Edit Gambar Bersama HUSNIAH ZAIMAH


Assalamualaikum...

Peraduan kali ini adalah peraduan yang ke dua saya sertai selepas peraduan "Gambar makan paling sedap".  Yang perlu saya buat kali ini adalah mengubahsuai gambar yang diberikan dengan pengubahsuaian yang paling baik.  Saya sebenarnya ada banyak idea dan "design", tetapi gambar di bawah ini yang saya pertaruhkan untuk peraduan yang dianjurkan oleh pemilik blog "lover-knock1234".  Tarikh tutup peraduan ialah pada 5 Disember 2010.  Dan inilah hasil pengeditan saya :



Dan bagi memudahkan perbandingan antara gambar asal dengan yang sudah diubahsuai, sila lihat gambar regu di bawah ini :

    
                                  Sebelum edit                                   Selepas edit

Saya sangat-sangat mengharapkan penyertaan kali ini juga menghasilkan sesuatu keputusan yang membanggakan, sama seperti atlit Malaysia yang berjaya melepasi sasaran jumlah pungutan pingat emas dalam temasya Sukan Asia yang dianjurkan di Guangzhou, China.

Sesiapa yang nak sertai peraduan ini boleh klik ke pautan berikut :  SERTAI PERADUAN

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan