Jepun Cipta Mesin Seks Maya




Sebuah studio di Tokyo, Jepun baru-baru ini melancarkan apa yang boleh dipanggil mesin seks dan. Teknologi terkini dalam mainan melancap dan permainan realiti maya telah digabungkan ke dalam mesin yang dipanggil "VR tenga". 

Mesin ini yang telah diramalkan oleh penulis-penulis fiksyen sains dan masturbaters kasual selama beberapa dekad.Penggunaan teknologi realiti maya untuk mesin seks mungkin tidak datang sebagai banyak kejutan, akhirnya dan Jepun adalah tempat yang paling sesuai untuk pelancaran item itu untuk pasaran dunia. 

VR tenga sedang dibangunkan untuk Oculus Rift, alat yang dipasang di kepala untuk paparan maya. Dalam simulasi olok-olok , pengguna sedang duduk di atas kerusi malas , melihat pornografi animasi pada alat dengar realiti maya , sementara"tangan" robot membuat pergerakkan tertentu bertujuan untuk memanipulasi zakar pengguna.  

Alat ini mempunyai reka bentuk mekanikal yang hampir menyamai tangan robot yang digunakan oleh kapal angkasa . Berikut adalah video daripada kemunculan sulung di Oculus Permainan Jam di Shibuya , Tokyo. Video ini mungkin menyinggung perasaan sesetengah orang, tetapi tidak mengandungi kebogelan sebenar. Anda menonton atas risiko anda sendiri.


The Oculus Rift telah digunakan sebagai simulator seks sebelum ini. Permainan dipanggil Custom Maid 3D dibebaskan tampalan supaya pengguna boleh boleh menggunakan alat dengar . Peranti VR belum disediakan kepada pengguna umum lagi, tetapi pemaju kini sedang bekerja dengannya dan ia telah bersedia untuk keluar pada suku ketiga 2014.

Banyak soalan tentang VR tenga seperti: Bolehkah orang cacat mendapat manfaat daripadanya? Adakah terdapat versi perempuan? Adakah terdapat versi homoseksual? Adakah ia selamat? Mengapa ia mempunyai begitu banyak bahagian yang bergerak ? Bolehkah penggodam mendapatkan kawalan dari jauh ?

Masih terlalu awal untuk mengatakan apa jenis implikasi pelancaran mesin seks maya akan ada pada anak-anak muda Jepun, atau sama ada pada masa depan umat manusia secara keseluruhannya akan menjadi tidak menentu.


Komen :

*Jepun merupakan sebuah negara maju. Banyak teknologi canggihnya mengatasi pencapaian ciptaan di negara Amerika Syarikat, namun kadang kalanya mereka menyalahgunakan kemahiran yang mereka ada dengan mencipta alat yang bukan-bukan.

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan