Pengerusi Pasar Tani Kebangsaan mencuba Gintell massage chair

 

 Pada 7 Ogos 2014, saya menemani Pengerusi Pasar Tani Kebangsaan dan Melaka iaitu Encik Jamaludin Arshad untuk menyelesaikan beberapa urusan dengan agensi kerajaandi bangunan UTC Melaka.

Dalam waktu kelapangan yang ada sementara menunggu urusan selesai, Encik Jamaludin berminat untuk mencuba kerusi urut yang terdapat di dalam bangunan UTC Melaka. Di dalam bangunan ini terdapat dua lokasi diletakkan dua set kerusi urut jenama Gintell. Salah satunya diletakkan berhampiran dengan Kedai Rakyat 1Malaysia, malah Encik Jamaludin turut menyinggah di kedua-dua lokasi berkenaan kerana beliau berasa selesa dan berpuas hati dengan kerusi urut Gintell itu pada kali pertama.

Saya juga turut mencuba kerusi urut berkenaan dan ternyata memberi kesan positif pada setiap "point" yang diurut pada bahagian badan saya. Selepas ini mungkin duduk di kerusi urut Gintell akan menjadi aktiviti utama sekiranya kami singgah di UTC Melaka.



*Untuk makluman pembaca, Encik Jamaludin mempunyai kemahiran membuat ubatan akar kayu dan minyak urut serta urutan tradisional.

Selain itu beliau juga menjalankan perniagaan masakan panas dan membekalkan makanan bermasak.  Menu makanan beliau yang paling utama ialah Char Kuew Tiow Penang.


Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan