Kursus koperasi di Hotel Suria City Johor Bahru

 Assalamualaikum.

   
 
Lama juga tak tidur di hotel.  Seingat saya kali terakhir tidur di hotel ialah pada pertengahan tahun 2010.  Dan hajat sekali lagi untuk tidur, makan, errrhemm2 dan menggunakan bilik air dalam hotel tercapai pada 9 hingga 10 Mac 2011.

Dah namanya hotel, sedap la tidur atas tilam yang empuk dan bantal yang gebu.  Selimut pula dari jenis yang tebal, dapat menghindarkan tubuh menjadi kesejukan, yang berpunca dari alat penghawa dingin.  Kali ini tiada aturcara di malam hari tetapi kali ini hanya sampai petang sahaja.  Semua peserta kursus perempuan pada kali ini bertudung, sesuatu yang sukar untuk didapati dengan kerap.  Opss... kecuali ada satu amoi, JB mali...


   
Kursus kali ini bertajuk  "Kursus Pengurusan Dan Pentadbiran Koperasi (WSML 100).  Saya dan tiga orang rakan mewakili delegasi dari Koperasi Usahawan GIATMARA Melaka Berhad.  Di dalam kursus ini, kami jumpa "geng" satu Melaka iaitu Koperasi Keluarga Haji Manaf Gadek Melaka Berhad.


 
**Pada gambar di atas pentas merah, kami bergambar dengan geng koperasi yang juga dari Melaka serta dengan tenaga penceramah dari Maktab Kerjasama Malaysia Wilayah Selatan.

Yang pasti akan dibuat pada akhir kursus di hotel ialah sesi mengambil sabun-sabun, botol-botol cecair mandian serta syampu, paket-paket gula, krimer dan minuman segera giat dijalankan...


~p/s: nampak gayenye ade lagi kursus yang boleh dipergi, dapat pulak elaun kehadiran..., perghhh...

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan