Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards - Penglibatan syarikat arak dalam penajaan

 

Assalamualaikum....

Seharusnya para blogger yang menyertai program menjana pendapatan melalui pengiklanan tahu bahawa pihak Nuffnang ada menganjurkan "Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards" yang akan berlangsung pada 16 Disember 2011 di Kuala Lumpur.

Seramai 500 blogger dan tetamu dari seluruh rantau Asia-Pasifik sekali lagi akan melalui permaidani merah, dan dilayan dengan mesra dan meriah di Kuala Lumpur, antara ibu kota metropolitan yang sibuk di Malaysia. Selain daripada diberi penghormatan untuk bekerja keras dan sumbangan mereka kepada "blogosphere", mereka juga akan mendapat peluang untuk melawat bandar dan pengalaman budaya Malaysia yang unik untuk diri mereka sendiri.

Namun sedarkah anda bahawa penglibatan syarikat arak dalam acara kali ini...?.  Diharap blogger beragama Islam tidak melibatkan diri atau tidak mencalonkan sesiapa sahaja dalam anugerah blog ini kerana bagi mengelakkan terjadinya sokongan secara tidak langsung pada syarikat arak.

Kepada blogger beragama Islam, sama ada yang baru dan juga blogger lama, pastikan anda memilih untuk TIDAK memaparkan iklan dari syarikat rokok mahupun arak di blog anda.

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan