Nabil dapat tempat ke 3 Maharaja Lawak Akhir 2011

 
Nabil dengan dua persembahan yang menggarapkan idea-idea beliau dari persembahannya yang terdahulu, 
menjadi persembahan yang baru dan segar.

Tahniah pada Nabil yang berjaya meraih tempat ke tiga dalam siri pertandingan Maharaja Lawak peringkat akhir.  Dari segi pencapaian keseluruhan, persembahan Nabil tidak mengecewakan memandangkan dia adalah peserta tunggal yang bergerak secara solo, sedangkan peserta lain mempunyai "partner".

Dari segi bahasa, perkataan "maharaja" adalah merujuk kepada seorang individu, bukannya berkumpulan.  Maharaja, raja, ketua kampung, hatta ketua darjah sekalipun hanya ada seorang sahaja untuk setiap tempat.  Satu kapal hanya ada satu nakhoda sahaja.  Jadinya walaupun Nabil dapat tempat ke tiga, namun dialah Maharaja Lawak yang sebenarnya, tetapi masih belum mencapai tahap seperti yang dilakukan oleh arwahyarham Din Beramboi.  Nabil memperolehi wang kemenangan berjumlah RM150,000.00 beserta dengan trofi Maharaja Lawak.
 
Untuk pertandingan edisi Maharaja Lawak 2011 ini, kumpulan Sepah berjaya memenangi Maharaja Lawak dan merangkul hadiah berupa mahkota maharaja lawak, wang berjumlah RM350,000.00 dan trofi.  Di tempat kedua pula adalah kumpulan Jozan membawa pulang wang berjumlah RM 250,000.00 serta trofi. Manakala kumpulan Jambu menduduki tempat keempat membawa pulang wang ganjaran berjumlah RM 50,000.00 dan trofi. 

**p/s :  siapakah indentiti misteri "spiderman" itu?.  Dari segi gayanya, nampak macam Zizan je tapi ketinggiannya nak sama macam Yasin...

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan