Lirik dan video klip penuh lagu Hantu - Kumpulan M.I.X


Hantu mana hantu ada hantu mana-mana ( 4x )

Nenek-nenek si bongkok tiga,
Siang mengantuk malam berjaga
Mencari cucu dimana ada nenek ku kawen dengan anak raja

Begitulah cerita orang lama-lama tapi ia nya semua telah disalahguna
Mencuri,mencabul,merompak,menipu daya
Itulah hantu-hantu yang ada di zaman kita

Duduk di kaki lima untuk mencari mangsa
Kalau dah jumpa operasinya terus bermula
Cucu-cucu di sini salah cucu-cucu di sana salah
Dimana-mana salah lah juga
Cucu-cucu tak dapat lari nenek tua banyak saksi
Sekarang nenek nak cari ganti
Siapa yang kena dia yang jadi

Ada hantu jangan nak merapu
Mulut cabul kena baru tahu
Ku nampak ku lihat dalam depan mata ku
Mengilai-ngilai meremang bulu tengkuk ku
Jembalang jin iblis dan setan
Semua ada dan jangan jadi ikutan
Jangan dikawan nanti kau pula dimakan
Dengar siulan cepat lari litang pukang

Dunia penuh dengan pancar roba
Begitu banyak cobaan menyesatkan
Lagi banyak godaan yang menggodakan
Malam bertukar malam orang jadi setan
Harap engkau mengerti atas pesanan ku ini
Hapuskan hasad dengki kerna bukan polisi
Romanya begini ada siang dan malam

Tak kira masa depan manusia berperangai bermacam-macam
Kasar berkata tetapi jiwa dihati baik kau pergi
Kerana luah mulai disini
Banyak orang aku terkejut sampai terlentang

Bukan makcik pun atau jembalang perompak seram
Beri laluan takut dimakan kawan tak berhati perut
Owh.... Memang tak patut...

Luahan hati hei nak jadi hantu biar tak jalan sisi asal puas begitu
Burukan dari demo hasad dengki dan cemburu
Pelbagai isi luar dapat ku juga ku temu

Yo.....sementara dari tengko dalam mie luar mangkuk
Dari tingkap menjenguk ko betu rupa mangkuk
Dimana hilangnya ahli paranormal yang terer
Tengok warung tengok bola pakai baju Manchester...


Previous Post
Next Post
Related Posts

Promosi

Babab.net