Dibuka untuk tempahan : Mafla Melaka edisi kedua



Bola sepak negeri Melaka, walaupun pasukan utamanya iaitu Melaka FA masih lagi akan beraksi dalam Liga FAM untuk tahun 2014, masih lagi mempunyai penyokong 'tegar' (kadang-kadang tegang jugak). Bagi yang 'buta sukan', Liga FAM adalah sebuah liga yang dianggap berada di tahap ketiga terbawah di Malaysia.  Liga nombor dua adalah Liga Perdana dan liga nombor satu adalah Liga Super.

Kebanyakkan penyokong ini adalah terdiri dari kumpulan di Facebook iaitu Penyokong Bolasepak Melaka dan Ultras Taming Sari.  Selebihnya adalah saki baki penyokong terdahulu semasa zaman prestasi bola sepak Melaka berada di tahap terbaik.

Kini melalui Penyokong Bolasepak Melaka, pelbagai barangan seperti jersi, pelekat dan mafla yang berkaitan dengan bola sepak negeri Melaka telah dibuat dan dijual.  Lebih membanggakan, ianya dikatakan laris!.  Malah ada barangan yang telah dibuat dan ditambah lagi pengeluarannya.

Kali ini, pihak berkenaan telah mengeluarkan Mafla Melaka edisi kedua dengan harga promosi RM35.00.  Untuk maklumat pembelian, sila rujuk di bawah atau lawati laman facebook Penyokong Bolasepak Melaka :

Cara untuk tempahan.
BACA KETERANGAN GAMBAR DENGAN BETUL!

Mafla Melaka 2nd Edition Dibuka Untuk Tempahan.
Harga: RM 35 (tambah RM5 jika ingin pos )

Untuk tempah sila msg inbox fb/ whatsapp details berikut:

aznor : 013-6363067 (whatsapp)
aznor : http://www.facebook.com/aznorashiq

Bayar ke :
CIMB : Mohammad Aznorashiq Bidin (04060101312521 )

Nama:
Kuantiti:
No Telefon:
Alamat (bagi hantaran pos):
Lokasi & masa bankin:

TARIKH TUTUP TEMPAHAN - 31 Ogos 2013 (Sabtu)

*Konsep "Order dan payment first"
* Barangan dijangka diedarkan 2 BULAN (anggaran sahaja) selepas tarikh tutup tempahan (segala perubahan akan diumumkan melalui laman FB ini)

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan