Dilema bola sepak MALAYSIA

Kita jangan hanya memberikan komen-komen yang bersandarkan pada "kemarahan" atau dalam ertikata lain "memberikan pendapat yang menunjukkan kebodohan sendiri" (yang kononnya peminat bijak sukan bola sepak). Jangan membandingkan pasukan bola sepak Malaysia dengan pasukan luar kerana pasukan kita mempunyai kekuatan sendiri, cuma ianya belum dapat digilap dan diketengahkan dengan cara yang tepat.
Banyak ( bukan ramai ) peminat bola sepak dalam Malaysia mengutuk dengan teruk bola sepak Malaysia dengan kata-kata "main bola macam budak kampung","lembik" dan bermacam-macam kata-kata yang menyakitkan perasaan. Sedangkan peminat bola sepak yang "pandai mengutuk" itu sendiri tidak profesional dan tidak tahu mengawal emosi. Baling botol & buang sampah merata-rata dalam stadium. Hanya pandai beri komen...!!! (macam meriam buluh). Mengata macam-macam,tapi satupun tak boleh pakai...bising aje lebih. Pada pengutuk "profesional zero",pergilah sesi ujian pemilihan pemain bola sepak yang dijalankan oleh mana-mana pasukan negeri atau My-Team. Buktikan kehandalan kata-kata anda di padang bola sepak.
Sepatutnya kita semua berikan cadangan atau idea yang bernas, yang boleh digunakan untuk membangkitkan pencapaian pasukan bola sepak Malaysia.

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan