Cara halus memikat lelaki


Wanita memang sinonim dengan sifat lemah-lembut dan pemalu. TUHAN sudah memberikan sifat itu sebagai fitrah kepada seorang perempuan. Namun, adalah SALAH jika membiarkan sifat pemalu itu menghalang kita membuat kebaikan.

Lagilah SALAH jika sifat pemalu itu menjadi penghalang wanita membina ‘masjid’ bersama lelaki yang beriman dan diseganinya. Malah, bertambah-tambah salah jika malu itu menyekat usaha kita menambah iman dan menyempurnakan taqwa dengan perkahwinan.

Justeru, malu itu biarlah bertempat. Ilmu dan cara urus diri fizikal dan rohani itu perlu, supaya lebih cepat membina cinta bersama si hensem yang diidami.

Islam itu rahmat. Islam itu fitrah. Tidak sesekali Islam itu menghalangi seorang wanita untuk memiliki lelaki idaman. Sedangkan Khadijah sendiri pun melamar Nabi Muhammad SAW walaupun usia mereka besar bezanya. Malah mereka hidup dengan gembira dan bahagia.

Apa yang anda perlukan kini, hanyalah ilmu yang tepat, praktikal dan tips yang berguna dalam ‘memburu’ si dia jejaka teruna yang beriman.



Kini, seorang penulis dan pakar motivasi 
yang sering memberikan ceramah motivasi kepada ramai orang sejak 15 tahun yang lalu iaitu DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj, telah menghasilkan satu e-book yang berkaitan dengan permasalahan wanita ini. Terdapat tujuh belas bab dalam karya beliau judul yang diberi tajuk "Hi Hensem".

Untuk maklumat lanjut, sila klik pautan laman web di bawah ini :

Previous Post
Next Post
Related Posts

Promosi

Babab.net