Bergambar bersama Dr.Azimuth (Dr Abdul Aziz Azimullah)

 

Tak sangka pula secara berturut-turut saya dapat berjumpa dan bergambar dengan "orang-orang terkenal".  Jika sebelum ini saya dapat beramah mesra dengan "Helmi Gimmick" di Pasar Tani UTC Melaka, kali ini saya rasa bertuah dapat berjumpa dengan  Dr Abdul Aziz Azimullah atau lebih dikenali dengan panggilan Dr.Azimuth.

Beliau merupakan pakar terulung nutrisi, pakar terapi naturopati, naturopathic demotology, pakar terapi komplementari serta Islam.  Selain itu Dr Azimuth pernah menulis artikel-artikel motivasi berkaitan perniagaan di beberapa media cetak antaranya ialah Majalah Wanita.

Peluang berjumpa dengan Dr.Azimuth saya perolehi semasa saya menyertai "Lab Pra Seminar Koperasi Kebangsaan IPMa ke 3, pada tarikh 20 hingga 22 Februari 2013 di Puteri Resort Melaka.  Saya merupakan wakil merangkap Ahli Lembaga Pengarah, Koperasi Usahawan GIATMARA Melaka Berhad.


 
 Bergambar ketika mencuba salah satu rawatan dari kaedah Dr. Azimuth

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan