Tujuh "pernah" dalam cinta

 

Di mana bumi dipijak, dimana langit dijunjung, di situlah pasti ada hati insan yang pernah terguris tatkala berkongsi perasaan, menyulam kasih dalam menyantuni tuntutan sunah pada umat Nabi Muhammmad S.A.W.

Saya juga tidak dapat lari dari menghadapi takdir sebegitu. Kecewa di saat kesetiaan dan kejujuran telah diberikan. Kecewa dikala hati telah dikunci untuknya lantaran niat untuk memperisterikan si dia...  Di manakah nilai kesetiaan andai kasih yang dicurah menjerluskan diriku ke lembah kecewa.
Terima kasih cinta kerana :

1. pernah hadir dalam hidup aku..,
2. pernah menemani kelapangan minda aku..,
3. pernah mengajar aku apa itu erti kehidupan..,
4. pernah memberikan aku rasa kasih dan sayang..,
5. pernah menjaga aturan perjalanan rindu aku..,
6. pernah menjadi penghibur di saat aku kesedihan..,
7. pernah kau mengisi kekosongan saat aku hilang kebahagiaan..,

dan aku masih lagi berterima kasih padamu walaupun di akhirnya kau jua yang membuat aku kembali menangis.....
** jangan silap faham ye... diri ni masih ingat Tuhan. Yang di atas ini saje nak bersastera waktu malam ke pagi (11.00 pm - 01:14am). Belum dapat frekuensi untuk tidur...

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan