kronik.

Produk ini dibuat menggunakan teknologi nano 1000 kali lebih halus daripada mikro , membolehkannya menyerap sepenuhnya ke dalam sel – sel kulit untuk menyembuh, menyegar, melembap, merawat kedut, pigmentasi dan membaiki sel – sel kulit.

Konsep Produk :

Inspirasi daripada Kemulusan, Kecantikan dan Kegebuan kulit dari Gadis Korea & Jepun.

Produk ini sesuai dijadikan Makanan Tambahan bagi Lelaki, Wanita dan semua peringkat umur kerana khasiat yang terbukti untuk Penjagaan & Pemulihan kesihatan luar dan dalam.

Minuman kolagen yang mengandungi 'Glutathione' yang tinggi dan berkesan untuk pemulihan kulit dan Sistem Vital dalaman manusia.

Produk ini juga berfungsi untuk semua bahagian tubuh dan sesuai untuk seisi keluarga.

Perubahan tona kulit akan kelihatan dengan penggunaan 2 bulan ke atas secara konsisten di mana ia juga baik untuk kesihatan anda semua.

Untuk penerangan lanjut dan pembelian serta peluang menjadi stokis serta pengedar, sila klik gambar di bawah :


Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan