Ucapan Dealer OneXOX sempena kemerdekaan Malaysia ke 59 Tahun

Assalamualaikum....

Saya Dealer dari Alor Gajah Melaka (DYSD21131) mengucapkan salam merdeka sempena sambutan ulangtahun kemerdekaan negara kita yang ke 59 tahun.

Sejak sekian lama, selepas negara pasca merdeka, kita dilihat tidak lagi dijajah secara fizikal sebaliknya secara halus (mental).

Dalam aspek kehidupan seharian, telah beberapa dekat kita seolah dipaksa menggunakan perkhidmatan tertentu lantaran tiada pilihan ketika itu.

Namun ada sebilang anak bangsa yang bangkit melawan arus perdana dengan cuba membuat penawaran balas yang membolehkan bangsa kita mempunyai pilihan.

Contohnya bila nak ayam goreng, kita masih lagi ada Radix Fried Chicken (terutamanya di Kedah). Nak burger kita ada rangkaian restoran makanan segera milik Ramly Burger (walaupun tidak menyeluruh ke pelusuk negara).

Kini giliran ONEXOX pula yang membuat kemunculan sejak 2013 dengan memberi pilihan kepada rakyat Malaysia untuk mendapatkan perkhidmatan telekomunikasi yang lebih telus, tidak culas (insha Allah) dan lebih menjaga kebajikkan pengguna untuk semua bangsa.

Berkenaan dengan gangguan perkhidmatan beberapa hari menjelang hari sambutan ualngtahun kemerdekaan negara kita, ia adalah lumrah bagi mana-mana entiti perniagaan untuk mengalami masalah yang serupa.

OneXOX Sdn Bhd adalah MVNO ( Mobile Virtual Network Operator ) melalui Celcom yang merupakan penyedia prasarana telekomunikasi di Malaysia. Celcom kini sedang dalam proses penyelenggaraan dan peningkatan upaya peralatan telekomunikasi mereka. Sekaligus pasti akan terjejas dalam waktu tertentu sepanjang proses yang berjadual ini.

Diharap pengguna OneXOX yang sedia ada memahami keadaan ini. Proses selenggara dan naik taraf adalah untuk kebaikkan mutu perkhidmatan di masa hadapan.

Ya, benar... Ada ketika servis elok ada ketika terganggu. Itu adalah kerana kesan sampingan dari kerja naik taraf. Diharap masalah SEMENTARA yang satu ini TIDAK memadamkan 10 kebaikkan lain yang ditawarkan oleh kadsim OneXOX.

Moga Allah SWT merahmati kita semua...insha Allah.

Yang berharap,

Ahmad Zaki (OneXOX Authorized Dealer DYSD21131)
* Alor Gajah, Melaka.
* No.tel : 0123l237O5
 
 

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan