Orang lain tak boleh, puak ni aje yang boleh?

Assalamualaikum...

Isu ini sudah beberapa minggu berakhir, tetapi tak ramai yang memberi ulasan yang sewajarnya, namun sebagai memberi "backup" pada "Tuan Guru", saya paparkan perbandingan yang sepatutnya dinilai dengan sebaik-baiknya oleh semua orang.  

PERHATIAN.., saya bukan pengundi yang memangkah parti "Tuan Guru".

Ada beberapa pihak.yang mempertikaikan Menteri Besar Kelantan memberi rumah pada penjaga gol Malaysia iaitu Khairul Fahmi yang beraksi cemerlang terbilang semasa kejohanan Piala Suzuki AFF 2010 yang lalu.  Sehinggakan ada satu penulis (entah datangnya dari celah mana) dalam ruangan khas surat khabar arus perdana membuat komen menyindir yang membawa maksud untuk memperlekehkan dan memburukkan nama Menteri Besar tersebut.

Menteri Besar Kelantan dari Pakatan Rakyat  ketika menyampaikan hadiah pada Khairul Fahmi. 


Sebaliknya, ada juga menteri besar dari Parti Kebangsaan Melayu Bersatu yang memberi "kurniaan" yang agak hebat pada para pemain yang berasal atau bermain di Terengganu. Namun tiada pula sindiran atau kritikkan negatif diberikan dalam surat khabar berkenaan. Memang berat sebelah.... Kenapa ye? dacing rosak ke...?


 
Menteri Besar Terengganu dari PKMB memberi hadiah pada ENAM orang pemain skuad bola sepak Malaysia


 
Yang ini lagilah hebat, mencecah jutaan ringgit nilainya, tapi tidak adapun penulis dalam akhbar arus perdana yang nak mengutuk atau memberi reaksi negetif mengenainya...
Previous Post
Next Post
Related Posts

Promosi

Babab.net