Kesan (impak) wanita mendedahkan aurat lebih besar dan kuat berbanding lelaki dedahkan aurat

eiii... lelaki dedahkan aurat la....

Assalamualaikum....

Adakah gambar lelaki dedahkan aurat semasa bersukan atau lebih tepat lagi berseluar pendek semasa bermain bola sepak "bisa" menggoda" nafsu dan menggelodak jiwa anda? (tuju pada perempuan aje tau..).  Apakah dengan nampaknya lutut "buruk" seorang lelaki yang bermain bola sepak itu hati mudah tergoda?


Lihat sebentar gambar di atas, bukan sahaja lelaki yang renggang pautan imannya, malah ada perempuan juga yang terliur melihatkannya...  Pastinya kesan sampingan perempuan mendedahkan aurat lebih dasyat jika dibandingkan dengan lelaki, walaupun dua-dua dalam kategori berdosa.  Kesannya apabila tidak mengikut jalan dan panduan Islam, maka akan terjadinya seperti  yang diperakui dalam lagu Rossa iaitu "Hey Ladies", pada baris lirik :  "Bila wanita sudah beraksi dunia hancur...".

Atas sebab inilah pihak yahudi dan juga kristian yang bersetongkol dengan yahudi mensasarkan untuk merosakkan perempuan-perempuan Islam dari segi fesyen dan kecantikan. Diciptanya gincu, bahan dan alat solek serta baju-baju yang semakin hari semakin tak cukup kain. Dengan itu lebih mudah untuk menawan dan meruntuhkan sesebuah negara Islam dari berperang secara fizikal.  

Dan Malaysia ini sudah masuk ke perangkap yahudi yang direka semacam ini khas untuk menjajah negara Islam cara halus...  Yang sudah mabuk dengan nikmat dunia dari perangkap ini, beria-ia menidakkan cubaan orang Islam yang tertentu untuk melaksanakan hukum hakam Islam sepenuhnya di dalam Malaysia, menolak dengan alasan-alasan yang jelik lagi dangkal.


**p/s : Ahli sukan lelaki dan perempuan Islam perlu menutup aurat. Tinggalkan acara sukan yang dah tak dapat nak "cover line" aurat kamu itu seperti acara renang dan gimnastik.... (lebih cenderung pada wanita dan kewanitaannya...)

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan