Negeri Sembilan - Juara dalam bayangan (doa)

**Kemaskini : Negeri Sembilan kalah 1-2 


~ Bayangan makin hilang dilindungi mendung. Kelantan dah menang, maka sepatutnya tiada lagi kebakaran harta awam dan kenderaan polis... yelah dah menang, hati dah suka... 
kalau kalah mengamuk lebih dari Hang Jebat



     VS 
*hanya hiasan*

Seperti di profail saya, saya lahir di Johor, bersekolah rendah dan menengah di Negeri Sembilan serta dalam pada itu tinggal di kawasan Melaka.  Namun nak sokong Johor tatau Melaka di final dah jauh api dari panggang, nasib baiklah Negeri Sembilan dapat sekali lagi sampai ke perlawanan akhir Piala Malaysia bagi tahun 2010.
Sama ada pasukan bola sepak Negeri Sembilan mengalami pemain yang kurang cergas atau cedera, namun doa saya ini tetap sepenuhnya untuk kemenangan Negeri Sembilan.  Harap-harap pajero atau kereta polis tidak ada yang dibakar gara-gara tidak puas hati dengan mutu permainan atau pengadilan.  Kita ada otak yang mempunyai akal yang disertakan dengan hidayah dan iman. Gunakanlah kurniaan Allah SWT dengan sebaiknya.  Tak puas hati, kita buat surat rasmi untuk menyatakan bantahan atau aduan.  Anda tahu format surat rasmi?
Previous Post
Next Post
Related Posts

Promosi

Babab.net