Panduan jana wang di rumah untuk wanita



Kini, kita berada di zaman teknologi. Ianya memberikan satu nafas baru kepada golongan-golongan ibu untuk tinggal di rumah dan menjana pendapatan seperti mana yang dilakukan oleh ibu-ibu kita pada zaman dahulu.

Pada zaman dulu, memang tidak dinafikan, berapa sangatlah pendapatan yang boleh diperolehi dengan mengambil upah menjahit baju? Membuat kuih? Ataupun menganyam tikar? Pendapatannya terbatas disebabkan pasarannya yang kecil, iaitu, pelanggannya hanyalah dari sekitar-sekitar orang di kampung sahaja.

Tetapi kini, teknologi internet, menjadikan aktiviti tersebut kembali relevan dan beranjak kepada satu tahap yang baru. Tempahan baju dan tempahan kuih kini tidak lagi hanya tertakluk kepada pasaran setempat sekitar kampung sahaja, tetapi ianya mampu menjangkau ke luar daerah, negeri mahupun negara.

Aktiviti menjana pendapatan di rumah juga kini lebih banyak, jika dulu, golongan ibu lebih terkenal dengan aktiviti "mengambil upah jahit", tetapi kini, aktiviti lebih moden seperti khidmat pembantu maya (virtual assistant), tempahan sulaman, tempahan kuih & kek, kraftangan, percetakan, penulisan, jual beli saham dan bermacam-macam lagi aktiviti yang menguntungkan, boleh dilakukan oleh golongan ibu dengan hanya duduk di rumah.

Ianya bukan sahaja dapat membantu meningkatkan pendapatan ekonomi keluarga, malah, institusi keluarga juga menjadi lebih terjamin dan kukuh.

PERMUDAHKAN & PERCEPATKAN IMPIAN ANDA!

Jika anda ingin memudahkan perancangan serta usaha anda, untuk merealisasikan impian anda bekerja di rumah. Disini, telah ada  sebuah ebook "Panduan Bekerja Di Rumah", ianya khas untuk golongan wanita / isteri dan juga Ibu.

MILIKI EBOOK INI SEKARANG JUGA!

Harga untuk ebook ini hanyalah RM20 sahaja. Ianya adalah sangat murah jika hendak dibandingkan dengan pelbagai informasi yang terdapat di dalam ebook ini, yang dapat membantu anda membuat perancangan yang bekesan untuk memulakan misi anda menjadi seorang suri rumah yang bekerjaya.  

Ianya boleh juga dijadikan hadiah untuk teman wanita, tunang, isteri, ibu dan sesiapa sahaja yang anda fikirkan sesuai dan memerlukannya.

KLIK LINK DI BAWAH UNTUK 
KETERANGAN LEBIH LANJUT & MEMBELI :

Panduan Jana Wang Di Rumah Untuk Wanita!
Previous Post
Next Post
Related Posts

Promosi

Babab.net