Karnival Jom Heboh TV3 Melaka 2010

Assalamualaikum...

Artikel ini agak lambat diterbitkan kerana saya "agak" sibuk dengan persiapan ramadhan dan juga urusan perpindahan kedai ke tempat baru.

Dalam artikel ini saya ingin berkongsi suasana dan pengalaman saya menghadiri Karnival Jom Heboh Melaka anjuran tv3.  Saya hadir ke karnival tersebut atas kapasiti selaku AJK Kelab Usahawan GIATMARA Melaka. (KUG Melaka). KUG Melaka dan GIATMARA Melaka diberi peluang berkongsi "booth Studio 3" yang menggabungkan program seperti Wanita Hari Ini dan Nona. Aktiviti kami bermula dari 7 Ogos hingga 8 Ogos 2010 (Sabtu & Ahad).

Di booth berkenaan, GIATMARA Melaka dan KUG Melaka mengadakan demo membuat kek, kek cawan, "cookies" dan "fruit carving".  Selain itu, diadakan juga demo solekan serta dandanan rambut.  Acara selingan seperti kuiz dan karaoke turut diadakan semasa demo dijalankan.

Saya juga sempat bergambar dengan personaliti tv3 iaitu Halim Din, sebelum bateri kamera digital kehabisan tenaga... :-(

Bergambar bersama Halim Din di booth Aduan Rakyat

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan